Trimme hale helt ned Trimme hale helt ned
sååå... Jeg har ham her, hans hale er ret filtret... umulig at rede ud og han er meget øm omkring den...
Er løsningen at trimme den helt ned og starte forfra ???????
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.665
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 31 Svar: 5.496
Filtrene kan måske klippes langs med hårene fra selve halen og ud, så er resten nemmere at børste ud. Jeg ville kun klippe hele pelsen af halen, hvis det var et stort filterværk og umuligt at børste ud, og jeg forestiller mig ikke, at det sker. Det tager trods alt noget tid at nå dertil.
feb 2005
Følger: 9 Følgere: 22 Hunde: 5 Emner: 80 Svar: 431
feb 2005
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 203 Svar: 13.575
feb 2005
Hvis hunden er vant til, at blive rørt ved hjemmefra (blive børstet, få rørt ved poter osv.), så skal hunden nok få en god oplevelse, hos en dygtig frisør, det er kun hvis hunden ikke bliver gjort noget ved hjemmefra, at der kan være nogle ubehagelige ting, og her gør frisøren jo selvfølgelig hvad denne kan, for at få hunden godt igennem besøget.
Noget andet er så, at man faktisk gør både hund og frisør en tjeneste, ved at lade dem arbejde i fred. Hunde er som små børn, når mor eller far står der, så kan de være nogle små pestilenser, der er umulige at gøre hverken det ene eller andet ved, men så snart mor eller far er ude af døren, så kan man gøre alt uden problemer, og hundene kan fokusere på hyggen i salonen, i stedet for hele tiden, at skulle holde øje med mor eller far.
Trimme hale helt ned