{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

en hyldest til terrierne {{forumTopicSubject}}

åhh terrier er sgu herlige
uanset hvor meget du træner dem vil de altid beholde deres personlighed, det er simpelthen umuligt at hjenevaske en terrier, den vil altid tænke "hvad får jeg ud af det her" og den vil altid give et modspil. Jeg vil sværge på at min egen terrier, griner smørret, når den kan tage røven på mig, og gud hvor jeg dog elsker ham for det, til gengæld ved jeg også at når han gør de ting jeg beder ham om, så er det fordi at han finder mig værdig til at adlyde og respekterer. det er sgu da det hele værd :0)
jep, jeg er 100% terrier menneske.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en hyldest til terrierne
  • #1   19. jan 2007 hihi ja det kræver sin kvinde eller mand :0)

  • #2   19. jan 2007 Ja det er faktisk sjovt og træne med sådan en terrier - især når man er vant til at træne med en bulldog som er så skide nem og medgørlig i en trænings-situation... Der er terrieren helt anderledes - det er sgu fedt med lidt udfordringer...

  • #3   19. jan 2007 Birthe: hihi ja det er ihvertfald en lille fyrig fætter der lever op til terrier racens ry, fuld af spilopper.
    Lille blub: ja lige præcis, med en terrier for du intet forærende, hviket jo gør en lidt mere stolt når så det lykkes, for du ved at du har virklig arbejdet for det, og du ved din terrier gør det, fordi den har lyst, og ikke bare fordi du siger det. som (i mine øjne) visse andre racer gør.


  • #4   20. jan 2007 helt enig, jeg har ellers aldrig været til nogen former for terrier, men efter jeg har fået amstaff er jeg da helt solgt til deres glade sind, og spillopper og de tager hele hånden når man rækker dem en lillefinger, giver sig bare 100% til alt de gør. og vi skal da lige prøve igen, hvis man får et nej,.

  • #5   20. jan 2007 Tina : ha ha ja der er virkelig nogle racer som ikke lader sig besnakke til hvad som helst.. Hvis du kan lide det stædige selvstændige så få dig en mastiff næste gang.. Den er en aaaanelse større, men har også en del mentale nosser *G*

Kommentér på:
en hyldest til terrierne

Annonce