{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Raps olie med hørfrø og lecitin..?? {{forumTopicSubject}}

Har fået noget meget dyrt olie, og så er mit spørgsmål er der i alm raps olie ikke hørfrø samt omega 3-6 fedtsyre??

Ved vi alle indeholder lecitin, men er det et tilsætnings stof eller er det også i raps olie eller andre planteolier??

Det jeg prøver at sige er jeg har brug for en olie som er tilsvarende den MEGET dyre lille flaske jeg har fået til hunden, men skal bruge de ting som er i olie.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Raps olie med hørfrø og lecitin..??
  • #2   15. jan 2007 På min raps olie står der ik noget om at der er hørfrø i.....

• #3   15. jan 2007 Jo tak.. Der står en lidt af de ting jeg nævner, men så også en masse andet. Og det må ikke være allergi frembringene. Derfor får han ikke fiske ollie da det kan være han måske ikke kan tåle det. Han er igang med en stor allergi undersøgelse, og hans mad består atf speciel foder som alle hunde kan tåle, samt alt hvad han bliver vasket med osv. så skal være sikker på der ikke er noget i som det kan være han ikke kan tåle ihvertfald mens denne proces er igang.

• #4   16. jan 2007 Nu det ikke for at være ubehøvlet..

Men jeg spørger ikke om hvad i giver jeres hunde, men om der er de ting i olien jeg nævner som jeg skal bruge. Ergo fiskeolie har jeg skrevet ikk er en del af det min hund har brug for.

Så jeg mangler bekræftelse på om jeg kan købe raps og hørfrø olie istedet for at giove 100kr +momns for en lille bitte flaske som holder en uge til min hund.

Kommentér på:
Raps olie med hørfrø og lecitin..??

Annonce