Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trimme hale helt ned
  • #1   18. dec 2017 Du mener nok at du vil klippe går jeg ud fra, at trimme er at plukke døde hår ud;) og jo du kan godt klippe i bund hvis du så husker at børste halen ofte medens hårene vokser ud igen, en bedre løsning ville nok være at få en dygtig hundefrisør til at hjælpe

• #2   18. dec 2017 Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor slemt det er, men mange hunde bryder sig ikke så meget om at få børstet halen. Som regel går det bedre, hvis man starter ude fra spidsen og hele tiden børster med hårene, altså hvad der ville svare til ned af halen, og så arbejder lige så langsomt ind mod hunden. Jeg sætter mig som regel ned, når jeg børster haler, lægger halen hen over mit ben og børster ned mod benet. Og så ville jeg børste f.eks. med en pigbørste og ikke rede med kam. Jeg kunne ikke drømme om at bruge kam til mine hundes haler.

Filtrene kan måske klippes langs med hårene fra selve halen og ud, så er resten nemmere at børste ud. Jeg ville kun klippe hele pelsen af halen, hvis det var et stort filterværk og umuligt at børste ud, og jeg forestiller mig ikke, at det sker. Det tager trods alt noget tid at nå dertil.

• #7   18. dec 2017 Find en uddannet hundefrisør (se dig for, alle og enhver kan kalde sig hundefrisør), det er meget muligt, at halen kan reddes, uden at det er nødvendigt, at klippe helt ned.

• #8   18. dec 2017 Ulla, du skal da netop gå til en hundefrisør, som har erfaringen og teknikken til sådan et job. En hundefrisør gør det jo netop, så det IKKE gør ondt på hunden.

• #10   18. dec 2017 jeg tror du ricikere der kommer en pels frem der kan være svære at holde end den der er nu

• #14   18. dec 2017 Det skulle meget gerne være en god og hyggelig oplevelse for hunden, at komme til hundefrisør. Frisøren er ikke interesseret i, at være ond ved hunden, eller gøre ting ved den, som gør ondt, man bliver generelt hundefrisør fordi man er glad for hunde.
    Hvis hunden er vant til, at blive rørt ved hjemmefra (blive børstet, få rørt ved poter osv.), så skal hunden nok få en god oplevelse, hos en dygtig frisør, det er kun hvis hunden ikke bliver gjort noget ved hjemmefra, at der kan være nogle ubehagelige ting, og her gør frisøren jo selvfølgelig hvad denne kan, for at få hunden godt igennem besøget.

Noget andet er så, at man faktisk gør både hund og frisør en tjeneste, ved at lade dem arbejde i fred. Hunde er som små børn, når mor eller far står der, så kan de være nogle små pestilenser, der er umulige at gøre hverken det ene eller andet ved, men så snart mor eller far er ude af døren, så kan man gøre alt uden problemer, og hundene kan fokusere på hyggen i salonen, i stedet for hele tiden, at skulle holde øje med mor eller far.

Kommentér på:
Trimme hale helt ned

Annonce