{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vat i ørene?
  • #2   31. dec 2017 Jeg forestiller mig man får en panisk hund med den løsning og vil kraftigt fraråde det!
    Hunde kan ikke tænke rationelt og forstår ikke vattet. Instinktivt vil de have det ud og ryster på ørerne.


  • #4   31. dec 2017 Tak for jeres svar Malene - og huskierne og Canmax. Jeg spurgte nemlig fordi vi gør det på hestene. Men hun må nøjes med pillerne fra dyrlægen, desværre vågner hun op fra sin “dvale”, hver gang der bliver fyret af.

    Til dig Rotterne...... Måske dit nytårsfortsæt skulle være at lære at svare ordentligt når folk spørg til råds.


  • #9   31. dec 2017 Canmax, det vil jeg prøve at google ??

    Rotterne, kald mig hvad du vil, jeg synes stadig ikke du svarede pænt.


  • #11   31. dec 2017 Jeg mener bestemt, at der findes høreværn til hunde, som jo nok mest bruges af servicehunde. Men hvor man skaffer dem etc. ved jeg ikke ...

    Men vat har jeg kun brugt på min gamle hund, som havde sunde ører, i forbindelse med, at hun skulle i bad. Det er over 10 år siden, og det var dyrlægen der foreslog det i sin tid. Men de er blevet klogere siden smiley

    Kia har dårlige ører, så der skal intet ind i de ører, som ikke er dyrlægeordineret. Man kan også risikere, at ødelægge de bakterier, der lever i øret, og lave en ubalance, der kan give øreproblemer. Så det er godt, at du har droppet idéen, og jo superfint, at du spørger herinde smiley


  • #12   31. dec 2017 Google kalder dem mutt muffs og de koster en 500-600 kr.

  • #13   31. dec 2017 Nej, jeg har kun hørt om det i forbindelse med køresyge (søsyge). Det har noget med balancenerverne at gøre, så det andet giver ikke mening for mig. Selv en døv hund kan være skudræd.

  • #14   31. dec 2017 Vat i ørene bruges ofte i forbindelse med bad/svømmehal - mange af mine kunder bruger dette, hvis hunden hører til dem der nemt får vand i ørene ved svømning.
    Der er ingen problemer med at fp det i og heller ikke ud. Hundene er ikke generet af det - men jeg har nu heller ikke undtryk af at det dæmper lyd - de hører lige godt trods vattet smiley


  • #15   31. dec 2017 Man kan nu sagtens komme vat i ørene på hunden og få det sikkert ud igen.
    Men behøver jo ikke fylde hele øregangen op og presse det af hækkenfelt til ind i øret.
    Vi bruger det hver gang hundene er i bad - vandskydende vat. Så skal jeg ikke bekymre mig om vand i ørene. Vat er nu noget lettere at tage ud igen end vand der løber ind og ned ad smiley
    Men spørgsmålet er om det vil gøre alverden til forskel. Og især hvis hunden ikke er vandt til det.

    De bedste råd er at få aktiveret og kørt hunden godt træt mens det er lyst. Selvfølgelig helst på en sikker måde i snor. Er godt måltid som kræver hunden bruger hovedet hen på aftenen. Evt. Brug af beroligende diverse. Skærme mest muligt med at rulle for og se noget tv med god lyd på.
    Så kan man håbe den kan lægge sig og fordøje og slappe godt af når det går løs.


  • #19   31. dec 2017 jeg har haft travheste og de have nogle gangen vat i ørerne. på travbanen. men det hjælper sådan set ikke.for en hund hører bedre selvom den muligt for vat i ørerne så
    vil jeg mere anbefal og tag til dyrlægen og for noget berolig til hunden stadigfor (:


  • #21   1. jan 2018 Jeg droppede vattet og hun fik "kun" de piller fra dyrlægen. De må kunne give hende noget andet til næste år, for min stakkels hund rendte rundt og gøede nærmest uafbrudt fra kl. 20.00 til ca. 01.15.

    Godt nytår alle smiley


  • #22   1. jan 2018 Nu har du et helt år til at træne og at finde måder at berolige hunden på, så den ikke behøver at være tungt medicineret til nytår.

    Der er mange muligheder når man er i god tid.


  • #24   1. jan 2018 Lyd er blevet afspillet og det reagerer hun ikke på, mærkeligt nok. Nu er hun 8 år og synes jeg har prøvet mange ting. Men hundepropper har jeg ikke tænkt på, god ide, det må jeg prøve ??

  • #25   1. jan 2018 Og ville skam også helst at hun ikke fik medicin. Men hellere medicin end en bange hund i så mange timer..

Kommentér på:
Vat i ørene?

Annonce