{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.220 visninger | Oprettet:

Emilie F
Emilie F
Tilmeldt:
21. mar 2018
Følger: 10 Emner: 2 Svar: 6

Min hvalp piver konstant {{forumTopicSubject}}

Min hvalp er nu 12 uger og piver konstant. Ikke som i starten, hvor det var fordi han ikke var tryg, men nu er det for opmærksomhed.
F.eks hvis jeg snakker i tlf, sidder i sofaen eller ligger i sengen - og andre ting hvor han ikke er indblandet i handlingen.

Har prøvet at ignorere ham, men han bliver bare ved og ved og ved.


Er der nogle som har nogle råd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hvalp piver konstant
  • #1   22. mar 2018 Vil du stadig ikke ud med hvilken race der er tale om?

  • #2   22. mar 2018 Det vil være en rigtig god ide at få racen på, så kan folk med kendskab til den race bedre hjælpe dig. Der er jo kæmpe forskel på racer smiley

  • Emilie F
    Emilie F Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 10 Emner: 2 Svar: 6
    #3   22. mar 2018 Åh, har slet ikke set folk har spurgt smiley Han er en blanding af en pomeranian og pekingeser smiley

  • #5   22. mar 2018 Det er en blanding af to selskabsracer. Så det er ikke så underligt, at han vil være en del af det, når du sidder i sofaen eller ligger i sengen. Sæt dig ned på gulvet til ham, hvis han ikke må være i sofaen og sov på en madras på gulvet.

  • #6   22. mar 2018 Aktiver ham rigtig meget i løbet af dagen. I dit oplæg i går skriver du, at når han er træt, så har han ikke den adfærd.
    Og så ville jeg nok begynde med alene-hjemme-træningen. Hvis han har været sammen med dig 24/7 i 4 uger, som du skriver i går, så er det en god ide at begynde at vænne ham til, at det er okay at være alene. Start meget blidt ud.
    Det tager rigtig lang tid med en hvalp at køre gode vaner ind.


  • #11   23. mar 2018 Du har fået gode råd vil blot tilføje i de situationer hvor du på forhånd ved hvalpen vil give sig til at pibe lige om lidt f.eks. fordi du skal tale i telefon, kan du have en kong med frossen hundemad klar i fryseren og give hvalpen inden piberiet starter - Meget meget vigtigt er det at vaps ikke har sagt så meget som et enkelt lille piv lige inden du giver den kong, men det ved du sikkert allerede, hvis vaps piver så meget kan det være en lettelse med et alternativ som kan bruges de gange det lykkes at forebygge piveriet overhovedet begynder.

Kommentér på:
Min hvalp piver konstant

Annonce