{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

Hjemmelavet mad {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde som har nogle gode opskrifter på hjemmelavet hundemad.
Min hund er allergiker og jeg har nu hørt at hjemmelavet mad skulle være så godt, så det har jeg store planer om at prøve.
Fik afvide af min dyrlæge at jeg ikke måtte komme gris - ko eller kalv i og det gælder også indmaden.
Så sidder der nogle herinde med nogle gode opskrifter modtages de gerne.
Jeg vil også gerne høre fra nogen som har gode erfaringer med det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemmelavet mad
  • #1   29. jan 2007 Kylling ok?

  • #2   29. jan 2007 (link fjernet)

    Man kan vel bruge andet kød end lige det der står.........;0)


  • #3   29. jan 2007 (link fjernet)

    Fandt også lige den her.......

    Ellers er der også Finn Smed princippet


  • #4   30. jan 2007 Min hund er testet hos dyrlægen og slog meget ud på husstøvmider og få andre ting.
    Men jeg ved at der er nogle mad produkter hun heller ikke kan tåle, det fandt jeg ud af efter en fødselsdag, hvor hun fik lidt her og lidt der, og dagen efter så hun grusom ud i ansigtet.
    Så nu får hun ikke andet end Royal Canin " Cencible " men kan ikke rigtig se at det virker.
    Jeg er igang hos dyrlægen med sprøjter, hun startede med en hver ugen, så var vi oppe på hver 14. dage og nu hver 3. uge.
    Virkningen ses ikke rigtig endnu, men det skulle jo gerne vise sig her om et stk. tid.
    Jeg hørte så om en hund i går som også var i den behandling med sprøjterne hos dyrlægen, og den var til sidst oppe på en sprøjte hver 2. mdr.og det virkede fint.
    Hunden blev så solgt til en ny fam. da ejeren ikke havde den tid mere som skulle til, og de nye ejere giver den menneske mad, og tænk engang hunden har det så godt som aldrig før.
    Og det er derfor jeg nu har lyst til at prøve med det hjemme lavede, for at se om det kan hjælpe på min også.
    Men jeg vil lige afvente lidt for at se om de sprøjter hos dyrlægen vil hjælpe, eller aner jeg jo ikke hvad det er som har hjulpet.
    Jeg har også overvejet meget om jeg skal gi Kongsmoor.
    Jeg siger tak for de dejlige links, det ser jo ud til at være noget rigtig godt og lækkert mad som jeg da også på et senere tidspunkt vil prøve.
    Vi stadig meget gerne høre fra folk som har prøvet hjemmelavet mad og som har haft god erfering med det.


Kommentér på:
Hjemmelavet mad

Annonce