{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  royal canine til engelsk bulldog
  • #1   20. jan 2007 mine hunde har fået det de gange jeg har vundet en pose, men jeg syntes der er foder der er lige så godt og jeg syntes det er for dyrt

• #2   20. jan 2007 ok, tak smiley

• #3   21. jan 2007 Hvis det er for at undgå allergi olign, har jeg hørt folk der anbefaler sensitive i stedet for. Hunden behøver ikke nødvendigvis at lide af allergi, men har i hvert fald hørt mere positiv reaktion på det, end på det andet.

• #4   21. jan 2007 Jeg har gode erfaringer med det, især når det kommer til prutter.. smiley Det samme gælder pelsen, som er blevet rigtig fin af det..

• #5   21. jan 2007 hej Pia smiley
    tak! jeg tror vi prøver Bulldog 24 næste gang (som er meget snart,så må snart ud og købe så de kan vænne sig til det). Proplan Purina Large breed er måske ikke så egnet til mine drenge, de er jo ikke lige så store som dine bullere smiley Men det har måske ikke noget betydning? Så længe at der ikke er for meget råprotein i?
    kh
    solveig

• #6   21. jan 2007 Gælder en halv Bulldog? ;o)
    Jeg har haft prøvet Royal Canine til mine hunde..og for at sige det mildt, så overvejede jeg at flytte hjemmefra!
    (De råskider simpelthen hele hytten til..! )
    Royal's foder er gennemblæst med fedtstoffer efter "bagning" for at få mere smag på godterne..men mine kunne ikke tåle det, så vi blev gasset ud af huset.. ;o)
    De bliver i dag fodret med Hill's Large breed..fungerer bedre for dem..

Og så er det ikke råprotein man skal kigge på, men blandingsforholdet imellem kalk,vand og fosfor...
    Spørger man den seneste forskning inden for hundefoder, så er der ikke noget der hedder protein forgiftning...

• #7   21. jan 2007 *Brak's*: halve bulldogs gælder også smiley de får en blanding af Olivers og Royal canine nu. og umiddelbart virker det ok, men når nu det specifikt var lavet til bulldogs tænkte jeg at det var et forsøg værd. De kan umuligt prutte mere end de gør nu. og de franske og de engelske er jo kendt for at prutte smiley

• #8   21. jan 2007 he,he...alt det gas..ja man ved hvis man har glemt hunden et sted..så dufter der jo lige pludselig af andet end gylle i huset...

Da jeg skiftede til Hill's blev lugten mere end halveret, så nu ku man sidde og nyde en film i stuen uden en pude for næsen..de får så også A38 i deres foder hver dag og det hjælper jo også på tarmene,og er fint til at modvirke tarmbetændelse..

De har før været fodret med Royal, Nutra Nuggets og et tysk specialfoder..men intet har været så godt som Hill's...

Synes at det er en jungle at komme igennem for at finde det foder der fungerer bedst til en's egne hunde..!

Men det med Råproteinen er altså en 20år gammel skrøne..de sidste 5-10år's forskning inden for foder viser at det ikke er råproteinen der er den store synder i foderet, men forholdet imellem kalk,vand og fosfor..og især til unghunde og hvalpe da det er der det hurtigt går galt for en hund med tung knoglevækst...

goya tog 10kg på om måneden(i 6mdr)..ganske normalt uden at være overvægtig..men det var bare mere end Royal foderet kunne holde til, så derfor blev det Hill's og så med Glucosamin til leddene og siden da har han slet ik døjet med vokseværk eller stivhed..(eller prutter :o)

• #9   21. jan 2007 det er en meget stor jungle!!!! der er vildt meget at vælge imellem og man vil jo kun det bedste for ens hunde. Nu kan jeg se at Pia også bruger Hills. Nu finder vi lige ud af hvad vi prøver smiley
    A38, hælder du det over foderet og rør rundt eller? Bertram og Gustav er ikke vildt begejstret for det. Gustav er mest og så har han A38 skæg bagefter smiley men ved ikke om der bare skal en smule i? Så kunne det jo være vi kunne slippe for at blande lidt dåsemad i. de er jo kræsne de små. og prøver vi at fravænne dem at komme noget xtra i så spiser de simpelthen bare ikke

• #10   21. jan 2007 ny kommer mine vist til at lyde lidt forkælede..G*
    De får ca 2-3dl A38 (de er jo lidt større end dine, men ellers så det bare dækker foderet når det er rørt rundt) blandet med Tun eller torskerogn,olie og hvidløg..og så Glucosamin til den store...

og de er nok så yndige bagefter med hvidt skæg helt op til ørene ;o)

• #11   21. jan 2007 hi hi kan lige se det for mig smiley måske vi skal prøve a38 igen. dengang vi prøvede det der fik de kun a38 og ikke noget ekstra som tun eller torskerogn. måske det er derfor bertram ikke kan li' det smiley

• #12   21. jan 2007 hej trine smiley
    ok, jeg ville også syns det var kedeligt. det ser også jævnt kedeligt ud! altså tørfoder uden noget! hvilket olie bruger du? vi har prøvet lakseolie fra olivers, det var ikke et hit! maden blev ikke rørt smiley

Kommentér på:
royal canine til engelsk bulldog

Annonce