{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
404 visninger | Oprettet:

Bortløbet hund. {{forumTopicSubject}}

Hvis nogen omkring Slagelse har set en brun Flatcoated tæve på ca 1.5 år, vil ejer gerne høre fra jer..Hun har været væk siden i morges. De har kontaktet politi i Slagelse og Ringsted. Bortløbet fra Vedbysøndervej.. Parret var forbi mig og jeg lovede at lægge en efterlysning her på HG. Tlf nr til dem er 40874119. Hundens navn er Liva.. På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bortløbet hund.
  • #1   29. jan 2007 Hej
    Min søster bor i Jyderup og deroppe løber en brun/sort labrador rundt på gaderne og har gjort det et stykke tid.
    Ved ikk elige om det kan hjælpe jer, men den er meget sky og tror altså den er set deroppe den sidste måned ihvertfald, så hvis ikke det er første gang parrets hund er stukket af, tænkte jeg bare det her kunne være en hjælp.
    Mvh
    Henrik

• #2   29. jan 2007 Det er første gang den er løbet væk. De har kun haft hende i en uge.. Er der evt ingen der prøver at fange den hund i Jyderup???

• #3   29. jan 2007 Ejjjj jeg håber de snart får deres hund hjem i god behold, og der er nogle venlige sjæle der kan hjælpe. Jeg sidder i jylland og kan ikke hjælpe.

Jeg krydser finger for at hun snart kommer hjem.

• #4   29. jan 2007 Christian G>>
    Altså igen jeg ved jo ikk eandet end jeg har fået fortalt.
    Der er snakket lidt om blandt naboer at den vist nok hører til hos en tilflytter familie, men har selv lige sagt videre til dem, at de om ikke andet bør melde det til politiet, i tilfælde af at hunden er efterlyst.
    Selvom den ikke er efterlyst bør ejeren jo så om ikke andet holde hunden inde i haven, hvilket der er love omkring smiley
    mvh
    Henrik

• #5   30. jan 2007 Hunden er kommet hjem igen. Politiet havde fået en anmeldelse omkring den, men gad åbenbart ikke ringe til ejer..

Kommentér på:
Bortløbet hund.

Annonce