{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

Hunde event... {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Går med en lille sjov tanke, at til efteråret en gang at lave et lille hunde event, med en masse "hundetrænere", boder osv osv.
Især tænker jeg at det skal henvende sig til den helt almindelige familie med hund, da det er der størstedelen af hunde befinder sig, og ofte får familiehunde ikke de/det samme stimulering som en brugs hund.
Så meningen er, at igennem eventet vise den alm. familie at det faktisk er ret nemt og sjovt at "udforske verden" med sin hund.

Men ville gerne høre lidt fra alle jer hunde"tosser" herinde, hvad tænker I når i læser dette? Er det totalt spild af tid eller tror I det er noget som folk ville være interesseret i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde event...
  • #1   2. jan 2018 Sådanne events holdes rundt omkring med jævne mellemrum.
    Der var fx et i Jylland med Rie Ravn og en masse andre fagfolk midt i 2017. Der var stor tilslutning og mange spændende foredrag på programmet.


  • #2   2. jan 2018 Jeg synes det lyder som en helt vildt god ide! Som førstegangs hundeejer søger jeg alt den information jeg kan finde rundt omkring, og det ville være en spændende måde at gøre det på smiley Hvis det er noget der allerede findes, må jeg lige i gang med at google, om det sker noget i kbh området snart.

  • #5   2. jan 2018 Jeg tror det kommer rigtig meget an på hvad det er.. det er svært at fange "familie danmark med hund".

    Min Dch holder nogle gange om året "åben træning" - alle kan komme og prøve de forskellige ting, se om det er noget for dem. Det er ikke mange der møder op. De har også haft bod på byens markeder, for at fortælle og vise og det høster ikke mange folk. Super ærgerligt.


  • #8   3. jan 2018 Vi har det én gang om året i vores kommune. Det er én af deres ansatte, der er tovholdere, og så kommer vi fra forskellige steder, og laver aktiviteter for familiehunden. Sidst var der også et foredrag, og én fra den lokale fotoklub, der tog (gratis) billeder af alle i et lille studie.
    Vi har stået med både rally-lydighed, tricks, opvisning i LP, den aktive gåtur, lotteri med hunderelaterede præmier mv. Det har været utroligt hyggeligt, og der har været SÅ gode tilbagemeldinger. Det kræver dog, at der bliver lagt nogle (mange) timers frivilligt arbejde, for hvis man virkelig skal have fat i en bred deltager-skare, af dem, der normalt ikke kommer til træning og kurser, så er selve eventet nødt til at være gratis.


Kommentér på:
Hunde event...

Annonce