{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Unghunde adfærds ændring, unormalt? {{forumTopicSubject}}

Hej alle i kloge hoveder smiley

Jeg har en skøn teenager på 1år og 4mdr ved navn Mille.

Mille er uden tvivl kommet i en teenage periode uden lige - SIKKE en bisse! Men mit spørgsmål er;

Mille er pludselig slet ikke så kysse og kærlig som hun var tidligere - hun vil ofte gerne enten gå, lege, være vild og/eller lave ballade eller sove i fred - hvilket er en meget stor kontrast til hvordan Mille var for bare 1mdr siden (plus minus)..

Er det bare normalt eller??

Er godt klar over hun ikk ville forblive hundehvalpen der var bange for at blive væk osv hvilket jo sådan set også er en god ting men.. Mine andre hunde har bare alle beholdt deres kysse/nusse lyst hele livet...

Skal dog siges hun stadigvæk gerne vil putte under dynen om natten og stadig ligger i sengen selvom hun vil ha lov til at sove i fred (det vil sige uden nus osv)...

Hvad tænker i? og er der noget jeg kan gøre for at få min kærlige hyggehund tilbage som før? - roser hende ekstra når hun så er nusse osv som jeg gerne vil så hun forstår det er den adfærd jeg godt kan li smiley

Og er der nogen af jer der har den der oversigt over hundens "livsperioder"? Mener hvor man kan læse om hvornår diverse teenage perioder kommer og hvornår de er voksne osv osv..

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Unghunde adfærds ændring, unormalt?
Kommentér på:
Unghunde adfærds ændring, unormalt?

Annonce