{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.291 visninger | Oprettet:

Erfaring med Kalm? {{forumTopicSubject}}

Hvad er jeres erfaring med Kalm?
Vi har fået det anbefalet af vores dyrlæge til Maika når vi skal træne kørsel/køre med hende (køresyge + utryg ved bil), men som med det meste naturmedicin er der ikke 100% chance for den ønskede effekt, så vil meget gerne høre folks erfaringer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med Kalm?
  • #3   29. mar 2018 Jeg har ikke erfaring til hund - men jeg har en kat som får det fast. Det har en virkelig fin effekt og han er blevet så meget mere velafbalanceret smiley

  • #4   29. mar 2018 Det havde ingen effekt herhjemme overhovedet

  • #5   29. mar 2018 Ecco var på Kalm hele december og det hjalp meget på hans utryghed i mørket når vi var ude.

    Som Rotterne siger så er adaptil også en god ide. Her gjorde det at hunden var tryg ved at være alene da han skulle lære det smiley


  • #7   29. mar 2018 Jeg prøvede det i forbindelse med køresyge og frygt for bilen. Det havde ingen effekt overhovedet desværre.

  • #10   29. mar 2018 Jeg ville ikke undvære KALM, det har hjulpet min ene hund rigtig meget.
    Mest ift uro og stress når de andre leger, er i løbetid..
    Hun har fået dagligt et års tid nu, undtagen et par uger i juni hvor jeg tænkte hun godt kunne stoppe, her startede hendes stress dog tydeligt op igen og hendes "lunte" blev kortere.
    Desuden virker hun til at hvile mere i sig selv nu, så jeg fortsætter!
    Zylkene hjalp ikke her.


  • #11   29. mar 2018 Kalm virkede rigtig godt på min mors hund og på min gamle hund, men på min niværende hund er der ikke den store effekt at spore. Det er bare at prøve, virker det er det godt, virker det ikke, må du forsøge dig videre i nogen af alle de forskellige produkter der findes.
    Hvis det kun er bilen der er problemet og I kan undgå den til daglig, kan du komme rigtig langt med træning uden brug af "produkter".


  • #12   29. mar 2018 Sam har prøvet flydende kalm og adaptil i stikkontakten i 2 måneder som hvalp, det havde ingen effekt.

  • #13   30. mar 2018 adaptil calm sereo osv meget marginal effekt.
    Jeg tror når det virker at det er mere fordi ejer gør noget rigtig end medicinenen. smiley

    Tror tit folk glemmer at tænke på FØRbilledet. Hvordan var det nu min mor gjorde før.. Nå nej hun ænsede end ikke den gamle hund var blevet så nervøs og skrøbelig...

    Og da man ikke rigtig har lavet nogen videnskabelige tests mod placebo effekter så er det jo blot ren konspirations teori fra min side.. Men stadig..
    /sølvpapirhat


  • #17   30. mar 2018 Min datter bruger Kalm til hendes hund op til nytår, det hjælper helt gevaldig , Før var hun helt ude af den , nu hun får kalm kigger hun bare op og er helt rolig

  • #18   28. mar 2019 Hvor længe går der fra det indtages til der er en virkning

  • #19   30. mar 2019 Vi har rigtig gode erfaringer med Kalm. Vi bruger det i hele december pga. fyrværkeri problemer, og derudover når vi skal noget som vi ved udfordrer mentalt. Det tager lige 'toppen' på min yngste hund.

Kommentér på:
Erfaring med Kalm?

Annonce