{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.676 visninger | Oprettet:

Ida J
Ida J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Hundeskove i sverige? {{forumTopicSubject}}

Hej
Vi skal til Sverige med vores hund Louie. Han er rigtig glad for hundeskove og jeg vil derfor gerne finde ud af, hvor man kan se hvilke hundeskove der er i Sverige.
Er der nogen som ved noget om dette?

Vi skal til Tingsryd i Sverige

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeskove i sverige?
  • #1   21. jan 2018 Jeg kommer rigtig meget i Sverige, jeg kører faktisk ret tæt på Tingsryd, når vi skal på jagt smiley

Jeg har faktisk aldrig set skilte med hundeskove, eller hørt nogle Svenskere fortælle om det. Jeg tror ikke rigtig det er noget de bruger.

• Ida J
    Ida J Tilmeldt:
    jun 2016

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #2   21. jan 2018 Så må han nøjes med gåture i snor i skovene smiley

• #3   21. jan 2018 Altså jeg kan ikke afvise at hundeskove findes i Sverige, jeg har bare aldrig hørt om det smiley

• #4   23. jan 2018 Hundeskove og hundestrande i Sverige finder man kun omkring store byer eller meget turistede område. Jeg spurgte engang til det hos min gode veninde der bor i Kalmar. Iflg hende er der ikke rigtigt nogen generel regel om at hundene skal være i snor i naturen - bortset fra små og overrendte områder. Som min veninde siger så er det; "værst for hunden, hvis man slipper den løs og ikke har et ordentlig indkald; skovene er store og farlige for en løs hund." Jeg har vandret meget i Sverige med hund og har aldrig mødt nogen, der sagde noget til at den var løs. Man kan sågar engang i mellem møde en holdning fra de lokale om at det synd, hvis man har den i snor; nogen af mine hunde har man ikke kunnet have løse da de så ville ryge afsted på jagt ved først givne lejlighed og det er som sagt ikke nogen superduper ide i en nærmest uendelig skov, hvor der både er ulve og bjørne smiley

Kommentér på:
Hundeskove i sverige?

Annonce