707 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

kan man vaske sin hund for tit ??? kan man vaske sin hund for tit ???

jeg synes det er rigtig hyggeligt og give Shira et rigtig hundebad men kom til og tænke på her sidst om det måske var godt for hendes pels og blive vasket for tit .. det kan god ske at hun bliver vasket et par gange i løbet af en uge ..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan man vaske sin hund for tit ???
  • #1   22. jan 2007 De kloge hoveder siger man må bade sin hund max. en gang om måneden med sæbe/Shampoo men er der tale om bare at skylle med rent vand betyder det intet...

• #4   22. jan 2007 okaiii .. mange tak for jeres svar .. smiler ..

så holder jeg mig til at hun får bad en gang i måneden eller mindre .. smiler .. enlig har hun jo heller ikke brug for det men synes det er så hyggeligt og hun virker oS til at hun er rigtig glad for det .. hun er altid helt vild efter og komme ud på badeværelset når vi er i bad .. så kommer hun lige ind og få et lille skyl og så en tur rund i hele lejligheden og gøre det hele vådt .. hehe

• #6   22. jan 2007 vi bruger sådan nogen hunde shampoo med the trees olie (staves?) i ...

• #7   22. jan 2007 det er lidt forskelligt hvormange gange vi vasker dem.. lugter de meget eller virkelig er smurt ind i muder bliver der brugt sæbe og ellers bliver de bare skyllet godt...

• #8   22. jan 2007 Vi vasker med shampoo en gang om året. Ellers bliver de bare skyllet hvis de er beskidte.
    Og vi bruger baby-shampoo til at vaske dem i. Og så er det altid en god idé at fortynde shampooen med vand. Så er den nemmere at fordele i pelsen og skylle ud igen..

• #9   22. jan 2007 men ca. 3 gange om måneden med sæbe og der bruger vi baby shampoo..

• #11   22. jan 2007 baby shampoo er så mildt.... og de får rigtig floy pels

• #12   22. jan 2007 hov.. der skulle stå flot

• #15   22. jan 2007 hi hi kan godt høre på det hele at vores hunde må være MØG beskidte.... *gg* De bliver vasket med shampoo en gang om året måske - måske to gange. Det kommer an på om de har rullet sig i en lort eller noget andet som virkelig stinker...

Herhjemme kan det simpelthen ikke svare sig og vaske dem oftere - lige så snart de er blevet tørre, så render de ud og mosler i gården og lige for tiden er den ret mudret... Efter min overbevisning, så blive de "rene" af sig selv... Dvs. vi kan godt finde på at skylle dem uden sæbe hvis de virkelig er SORTE af jord, men ellers ikke...

• #17   22. jan 2007 vasker kun hund,hvis de har rendt efter gyllevognen og smæsket sig i det.. Men de svømmer min 2 gange om ugen,så lidt rene er de da..

• #18   22. jan 2007 Sofie: Jah sådan har jeg det også... Man skal jo vide at det er hunde man har i huset... Så længe de ikke lugter af l... eller gammel fisk, så er det okay... *GG*

Stine: Uha hvis Angel kunne få lov ville hun ved første chance springe i naboens mødding... Uha den synes hun altså bare dufter spændende... *GG*

• #19   22. jan 2007 det er nogen sjovt noget med hunde og så ting der lugter underligt .. min fars gamle labradore elskede os møddinger .. det var bare guld værd .. smiler .. men en ting der var underligt for mig var os at de elskede vist de fandt en død mus eller andet dyr som katten ikke lige fik spist færdig og så vende sig engang i dem sådan som at få deres lugt på sig .. jeg ved ikke om det er normalt for hunde eller om min fars labradore bare var en smule skører .. smiler ..

• #20   22. jan 2007 Bella bliver vasket med hundeshampoo en gang om året fast..

Ellers bliver hun bare skyllet godt med vand. Hun har heldigvis ikke lyst til at rulle sig i noget der lugter grimt.. :0) Hendes pels er rigtig fin..

• #21   22. jan 2007 Adel & Marianne: Mange med hunde i fx Skagen, altså i havnebyer, døjer med at hundene ruller sig i stinkende fiskerester og andet "godt" de finder på havnen... Det er vildt klamt - så hellere en mødding.... *GRINER*

• #22   22. jan 2007 Hvis Karla er beskidt bruger jeg en fugtig klud... og vupti så er snavset væk.....:-) meget nemmere end at skulle have dem i bad hele tiden, for Karla HADER at komme i bad...:-) så det bliver ca til 2-3 gange om året med shampoo.......mere er ikke nødvendigt.....

• #24   22. jan 2007 Sofie L: nej det er smadder nemt at kave en korthåret hund især med det vejr vi har i øjeblikket.....:-)
    Ja der kan sikkert gemme sig mange spændende ting i sådan en langhåret pels....: o )

• #25   22. jan 2007 *Lille blub- En gang Take That fan, altid TT fan *: Puha .. så er jeg glad for at vi ikke bor tæt på en havn .. smiler ..

men det er sjovt for Shira bryder sig ikke om og komme ud i vandet når vi er nede ved stranden men en tur under bruseren virker til og være det helt rigtige .. jeg tror det har noget med at vandet er en del kolder ud i havet .. smiler ..

• #26   22. jan 2007 Jeg vasker aldrig Daisy mere. Men nu har hun jo også fået den gode pels pga hendes foder :o)
    Selv når hun er helt snasket af muder osv, lader jeg det bare tørre og så falder skidtet af.
    Jeg kan dog godt finde på at skylde hende i rent vand hvis hun har været på stranden.

• #27   22. jan 2007 Hvis hunden kan li at lege med vand i badekaret, kan du jo bare lade ham lege uden shampoo :o))

Kommentér på:
kan man vaske sin hund for tit ???

Annonce