{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gør din hund meget?
  • #1   22. jan 2007 Jeg har chihuahua ,og mine gør sjældent smiley

Jeg har fra staten sagt NEJ når det sagde vov . også selv om det var små og det lød sjovt smiley

• #2   22. jan 2007 Jeg tror at generelt små hunde gør meget.. Frido gør ogs¨å når der kommer gæster eller han ser fremmede gå forbi uden for mm.. Vi siger bestemt Nej! til ham, men det er som om han ikk forstår det.. måske det bare er noget der ligger til nogle racer?

• #3   22. jan 2007 Nææh, det synes jeg ikke de gør. Men de gør da hvis der kommer nogen til døren, eller hvis de standser i indkørslen. Og det skal de da helst, da de jo på en eller anden måde også er "ansat" som vagthunde *S*

• #4   22. jan 2007 Louie er en utrolig verbal hund. siger lyde næsten konstant- og aner ikk hvad de betyder. Han gør ved døren når der går folk forbi på svalegangen- men der gør jeg det at jeg går hen til døren og stiller mig imellem ham og den og viser "det her tager jeg mig a" og så stopper han. alle de andre gange han gør ignorerer jeg ham. det er ved at virke selvom det har været en lang og sej kamp.

• #5   22. jan 2007 nææ kun hvis de bliver skræmte over noget eller hvis de ser fasaner i haven. og så tuder de når der kommer gæster for lige at byde dem velkommen

• #6   22. jan 2007 Mine gør aldrig af gæster , hvis de gør er det fordi de er i haven , og naboens kat kommer for tæt på smiley

• #7   22. jan 2007 Vores gør meget, som de vagthunde, de i sagens natur er. Vi forsøger at aflede deres opmærksomhed. Det seneste, vi prøver, er at smide lidt godbidder hen i den anden ende af huset, indtil folk er kommet ind. For når de først er kommet ind, så gør hundene ikke mere. Så hilser de på, og så er der ro igen. Det er begyndt at virke helt godt, når bare vi er konsekvente - og det er vi nødt til med 3 i huset.

• #8   22. jan 2007 De behøver ikke være små for at gø meget !!!!!!!!
    Dess tænder af når der kommer biler, der sænker farten, naboen kommer hjem POSTBUDET!!! han får besked på at komme ud fra hendes territorie, ved torden og fyrværkeri og når hun tror hun hører noget......

• #9   22. jan 2007 Tezza gør så godt som aldrig. Men kærestens hund gøede en del, lige efter de var flyttet herned. Et stort vinduesparti ud mod vejen, gør at hun kan se dem der passerer derude. Vi har vænnet hende af med, gøeriet med en vandfrostøver. Sådan et sprøjt og et nej, hver gang hun gøede, elelr tænkte på at gøre det. Det er effektivt. Nu behøver vi bare at daske på flasken og Mille gøer ikke.

• #10   22. jan 2007 Vores gør når der er nogen der går forbi uden på fortovet.. det finder de sig godt nok ikke i.. men det er nu Choco der gør det den møghund.. *GGGGG*
    vi stikker bare hovedet ud til dem også ved de hvad der er galt.. også stopper de for det meste.. smiley

ellers så siger de til når der kommer gæster..
    og ellers ikke...

• #11   22. jan 2007 Prøvede også vandsprayen på et tidspunkt, men det blev bare så sjovt at hoppe op og fange vandet, så den holdt ikke. Nej, mad ... det ved vikingerne, hvad er! Så når der er guf i farvandet, så virker det.

• #12   22. jan 2007 Tror I det er på den måde man er overfor hunden?

Til: Zubin og Nemo`s mor
    Tror du bare at de "er" sådan, altså de bare generelt ikke rigtig "behøver" at gø, ved at der kommer gæster ol.?
    Eller har du gjordt noget, altså fx. ligesom
    Doggymom, fx. sprøjtet med vand eller noget andet lignende?

*g*

• #13   22. jan 2007 Anika, det har du slf. ret i.. en hund er en hund og en hund gør, for det er dens instinkt!

• #14   22. jan 2007 Vores gør næsten aldrig.. kun på kommando =o)
    Hun gør ikke af gæster, hun logrer bare..
    Den eneste hun gør af er vores nabo.. ham kan hun bare ikke fordrage selv om han aldrig har været i nærheden af hende.. meget mystisk..
    de andre hunde i området gør også når de ser ham..

• #15   22. jan 2007 Ida - Jeg har aldrig brugt vand eller lignende , kun sagt nej lige fra starten , zubin var 8-9 mdr . før han sagde vov første gang , det var der omkring vi fik Nemo , men det har ikke været svært af få den til at lade være ... ved fra udstillinger , hvor jeg har været sammen med mange chi ejere , at der heller ikke har været meget støj , fra de andre hunde , den race jeg har bemærket mest på udstillinger har været Yorkshire terrier..

• #16   22. jan 2007 Det med vandet virkede bare for os.

• #17   22. jan 2007 mine hunde kan slet ikke gø -

• #18   22. jan 2007 Doggymom, vikinger er altså bare for madglade - og ligeglade med vand (måske lige bortset fra Mirah - hun er lidt mere vandskræk). Eisa hopper bare op og æder strålen.

• #19   23. jan 2007 med mindre man kan nå at stoppe det fra de er helt små, så nytter hverken vand eller at råbe og skrige hvis det er det man prøver. det er deres adfærd man skal ind og lave om, jeg havde Lillen ude hos mig, da Anton virkelig gør meget. Det var fantastisk at se hvordan hun kommunikerede med ham, han havde total respekt og på et par timer fik hun styret hans adfærd mod det bedre. det handler om at i stedet for at gø når der kommer gæster eller går nogen forbi, så kan man lære den at hente en legeting eller komme over og sætte sig pænt. og det er et spørgsmål om træning. og det er at anbefale at lave opstillede situationer. som at en banker på mens en anden afleder opmærksomheden med skinketern eller lidt pølse og når det så virker, så udskifter man det med den adfærd man ønsker at sin hund har.

Kommentér på:
Gør din hund meget?

Annonce