{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

min mops vil hoppe op til mig hele tiden {{forumTopicSubject}}

har en lille mops på ½ år mit problemer at han hele tiden vil hoppe op til mig når jeg sidder og arbejder ved min pc og lige meget hvad jeg gør bliver han ved!! det skal ikke forståes sådan at han ikke må sidde ved mig,men kan godt være lidt distraherende, og når jeg tar ham op bliver det bare endnu værre,synes det er lidt træls det skal være enten eller!! hva gør jeg??

hv stig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min mops vil hoppe op til mig hele tiden
  • #1   26. dec 2017 Det lyder som om ordet konsekvens ikke eksisterer i jeres træning.
    Indlær et "nej" og hold fast i det.
    Du kan Google nej-øvelse og se en video om processen.

• #4   26. dec 2017 Mopsen er jo lavet til selskab. Så at bede den lade vær med at søge netop selskabet er en virkelig svær ting for hunden. Det svare til du beder en labrador om ikke at søge vand, en terrier ikke at jage mus eller vil pille hyrdeegenskaber ud af en border collie.
    For at lykkes er du nødt til at finde noget andet at give i stedet for. Du kan Feks prøve at lægge en pude ved dine fødder og så give nogle godbidder eller legetøj der varer et stykke tid. Så får hunden lært at tæthed er ok i den form når du arbejder. Det kunne også være en nabostol på samme måde og så indlær ro.
    Brug evt. Også at inviter hunden op - men ikke når du arbejder. Men i stedet for bare at tage hunden op når den vil, så gør det til noget der sker når du vil.

Tænk på kontakt med dig som nok det største din hund kan få lov til. Det er en stærkere belønning end godbidder og legetøj for mange af selskabshundene.

Kommentér på:
min mops vil hoppe op til mig hele tiden

Annonce