{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.414 visninger | Oprettet:

Hunde fotograf?? {{forumTopicSubject}}

Hej så jeg har tænkt lidt på at få taget nogle billeder med min hund bimmer så jeg ville bare lige hører om der er nogle der ude der kender en dyreforograf i Jylland som ikke koster det blå ned fra himlen men som stadig ved hvad hun/han laver?? håber der er nogle der ude der kan anbefale nogen ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde fotograf??
  • #1   10. mar 2018 Prøv at kigge i markedet herinde, der er jævnligt nogen der annoncerer - kig deres billeder igennem og se, om du kan lide stilen, kvaliteten osv.
    Det var da et sted at starte - mange af dem der annoncerer herinde tager meget beskedne priser for det synes jeg smiley


  • #2   11. mar 2018 C M P bor i Nordjylland hun er herinde tilbyder fotos for summen af 300 kr. ....hun er i markedet hunden er Salik.

  • #3   11. mar 2018 hvor i Jylland?

  • #7   11. mar 2018 Klart ham her - Intet mindre end pisse dygtig med et kamera og samtidig helt vildt god og tålmodig med hundene og rar at tale med for ejerne.
    Og helt fair priser:
    http://www.peter-steffensen.com/

    Han har efterhånden taget et hav af billeder af mine smiley


  • #9   11. mar 2018 Hvorfor ikke selv gøre det
    bare et spørgsmål (: jeg tag os selv billeder


  • #10   11. mar 2018 for mig ser priserne ret sorry voldsom ud smiley og mener bare det er mere billig og gratis og tag selv så hvorfor ikke selvom måske billederne ikke er så perfekt som andres andre så det billiger smiley

  • #11   11. mar 2018 Jeg kan også anbefale Peter Steffensen som Menellis henviser til.
    Han har taget af Icon et par gange og er bare pisse dygtig. De billeder jeg har fået, ville jeg aldrig selv kunne tage.


  • #12   11. mar 2018 Christina, hvordan skelner du en professionel fra en ikke-professionel, hvis vi lige ser bort fra priserne?

  • #13   11. mar 2018 Så vidt jeg kan se er Katja ikke uddannet fotograf, så ville personlig ikke se hende som en proffesionel, men som en rigtig dygtig amatør-fotograf

  • #15   11. mar 2018 Det, jeg synes er vigtigst er, at man kigger vedkommendes billeder igennem og vurderer om man kan lide stilen. Om fotografen lever af det eller ej (det gør de færreste), må jeg indrømme at jeg finder irrelevant.


  • #17   11. mar 2018 Nanna, hvilken type billeder ønsker du?
    Studiefoto eller noget udendørsmiljø?


  • #19   11. mar 2018 ikke for og lyde sær, men hvordan ved man 100 med sikkerhed at billederne ægte smiley
    inde man betaler de personer som nok har taget billederne men folk kan jo godt finde på og snyde når det handler om så mange penge og nej det slet ikke for og hakke ned på nogle men har haft en veninde som bliv snydt. men heldig fik politi fat i ham og hun fik sine penge tilbage smiley


  • #20   11. mar 2018 Sif - hvorfor gøre tingene mere komplicerede end de er. Hvis man ikke selv er en haj til det med billeder og man er villig til at betale for dem, ja så finder man jo ganske enkelt en til fotografere for sig... Om du kan tage dem selv er jo ligegyldigt. At du synes det er dyrt er også ligegyldigt. TS vil jo gerne betale sig fra det for at få gode billeder (når du overvejer, hvad der er dyrt, så huske lige, at fotografen faktisk bruger MEGET mere tid end den måske halve time det tager at tage selve billederne, OG at fotografen har nogen gevaldige udgifter til både udstyr, programmer til billedbehandling osv - fotografering er ikke en billig hobby).

    Er ellers helt enig med CH. Om det er prof. eller amatør er for mig helt ligegyldigt. Hvis jeg ville have taget nogen billeder af min hund, så ville jeg søge nettet tyndt for folk der gør det i hundefotografering, pløje deres billeder igennem og vælge den, som jeg synes har en stil og kvalitet jeg kan lide (og en pris jeg kan betale). Selvom mange tager billeder af høj kvalitet er det jo ikke alle, der har en stil der matcher min smag.


  • #21   12. mar 2018 Michelle hvorfor give en helt bondegård når man selv kan gøre det helt gratis smiley og hun skriver os selv hun ikke bliv betal så meget som folk normal tag prisen for

  • #22   12. mar 2018 Sif, det er altså kun de få, der kan lave samme kvalitet.
    Som glad amatørfotograf vil jeg gerne skrive under på, at det ikke er noget man bare lige gør.
    Det tager tid at lære og det er dyrt i udstyr.



  • #23   12. mar 2018 Mon ikke ts gerne vil med på billedetne af hunden, så er det ret svært at tage dem selv smiley

    Jeg synes at det er fair at det koster penge, de bruger meget tid, de har haft udgifter til dyre kameraer, telelinser og andet. Det og de har styr på baggrund, lys, skygger

    Ts, hvis du ikke helt har pengene til det, hvad så med at ønske sig det? Pemge til et fotoshot med dig og Bimmer smiley


  • #24   12. mar 2018 Nu er jeg selv hobbyfotograf og er måske lidt farvet, men jeg synes det er det hele værd at få taget billeder af en der har noget godt udstyr og ved hvad de laver.

    Her er et billede som faktisk er taget med ok udstyr, men af en person som ikke ved hvad hun laver smiley


    profilbillede
  • #25   12. mar 2018 Og her et billede taget af en med super godt udstyr og som ved hvad hun laver.
    (Det er Majken Soelberg, kan helt klart anbefales men hun bor på Sjælland).

    Jeg synes forskellen er stor, og man kan ikke bare tage sådanne billeder af sig selv og sin hund smiley


    profilbillede
  • #26   12. mar 2018 ...
    jeg har der selv taget denne billede her. bare på en mobil smiley
    disse to her . nej man behøver ikke det dyrest af alt ting men ja man kan godt
    bruge tid og penge på en fotograf det siger jeg jo heller ikke


    profilbillede
  • #27   12. mar 2018

    profilbillede
  • #28   12. mar 2018 Sif, dejlige billeder smiley men jeg læser stadig ts indlæg, som at hun gerne vil med på billederne smiley


  • #29   12. mar 2018 Sif - og det er da søde billeder du tager, men kvaliteten er altså bare ikke det, som man får, hvis man finder en der kan det der med billeder.
    Og TS ønsker nu engang billeder der er bedre/anderledes end det hun selv kan tage, ellers søgte hun jo ikke en fotograf.


Kommentér på:
Hunde fotograf??

Annonce