{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Nalah's ''mor''
Nalah's ''mor''
Tilmeldt:
27. sep 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 33

Kan man finde søskende? {{forumTopicSubject}}

Kan man finde hvalpe fra samme kuld som ens egen, på en eller anden måde?

Vores tidligere gund Nalah måtte vi afkive i en alder af 6 mdr. da hun havde så slem HD, at hun dagligt haltede og havde stærke smerter.
Nu har hendes ene kuldsøster også fået det konstateret, og den står nu også til en aflivning.

Vi ønsker at komme i kontakt med ejerene, af de resterende hvalpe fra dette kuld, for at høre om de har oplevet det samme eller at advare om at det kan komme.

Hvalpene kommer fra en slem hvalpefabrik, der avler på alt de kan komme i nærheden af. Der er hver måned forskellige blandinger tilsalg på deres guloggratis bruger.
Kvinden er DKK opdrætter, og de er opmærksomme på hende, men de kan desværre intet gøre, da det er manden der står som avler af disse blandinger.

Vi får aldrig vores elskede hvalpe igen, ej heller de mange penge vi har brugt på disse, men vi ønsker at advare nuværende ejere og kommende ejere.


Billedet er af det kuld vi har købt fra, den brune i hjørnet er vores Nalah der er aflivet. Det er desuden schæfer/labrador blandinger


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man finde søskende?
  • #1   22. jan 2018 Hvor er det trist........ MEN undskyld mig:

    "Hvalpene kommer fra en slem hvalpefabrik, der avler på alt de kan komme i nærheden af. Der er hver måned forskellige blandinger tilsalg på deres guloggratis bruger."

    Hvorfor f..... køber man hund sådanne et sted?? Det er jo KUN fordi der er købere til hvalpene at hjulene holdes i gang......


  • #3   22. jan 2018 Vi vidste ikke på daværende tidspunkt, at det var en hvalpefabrik. Det er først noget vi har fundet ud af efterfølgende, desværre

  • #4   22. jan 2018 #2:

    jeg tror at den er ude. Eller i alle tilfælde på vej. Der er avlsforbud på deres hunde i DKK........

    MEN det forhindrer jo ikke vedkommende og manden at avle uden tavler og sælge syge hunde....


  • #6   22. jan 2018 desværre ser man masser af disse advarsler. "jeg har købt der og der...... Der skal I ikke købe. det er ren hvalpefabrik"....... den advarsel følges ½ år efter af endnu en advarsel: "jeg har købt der og der...... Der skal I ikke købe. det er ren hvalpefabrik" smiley

    Så længe folk køber med hovedet under armen, så længe avler disse skruppelløse mennesker


  • #8   22. jan 2018 Er det rigtig Majbritt? smiley

  • #9   22. jan 2018 Hvorfor får man det ikke stoppet, når hun gør så meget andet forkert!

  • #12   23. jan 2018 Kan I evt. se i sundhedsbogen, hvilken dyrlæge, der har tjekket hundene første gang? Måske man kan være så heldig, at nogle af hvalpene er blevet i nærområdet, så dyrlægen kan hjælpe med kontakt til ejere af søskende?

  • #14   23. jan 2018 Vi havde 3 timer derop, og hendes søsters ejer havde 2. smiley
    De to lyse hvalpe kom vidst til Aalborg, mere ved jeg ikke.

    Dyrlægen kender godt til hendes sag, men kommer derude alligevel.'

    Vil prøve at tage kontakt til ham


Kommentér på:
Kan man finde søskende?

Annonce