31. maj 2005 Følger: 46 Følgere: 46 Hunde: 1 Emner: 94 Svar: 729
Pga tidsmangel sælger vi Fido. Pga tidsmangel sælger vi Fido.
Ja hvor mange gange læser vi ikke den fu....ing useriøse undskyldning herinde under markeds-annoncer! Jeg er snart ved at gå amok over disse ukompetente mennesker der anskaffer sig en hund, som jeg lige vil oplyse er en af guds skabninger og faktisk sjovt nok er et levende væsen med følelser og faktisk også er en lille smule tidskrævende og jeg kan straks afbekræfte en myte: NEJ den kører ikke på batterier og har heller ikke en on og off knap man kan tænde og slukke efter egne ego-behov.
Ja så meningen med denne tråd er simpel: Jeg skulle af med mine frustrationer.
Og moralen er: Folk verden over... Tænk jer om inden i for fan... anskaffer jer et levende dyr.
Rigtig god weekend til alle jer HG'ere der heldigvis har den rigtige indstilling til at det og have hund er en livsstil og ikke et impuls-køb man bare kan videre-sælge som en anden brugt-bils handel!
sep 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 922
sep 2004
Følger: 57 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 643 Svar: 3.041
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 1.444
jun 2006
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 191
maj 2005
Følger: 46 Følgere: 46 Hunde: 1 Emner: 94 Svar: 729
STOP UKONTROLERET AVL PÅ STAFFEN!: Ja et hundekørekort burde være en selvfølge når man nu anskaffer sig en hund.
Men i det hele taget er hele vores lovgivning indefor dyrevelfærd, mm simpelhen til at dø af grin over.
maj 2005
Og det frygtelige er jo at man ikke ved hvad hunden har været udsat for, oplevet og dannet sig af erfaringer i dens tidligere måneder/år og hvor mange ejere den egentligt har nået og haft.
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 1.444
Men!! Så ska de sgu godt nok, også pumpes så fulde med teori, så de er ved at sprænge!
Om hvordan det er at ha hund, og hva det kræver.....Så vil mange, af de der useriøse, forhåbentlig hoppe fra:-)
maj 2005
Nej man kan nu egentlig godt forstå mange af hundene bliver aggresive, sky og utilregnlige.
Pga tidsmangel sælger vi Fido.