3.911 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 34 Svar

Akavet røvproblem Akavet røvproblem

Det her bliver sært, så undskyld!

Dorit har folk (mig) til at rense sin røv. Hun er typen der spurter, slår bremsen i, turboskider og så løber igen - tit inden hun har skidt helt færdigt.

Hun var ikke særlig gammel da hun lærte mig at det var min opgave at tørre hendes røv. Hun begyndte at ribse den på badeværelsesmåtten, jeg sagde nej, hun gøede, jeg ignorere, hun ribsede på måtten.

Siden da er det blevet sådan at hun kommer på badeværelset og gør af mig, og jeg ribser hendes røv. Hun kan såmænd sagtens nå selv, hun har bare folk til det smiley

Nå, men jeg bruger sådan nogle vådservietter uden parfume og alt muligt. Og alle er glade (undtagen mig).

Her på det sidste synes jeg dog at hendes røv lugter ret meget af ..... sur røv smiley Og jeg får den fulde fornøjelse, for hendes røv sover på min hovedpude om natten smiley

Hun får samme foder som altid, ingen problemer der. Men jeg tænker at vådservietterne måske kan være medvirkende årsag?

Så spørgsmålet er: er der nogle vådservietter der er mere hunderøvsvenlige end andre?

Og igen, undskyld smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Akavet røvproblem
  • #3   25. jan 2018 Tak for et godt grin
    Jeg er meget taknemligfor, at min hund ikke forlanger at jeg skal tørre hende i røven.

Måske du kunne prøve med allergivenlige vådservietter.

• #6   25. jan 2018 Nogen har løst det på denne måde ... smiley Men det hjælper jo ikke rigtig dig ... smiley

profilbillede
  • #7   25. jan 2018 Du kunne tage nogle af de der engangs vaskeklude man kan købe til babyer, og så gøre en håndfuld våde, putte dem i en pose og ned i lommen, det er simpelt og nemt smiley
    Men om lugten af sur bagdel forsvinder af det, skal jeg ikke kunne sige smiley smiley

• #8   25. jan 2018 Ellers må du købe en spray med blomsterduft .... og giv hende et lille Piiift bagi ... Fniiis

• #9   25. jan 2018 Er du gal jeg priser mig lykkelig over at have en hund der kan skide selv smiley

Hvad er der egentlig i vådservietterne? Jeg tror ikke vådservietterne er gode i længde.

• #14   25. jan 2018 Kunne det være analkirtlerne der lugter?

• #16   25. jan 2018 ville prøve lunkent vand på toiletpapir, eller engangsvaskeklude til baby ..

• #18   25. jan 2018 Det er godt I kan se det underholdende i min hverdag med trunten smiley Hun er lidt en personlighed, og det viser problemet her jo også.

Det er Änglamark vi bruger lige nu, men det fungerer bare ikke helt godt. Min tanke var nemlig lidt om det går ubalance i nogle slimhinder af de vådservietter.

Og nej, det er ikke rådden fisk (analkirtler), men bare helt regulær sur røv hun lugter af smiley

• #19   25. jan 2018 Hvor ofte tørrer du hende?

• #20   25. jan 2018 #19, det er 2-4 gange om ugen, alt efter hvad hun lige kræver smiley

• #23   25. jan 2018 Altså, jeg bruger også vådservietter hvis mine hunde har noget siddende bagi. Ingen problemer med lugt her. Med mindre de gasser den.

• #24   25. jan 2018 Det er såmænd ikke i forbindelse med selve skidningen at hun kræver røvvask. Men fordi hun turboskider, så sidder der tit en restpølle, som så falder af når hun begynder at spurte. Og så kan der godt sidde lide pøllegrums tilbage i numsen, og det er det hun forlanger at jeg fjerner smiley

• #25   25. jan 2018 "Pøllegrums" smiley smiley smiley smiley smiley

• #26   25. jan 2018 Problmet med klude og papir er nok at det vil give hudafskrabninger over tid da det er for groft. Find i så fald super fine fiberklude smiley

• #27   25. jan 2018 Der er ikke nogen at sige til, at folk tror, at hundefolk er skøre.
    Den her tråd viser jo, at de har ret. ????

• #28   25. jan 2018 Det eneste jeg har med Sally's røv at gøre er når hun har spist for meget græs og det skal trækkes ud af røven på hende smiley Det ser helt normalt ud at jeg står med en lortepose og hiver hende i røven smiley

• #29   25. jan 2018 Jeg har stået og knækket af grin, mens jeg prøvede at fange min hysteriske hund der var gået amok over en pølle hang fast i hendes lange hår bagpå smiley
    Sikke nogle utrolige skils hun kunne fyre af, det skulle i den grad have været optaget på film smiley smiley

• #31   25. jan 2018 Fugtet toiletpapir er helt det samme som vådservietter. Hun fik i øvrigt voldsom kløe i numsen af Lidl's fugtede toiletpapir smiley

• #33   25. jan 2018 Barber hunden rundt om hullet ...... køb en rynkecreme og smør hullet med , så rynkerne retter sig ud / forsvinder.... så kan der ikke sidde "pøllegrums" i nogen rynker i alt fald. smiley

PS .... Hvis rynkecremen får rynkerne til at forsvinde ....... vil jeg gerne have navnet på cremen ..... smiley smiley smiley smiley -------> altså det er ikke til min hund.... meeeen ha ha

