{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Hunde-fotograf: {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er en ung fyr som godt kunne tænke mig at gøre mere i billeder, da jeg har lidt erfaring med fotoshop.

Derpå vil jeg gerne hører folk om deres mening, og lidt om hvor mange folk der kunne have indterrasse i fotografering af deres hund/andre dyr. Jeg har en kammerat der er klar på at hjælpe mig med startudstyr, men det kræver også lidt at jeg ved om der kan være en fremtid i det, inden jeg går ud og laver den store investering i dyrt fotoudstyr..

Kunne være rart at hører andre folks mening.. smiley

se evt. billeder af min egen hun Mille.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde-fotograf:
  • #1   5. sep 2009 Jamen hvis det er den vej du vil gå og brænder for det, så er det bare med at kaste sig ud i det smiley

    Husk bare at alt ikke kan reddes i photoshop*G*



  • #2   5. sep 2009 nej det er jeg klar over. smiley Photoshop er også kun en løsning for mig nu da jeg ikke er i besiddelse af prof udstyr endnu...

    Det kunne være rart at kunne tage så gode billede uden at skulle sidde og bruge 15 min. på hvert billede i photoshop..

    Derimod mener jeg at det kunne være rart for andre folk, ikke at skulle betale en halv bondegård for at få nogle ordenlige billeder af deres hund..


  • #3   5. sep 2009 Men man behøves jo ikke udstyr i topklasse for at starte op med at tage hundebilleder.

    Men ved selvfølgelig ikke hvor mange penge du regner med at skulle smide i fotoudstyr


  • #4   5. sep 2009 Jeg skriver for at finde ud om der er overhovedet er nogle der har indterrasse i at få taget ordenlige billeder af deres hunde eller andre dyr, vejledning om udstyr har jeg en prof til at hjælpe mig med smiley for at jeg vil indvestere, vil jeg jo gerne vide om folk har indterrassen... ellers er det noget andet jeg skal sigte efter hvad angår foto's

  • #6   5. sep 2009 Jeg ville ikke købe udstyr ud fra det alene. Der er flere og flere, der selv køber gode kameraer og tager billeder selv :o)



  • #7   5. sep 2009 Jamen er dine billeder rigtig gode, så tror jeg kunder kommer af sig selv.

    Tror langt de fleste vil betale for rigtig gode billeder.


  • #8   5. sep 2009 Jeg tror helt sikkert, at der er mange, der ville være interesseret i det.
    Er man ikke selv så skrap med et kamera, så er det jo et fantastisk tilbud :o)


  • #9   5. sep 2009 Nu ved jeg ikke om der er marked for det med hunde men ved at hesteejere betaler vildt mange penge for at få en dygtig fotograf ud til hesten og evt med til stævne

  • #10   5. sep 2009 Jeg er i alle tilfælde glad for at jeg har et par stykker, som gerne vil fotografere mine hunde.......:-)))))

  • #11   5. sep 2009 Jeg har selv nogle gode billeder som jeg skal bruge i en stor dyr annonce senere på året men mangler noget hjælp i photoshop derimod til at sætte nogle hunde sammen fra forsk. billeder da hundene bor rundt omkring i verden. Er det noget du kan finde ud af ? er godt klar over det koster men det er ok ..

  • #12   5. sep 2009 Tvivler godt nok på der er forretning nok i det i dag... Alle kan rende i bilka og købe et spejlrefleks kamera og et par timer på nettet så kan man tage billeder der ligner noget som er taget af en prof, og til et galleri eller familie albummet så vil de fleste godt "nøjes" med den semiprofe kvalitet...

  • #14   5. sep 2009 Gizmo: Nej det er ikke et spejlrefleks. Det er et lommekamera smiley

  • #16   5. sep 2009 Altså udfra de billeder du har i dine albums (Går udfra at det hvor Mille er ved fotograf ikke er taget af dig) så synes jeg ikke at du skal invistere i dyrt udstyr og tro at folk vil strømme til..

    Det er ikke for at være led, kynisk eller noget - men synes bare billederne er meget ordinære.
    Ikke at det er en dum ting. Det er ganske almindelige og søde billeder af en dejlig hund.
    Men ikke noget ekstra ordinært, hvor jeg tænker "wow, det er sgu nogle lækre billeder i fede vinkler" osv..


    Så jeg ville nok øve mig lidt mere , måske tage et par kurser o.lign for at se om jeg kunne forbedre mig lidt - inden at jeg brugte en formue på en masse udstyr !
    smiley


  • #18   6. sep 2009 Om der er et markede for at fotografere dyr / hunde for dig ved jeg ikke.
    hert til vil jeg sige at, jeg kunne godt finde på at betale mig fra at få totogrferet min hund.
    Men det at fotografere, er en stor videnskab, jeg expermintere selv og vil gerne have et rigtig spejlreflex kamera på et tidspunkt.
    Du skal købe udstyret for de du kan lide at tage bilder og ikke for at du tror du kommer til at tjæne penge på det.


  • #19   6. sep 2009 jeg har under alle omstændigheder tænkt mig at købe noget af udstyret, men for at få de rigtig gode billeder kræver også de rigtige objektiver.. Jeg brænder for at tage billeder.. Det er ikke bare for at tjene penge, men for at få en udfordring som kræver meget tid, og koncentration... Og hvad angår photoshop, så kan man efter noget tids arbejde få billeder fra sin lille Sony cybershot til at se meget prof ud...

  • #20   6. sep 2009 Det har du ganske ret i at man kan lave meget i photoshop, arbejder selv med det.
    mit kamera er et canon power shot g9, det er jeg utrolig meget tilfreds med.


  • #21   6. sep 2009 Jeg påtager mig ikke arbejde for andre i fotoshop.. da jeg ikke mener jeg kan være hjælp nok i alle opgaver...

Kommentér på:
Hunde-fotograf:

Annonce