{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.105 visninger | Oprettet:

Shiba Inu {{forumTopicSubject}}

Snuser lige lidt mere viden til mig, om en race jeg ikke kender så godt, nemlig Shiba Inu.

Lige umiddelbart virker det som en sund race?
Hvor stort er deres jagtinstinkt?
Hvordan er den med andre hunde?
og er den meget klistret ved sin ejer ?

Har selvfølgelig læst om den, men det er mere spændende at høre fra nogen der kender racen personligt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shiba Inu
  • #1   3. jan 2018 Fantastiks hund smiley

    Sund ja, men allergi har jeg hørt en del med og patella lux.
    Stort jagtinstinkt, man skal ikke forvente at kunne komme til at gå uden snor. De er stillende jagthunde, så det ligger ikke helt naturligt at komme når der kaldes.
    Tildens til egetkøns aggressivitet, men kender nogen der er kolde. Cosmo kunne ikke med fertile hanner.
    Ingen af de shibaer jeg kender klistre, de er meget katteagtige. Sådan lidt, kan der betale sig for mig agtige smiley


  • #2   3. jan 2018 tak for svar :). Den med allergi viste jeg slet ikke.

    Det med katteagtigt havde jeg hørt før. Læste også et sted at nogle er mere udadvendte end andre smiley


  • #3   3. jan 2018 Ved ikke om allegien er et større problem ved shibaen end hos så mange andre racer. Synes bare man hører lidt rundt omkring :D. Vi fik cos i 2000 og tror noget af "reseveret heden" (eller havd det nu hedder smiley ) er avlet lidt ud.

  • #4   3. jan 2018 Han var en smukkert.
    Jeg må håbe at rende på nogle stykker en dag.
    Vi havde en tæve i området engang. Ejeren fik hende sent og hun var meget nervøs da hun lige fik hende. Men jeg skal love for at hun tøede op og blev en helt anden hund. Hun var slet ikke til at styre når hun så Albert. Så skulle der hilses og leges :).
    De er desværre flyttet fra området


  • #5   3. jan 2018 He he ja og han viste det smiley håber du får lov at møde flere smiley

  • #6   3. jan 2018 Så der er træf på Fyn til september. Så kommer jeg den vej, overvejer jeg da at lure ind smiley

Kommentér på:
Shiba Inu

Annonce