594 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Er jeg bare totalt vattet - ?? ("forsømmer" hundene) Er jeg bare totalt vattet - ?? ("forsømmer" hundene)

Vi har jo haft en lidt heftig uge her - med nyankomne hvalpe - og problemer omkring dem -

Anna har kun kunne acceptere synet af Dunse - hun må komme hvor som helst - Selv til fødekassen -

De andre 3 har boet ude - de har hundegård med stort "brænderum" i staldbygningen de kan gå ind i - derinde har vi fyldt med halm etc -
Hele dagen - plejer de at være ude på hele gårdspladsen - så deres hundegård bare står åben - og er altid m i stalden etc - derudover bruger vi en del timer dagligt på gåture etc etc etc...

Meeeen - siden mandag har det ikke været sådan - Anna fik kejsersnit mandag formiddag - og med komplikationer de følgende dage har vi været ude og inde flere gange ( dyrlæge ) og de tre ( Futte - Thor og Jasmin - ) og de første to dage også Dunse - været i hundegård med deres tilstødende rum -
Og jeg hader mig selv for at have negligeret dem på den måde - ( ja det føler jeg at jeg har )

Så tit det har kunne lade sig gøre har de været ude af løbegården - men ingen staldhygge... ingen lange ture på markerne -

Thor har holdt hylekoncerter, - Futte og Jasmin er mere hardcore hvad udelivet angår... Og nu står jeg i den situation at jeg skal tage mig selv i ikke at hente alle hundene ind...

Er jeg bare totalt vattet - ??? Er jeg jordens dårligste hundemor ??

Skal jo også sørge for RO på herinde...

Ej - hvor kan man nemt hade sig selv - ss -

Har været på legetur på markerne idag - men det regnede jo fandme så meget at man end ik ku se hvor man gik - men hundene nød det da -

Smil fra en MEGET frustreret Julie...

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeg bare totalt vattet - ?? ("forsømmer" hundene)
  • #1   20. jan 2007 Øv Julie, jeg ville ønske, jeg vidste hvad jeg skulle sige.. Men jeg ville nok være lige så vattet som dig *SS*

• #2   20. jan 2007 Næææ - men nogengange ville man ønske man kunne - Altså Futtes øjne - du sku se dem - de kan få ENHVER til at smelte ( Gg )
    Prøver hele tiden at sige til mig selv at "DE ER OK JULIE"

Thor er inde lige nu - han bager boller sammen med ungerne - i sku se ham - han ligenr en der har vundet 200 millioner og et luxus hunde liv, - griner -

• #3   20. jan 2007 jeg vil tilslutte mig anika´s forslag*ss*

Er selv vattet men hendes bud lyder fornuftigt

• #4   20. jan 2007 Julie, der er jo ikke noget at sige til du har koncentreret dig om hvalpene og deres overlevelse *S*

Kan godt følge dig i det med at hente alle hundene ind *S*

Nej du er ikkke verdens dårligeste hundemor i mine øjne smiley

• #5   20. jan 2007 Julie, man kan ikke være allesteder... smil, du har som hvilkensom helst god hundeejer sørget for mor og hvalpe.. Smil.. du ville aldrig have tilgivet dig selv hvis du ikke havde gjort det...

Flot arbejde!!..

• #6   20. jan 2007 Og jeg er sikker på at Futte, Jasmin og Thor tilgiver dig så snart I er ovre denne periode..

• #7   20. jan 2007 Julie .

Du gør det alle andre ville have gjort hvis de var i dit sted *S* , som tingene er lige nu , har Anna og de små brug for dig ..så du er bestemt ingen dårlig hundemor smiley

• #8   20. jan 2007 Kan de ikke bare være inde hos jer. Selvfølgelig ikke der hvor hvalpene er med deres mor, men det kan hunde oftest altid selv finde ud af meget hurtigt.
    Hvis de altså plejer at være inde.
    Og det med at give dem den samme opmærksomnhed som de plejer at få, ja det har jo batre været fysisk umuligt, fordi døgbet kun har 24 timer.
    Men går det ellers godt med alle de små, eller må du stadigvæk give tilskud.????

• #9   21. jan 2007 De andre hunde skal nok klare sig. Det er jo ikke spørgsmål om at de skal leve på den måde resten af sit liv.

Jeg vil BESTEMT ikke råde dig til at tage dem ind. Heller ikke hvis de ikke kommer ind i samme rum som hvalpene.
    Du kan i yderste konsekvens risikere at hun bider en eller alle hvalpe ihjel, og det må være en for stor risiko.

håber du kan leve med det alligevel.

• #10   21. jan 2007 Hej alle - SMiler...

Vi har vist fundet løsningen - Thor var ULYKKLIG - og er kommet ind... Anna har accepteret dette - og han går på listefødder og er meget forsigtigt omkring hvalpene - ss -

Han nyder tiden i sofaen og på sit tæppe på gulvet - og nyder igen at ligge i arm med ungerne - Ss...

De to rotter - ( Futte og Jass ) Har et helt andet sind hvad et angår - de er på gårdspladsen - og om dagen er Thor og Dunse jo også ude det meste af dagen - de leger og hygger -
    Igår havde vi nogle dejlige timer i stalden sammen -

Jass havde et tydeligt behov for nærkontakt - så det dækkede vi - ss - Ellers ordnede vi kaniner sammne - og heste -
    Jass sprang ind i et af kaninburene - griner - ik så heldigt - men alt i alt ren hygge...

Anna knurrer stadig meget af hende - gjorde hun ik før fødslen - men nu...Men satser på at hun når hvalpene bliver lidt større vil hun kunne se en god legetante i hende - ss -

Så Tak for råd -

Hvor kan det da være besværligt at være hundejeer - med alle de følelser der følger med - ss- Griner...

Jule -

• #11   21. jan 2007 Det lyder godt Julie:-)

Og det går godt med de små?

Kommentér på:
Er jeg bare totalt vattet - ?? ("forsømmer" hundene)

Annonce