Er jeg bare totalt vattet - ?? ("forsømmer" hundene) Er jeg bare totalt vattet - ?? ("forsømmer" hundene)
Vi har jo haft en lidt heftig uge her - med nyankomne hvalpe - og problemer omkring dem -
Anna har kun kunne acceptere synet af Dunse - hun må komme hvor som helst - Selv til fødekassen -
De andre 3 har boet ude - de har hundegård med stort "brænderum" i staldbygningen de kan gå ind i - derinde har vi fyldt med halm etc -
Hele dagen - plejer de at være ude på hele gårdspladsen - så deres hundegård bare står åben - og er altid m i stalden etc - derudover bruger vi en del timer dagligt på gåture etc etc etc...
Meeeen - siden mandag har det ikke været sådan - Anna fik kejsersnit mandag formiddag - og med komplikationer de følgende dage har vi været ude og inde flere gange ( dyrlæge ) og de tre ( Futte - Thor og Jasmin - ) og de første to dage også Dunse - været i hundegård med deres tilstødende rum -
Og jeg hader mig selv for at have negligeret dem på den måde - ( ja det føler jeg at jeg har )
Så tit det har kunne lade sig gøre har de været ude af løbegården - men ingen staldhygge... ingen lange ture på markerne -
Thor har holdt hylekoncerter, - Futte og Jasmin er mere hardcore hvad udelivet angår... Og nu står jeg i den situation at jeg skal tage mig selv i ikke at hente alle hundene ind...
Er jeg bare totalt vattet - ??? Er jeg jordens dårligste hundemor ??
Skal jo også sørge for RO på herinde...
Ej - hvor kan man nemt hade sig selv - ss -
Har været på legetur på markerne idag - men det regnede jo fandme så meget at man end ik ku se hvor man gik - men hundene nød det da -
Smil fra en MEGET frustreret Julie...
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.783
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.636
Prøver hele tiden at sige til mig selv at "DE ER OK JULIE"
Thor er inde lige nu - han bager boller sammen med ungerne - i sku se ham - han ligenr en der har vundet 200 millioner og et luxus hunde liv, - griner -
maj 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 841
Er selv vattet men hendes bud lyder fornuftigt
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.714
Kan godt følge dig i det med at hente alle hundene ind *S*
Nej du er ikkke verdens dårligeste hundemor i mine øjne
okt 2006
Følger: 30 Følgere: 31 Hunde: 6 Emner: 55 Svar: 1.042
Flot arbejde!!..
jan 2005
jun 2005
Følger: 166 Følgere: 164 Hunde: 7 Emner: 636 Svar: 5.371
Du gør det alle andre ville have gjort hvis de var i dit sted *S* , som tingene er lige nu , har Anna og de små brug for dig ..så du er bestemt ingen dårlig hundemor
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.167
Hvis de altså plejer at være inde.
Og det med at give dem den samme opmærksomnhed som de plejer at få, ja det har jo batre været fysisk umuligt, fordi døgbet kun har 24 timer.
Men går det ellers godt med alle de små, eller må du stadigvæk give tilskud.????
maj 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 49 Svar: 1.513
Jeg vil BESTEMT ikke råde dig til at tage dem ind. Heller ikke hvis de ikke kommer ind i samme rum som hvalpene.
Du kan i yderste konsekvens risikere at hun bider en eller alle hvalpe ihjel, og det må være en for stor risiko.
håber du kan leve med det alligevel.
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.636
Vi har vist fundet løsningen - Thor var ULYKKLIG - og er kommet ind... Anna har accepteret dette - og han går på listefødder og er meget forsigtigt omkring hvalpene - ss -
Han nyder tiden i sofaen og på sit tæppe på gulvet - og nyder igen at ligge i arm med ungerne - Ss...
De to rotter - ( Futte og Jass ) Har et helt andet sind hvad et angår - de er på gårdspladsen - og om dagen er Thor og Dunse jo også ude det meste af dagen - de leger og hygger -
Igår havde vi nogle dejlige timer i stalden sammen -
Jass havde et tydeligt behov for nærkontakt - så det dækkede vi - ss - Ellers ordnede vi kaniner sammne - og heste -
Jass sprang ind i et af kaninburene - griner - ik så heldigt - men alt i alt ren hygge...
Anna knurrer stadig meget af hende - gjorde hun ik før fødslen - men nu...Men satser på at hun når hvalpene bliver lidt større vil hun kunne se en god legetante i hende - ss -
Så Tak for råd -
Hvor kan det da være besværligt at være hundejeer - med alle de følelser der følger med - ss- Griner...
Jule -
jan 2005
Og det går godt med de små?
Er jeg bare totalt vattet - ?? ("forsømmer" hundene)