• #34   25. jan 2018 Caroline, selv tak. Kan jeg friste med at få Dorit på ferie et par dage? Så kan du få fortællingen live smiley

• #36   25. jan 2018 Det her er en af grundene til at jeg elsker HG! smiley smiley

• #39   26. jan 2018 Jeg er også en af de heldige numse vaskere smiley
    Saga har virkelig meget pels ved røven, og det sker at noget sætter sig fast i pelsen.
    Hun går altid i panik over det, fræser lidt rundt for at få det væk, og når det ikke virker, stopper hun op og stirrer på mig. Så bevæger hun sig ikke før man kommer og henter hende... smiley

Men jeg plejer bare at vaske hendes numse i brusebadet, normalt kan man få det væk med almindelig vand og muligvis skrubbe lidt med hænderne.
    Tænker det er mere skånsomt end vaske servietter? smiley

• #40   26. jan 2018 Noget tyder på at damen er tilfreds med almindeligt toiletpapir. Hun fik vasket sin lille popo igår aftes, og lagde sig i ske da vi skulle sove (med den rigtige ende oppe ved mit hoved). Jeg ser en lys fremtid for os smiley

• #41   26. jan 2018 ...det irriterrende ved fugtet WC papir er at man risikere det fnulre i pelsen = så har vovse både 'pøllegrums' og wcpapir med 'pøllegrums' i popoen. Been there, done that...... En af mine gamle hanhunde (Carlson) fikk heller ikke altid gjort sig færdig inden han mosede videre smiley Jeg brugte engangsvaskeklude med vand.
    Hurra for hunde der gør sig færdige inden de går videre smiley
    Perle får ikke altid lukket helt for strålen inden hun rejser sig og traver videre smiley Hun har altid travlt med at komme videre. Så her er issuet tis ned af bagbenene (og det er ikke bare lige et par dråber smiley ). Hun bliver skyllet med vandslangen.

• #44   26. jan 2018 Jeg er glad for at der er andre der også har udfodringer med deres hundes toiletvaner. Det er altid dejligt med et fællesskab smiley

• #47   26. jan 2018 Det er egentlig ikke et fællesskab, jeg har lyst til at være med i, men nogle gange bliver man jo tvunget smiley Jeg har hunde med "bukser", og det sker, at der sætter sig en lille pølle i de lange hår - og endnu værre, hvis de har tyndskid smiley Mine bliver skyllet med bruseren, det fungerer egentlig fint.

Isla var i december indlagt, og på dyrehospitalet har de klippet hendes bukser af, de orkede nok alligevel ikke at skulle skylle alt det hår hver gang. Det er faktisk meget praktisk, men hun ser dælme underlig ud, så det får nu lov at vokse ud igen. Og så ofte har hun jo heller ikke tynd mave.

Hvor er det en skøn ondt-i-røven-tråd smiley

• #48   26. jan 2018 "Fugtet toiletpapir er helt det samme som vådservietter."

Arrrrh... det er altså ikke sandt. Der er massere med diverse alkoholer og kemi i
    https://kemi.taenk.dk/bliv-groennere/test-kemi-i-vaadservietter

• #49   26. jan 2018 mine piger har sååå travlt med alt det spændende der sker omkring dem, så det med at sidde stille indtil de er færdige.....en by i Rusland, næææh nej så resultatet kendes jo af jer der har langhårsracer....ind under bruseren med vapsen og pille pille af så er de fine igen har et godt slidt hundenumsehåndklæde der altid er klart(nogle stykker) så grinede ikke så meget af Dorits problem, for kender det kun alt for godt......p.s. grunden til at jeg skrev pigerne er at Kewin er en sippenip der aldrig ville grise sig til! smiley

profilbillede
  • #50   26. jan 2018 Johnny, siger du at der ikke er kemi i fugtet toiletpapir? smiley

• #51   26. jan 2018 Arh, det var vidst på ingenmåde det jeg skrev smiley Jeg siger bare at vådt papir og vådservietter er ikke det samme. Det var vidst CIRKA præcis det jeg skrev smiley

smiley

• #52   26. jan 2018 Min tanke var at de alkoholer og det kemi opløser snavs der er i servieterne irriterede, "nedbryde" eller udtøre anus smiley

• #53   26. jan 2018 Snakken om fugtet toiletpapir starter med at en foreslår det fra Lotus. Og til det siger jeg, at det er nøjagtig det samme som vådservietter. Jeg tror generelt at "fugtet toiletpapir" (som er målrettet røve) har mere kemi i end vådservietter (som er målrettet babyer).

Tjek #30 og #31 i kontekst smiley

• #54   13. feb 2018 Ja, efter 3 ugers tid, er det vel tid til en opdatering.

Dorits røv er i topform! Vi er gået over til helt almindeligt toiletpapir, fugtet med varmt vand. Og det er åbenbart en slags himmel for Dorit. Røvribsning er nu blevet til en lille dans, hvor hun vrikker med røven og stikker snuden i vejret og bare synes det er daaaaajliiiigt at få vasket bagtøjet.

Sur røv-problematikken er forsvundet sammen med vådservietterne, så nu er det helt hyggeligt at putte med hendes røv på hovedpuden smiley

• #55   13. feb 2018 Jeg mangler virkelig sådan en "haha"-tilkendegivelse smiley

Dejligt, det går godt med røven, og den ikke længere er sur smiley

Kommentér på:
Akavet røvproblem

Annonce