{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Vat i ørene - fløjte og pølser {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hund på 1 år og 2 måneder nu, en blanding af labrador og samojede og sidstnævnte gør hende utrolig selvstændig smiley og plus hun så også er i trodsalderen.
Hun har det sidste lange stykke tid haft vat i ørene når vi har været i skoven.
MEN så her den sidste uges tid har vi trænet med fløjte og pølser og de sidste to dage har hun bare kommet HVER eneste gang (dog med en undtagelse idag hvor hun legede med en hund vi mødte på vejen, og jeg så ville prøve af for sjov om hun kom da jeg fløjtede - det gjorde hun ikke men forventede jeg nu heller ikke da de jo hyggede sig så godt) men jeg ville lige dele min glæde og min dygtige hund med Jer - og kan varmt anbefale andre med at komme igang med fløjten hvis almindelig indkald ikke altid er nok smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vat i ørene - fløjte og pølser
  • #1   8. mar 2012 og PØLSER - MEGET vigtigt smiley (eller andre lækkerier, de bare ikke kan stå for)

  • #2   8. mar 2012 Dejligt! Det er altid rart med succes smiley
    Keep up the good work! smiley


  • #3   8. mar 2012 Ja det er altid skønt når de tossede unghunde lige pludselig fatter noget igen. men lige et lille råd. Du skriver
    **det gjorde hun ikke men forventede jeg nu heller ikke da de jo hyggede sig så godt) **
    Det er MEGET dumt at kalde på hunden når du VED at den ikke kommer. På den måde kan du risikere at lære den at den ikke behøver at komme bare fordi du kalder.


  • #4   8. mar 2012 Ja det er super dejligt. De sidste to dage har jeg gået med et kæmpe smil på gennem heele skoven hvor jeg før stod og trampede i jorden af vrede over hun ikke kom - så ja, fantastisk følelse smiley
    Ja det rigtigt. Jeg tænkte faktisk også på det bagefter at når jeg netop havde givet hende lov til at lege og hygge sig så sku jeg heller ikke bagefter ha fløjtet for at sige "kom her igen". Så det var lige en fejl fra min side af smiley


  • #5   8. mar 2012 Vil nu ikke sige at det var en fejl at du kaldte på hende igen når du havde sagt "fri". For det lærer hun jo ikke noget forkert af. Faktisk er det da kun godt hvis hunden kan komme igen hvis nu man fortryder smiley
    Mere det at du kalder når du ved at hun ikke vil komme. Men sådan kan vi jo alle lave en fejl og bagefter tænke "det var da egentlig dumt" smiley


  • #6   8. mar 2012 Uuuh gruer og kæmper selv for tiden med Yue. Når vi går med andre hunde er alt i den fineste orden , men ser han en i horisonten-> af sti afsted det går smiley totalt pinligt. Også fordi det nogen gange er hunde i snor han finder frem til. Så jeg bruger godbider i alverdens slags. i aften står den på kyllinge pølser så må vi se. Men tlk med tøsen smiley

  • #7   8. mar 2012 Ja det kan du have ret i Margit smiley Men, ja som du skriver - dumt når jeg vidste hun ikke ville komme. Men for søren, jeg ville ha blevet stolt hvis hun gjorde så nok derfor jeg liige sku prøve smiley

    Rie, ja det en lidt hård tid smiley Hehe. Held og lykke med det i aften - håber det kommer til at gå godt. Men lækre godbidder og fløjte har ihvertfald hjulpet her hos os. Så det bare dejligt, og tak for det smiley


  • #8   8. mar 2012 **Men for søren, jeg ville ha blevet stolt hvis hun gjorde så nok derfor jeg liige sku prøve ;-)** Kender god følelsen. Og jeg har så sandelig da også selv lavet samme fejl smiley Så jeg kan sagtens følge dig.



  • #9   8. mar 2012 er også i "den" tid.... er også begyndt mde fløjte for nogen tid siden da jeg blev træt af at "gale op"....

    Tror nu pølserne gør en stor del . . . for her er suces raten af fløjten desværre faldet i takt med at nyheds værdien er aftaget, så tror jeg skal skifte gufferne ud fra de gamel kendte til pølser, så stiger suces oplevelsen nok igen en tid.... men en dag, en dag ude i fremtiden, så får de nok ørene på plads og kommer i tanke om at det jo egentlig altid betaler sig at lytte til hende der FløjteTønden


Kommentér på:
Vat i ørene - fløjte og pølser

Annonce