1.211 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Hundeparadiset - tørrede ting, hvad anbefaler i? Hundeparadiset - tørrede ting, hvad anbefaler i?

Hej allle,

Håber at der er nogen af jer der har handlet hos Hundeparadiset - skal ha købt nogle tørrede snacks og jeg ved ikk helt hvad der er godt derinde - er der noget i kan anbefale?

Har kig på hestebugmuskel, okse testikler, vildt ribben, heste ribben, okse vener og tørrede lammeben.. Har i prøvet noget af det?

Egentlig bare; hvad er godt og hvad er mindre godt? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeparadiset - tørrede ting, hvad anbefaler i?
  • #1   1. apr 2018 Hestehalerne er rigtig gode med lang gnaveværdi i, det tog Sam 30 min, pr hale og det hele kan spises.
    Jeg husker der var 3-4 stk. i en pose på 500 g.

Hesteører med pels synes han også er rigtig lækkert, dog ikke særlig lang gnave tid i for Sam smiley

Hesteribben har vi også prøvet, de er dog fuldstændig afpillet af kød, så dem køber vi ikke igen, det er bare et tørret afpillet ribben. Der var ret mange i en pose.

Hestestrube rør er Sam også rigtig vild med, og jeg plejede og putte dåsemad i og fryse nogle ned til ham, da han så er lidt længere tid om at spise dem, der er også flere i en pose.

Grise ører og næser er også et hit her, men Sam spiser dem hurtigt.

Ande, kalkun og kylling halse, er bare en hurtig snack der tager 30 sek. for Sam at spise, men han elsker dem.
    Kylling fødder er også gode, tager også 30 sek. at fortære...

Kanin ører med pels er også gode, stadig 30 sek.

Rådyr ben med pels, kan han bruge lang tid på, det er dog ikke altid lige han gider dem

Til næste bestilling skal vi helt sikkert prøve lammestrube rør og hestebugmuskel.

Sam tåler desværre ikke okse, så ærgerligt, da der ellers er et stort udvalg.

• #2   1. apr 2018 Øv heste halerne er udsolgt

Tror ikk Mille er til noget med ben - hun gider heller ikk rigtigt rå ben pt...

Af Barf hvad er bedst der?

har ko yver i tankerne, lammemix og hestekød.. Det er første gang hun skal ha barf hvor det ikk er ben..

• #5   2. apr 2018 Jo men hvilke mix er der brusk i? Sys det kan være lidt svært at finde rundt i..

• #6   2. apr 2018 Kender ikke shoppen, men handler gerne hos Butik Balou.
    De har kamelpandelapper. Det er virkelig noget der har tyggeværdi. Vores terriers flår alt meget hurtigt, men pandelapperne er ikke sådan at få bugt med.

• #7   2. apr 2018 Enig med Mathilde, godt og vel hele vejen (bortset fra at jeg ikke har prøvet tingene med gris).

Hesteribben købte jeg også en enkelt gang, og de var kedelige. Men oksehaler og akillessener er gode (akillessenerne er dog gigantiske - eller det var de for et par år siden, da jeg købte sidst). Lammestruberne er bare små snacks, som tager få sekunder for mine.

Jeg har fået hestebugmuskel hjem, og det tager Dorit et par minutter at tygge sig igennem sådan en. Bella gravede sin ned smiley

Pandelapper er noget der kan bruges lang tid på, men som Sam, kan Dorit ikke tåle okse, så det er ikke noget vi får så meget af. Bella gider ikke pandelapperne.

Som en ekstra lækker godbid, køber jeg tørret lammekød og hestekød. Det er sådan nogle store plader, og de elsker dem! Der er selvsagt ingen tyggeting i dem, men de smager virkelig lækkert. Det samme med presset kængurukød.

Du har jo en hel måned til at finde ud af hvad du skal have næste gang smiley

• #8   2. apr 2018 A.. hos Butik Balou har de også Kamelpandelapper.

• #9   2. apr 2018 Vil egentlig helst ha ting med mellem tyggetid da hun ikk altid gider de helt hårde ting som feks pandelapper og akillessener.. desværre!

Oksehalerne er de store eller? Tænker i bredden.. længden er ligemeget smiley

• #10   2. apr 2018 Oksehalerne er meget tynde, ved 1-1,5 cm i diameter på det tykkeste, og omkring 15-20 cm lang.

En god investering er en nedstryger. Den er genial til at skære både tørrede dimser i mindre stykker, og i rå, frosne ben. Jeg har bare den billigste fra Silvan med 40 cm klinge. Den kostede under 50 kr, men er altså rar at have, så jeg selv kan bestemme størrelsen på deres tyggesager.

• #12   2. apr 2018 Stine, min ligner den her: https://www.silvan.dk/bahco-nedstryger-470-mm?id=2640-6346232, men min var virkelig billig. Fordelen er dog at klingen er kraftigere. Jeg har skåret oksekraftben, parteret både rådyrryg og lammeryg, skåret rådyrløb, tørrede okseakillessener og alt mulig andet smiley

• #13   2. apr 2018 #12 Jeg har den samme, og min kan sagtens skærer igennem grise ben smiley

• #15   2. apr 2018 Ja, det er virkelig lækkert selv at kunne skære op! Det er nemmest at skære ben der er tøet, men den kan sagtens klare frosne også. Man bliver dit træt i armen, dog smiley

Husk et stort og tykt skærebræt, så du ikke kommer til at skade bordpladen. Den der spændedims for enden af sagen, kan godt give nogle store skrammer i en bordplade, hvis det går lidt vildt for sig med at save smiley Jeg har bare købt et af de store af træ fra Ikea, som kun bruges til hundemad.

• #23   3. apr 2018 Den kan sagtens partere deres vildthalse - been there, done that smiley

Hjortesenerne (både almindelige og akilles) er ret små, sådan 8-10 cm og 0,5 cm tykke. De er sikkert geniale til mikrohunde, men til mine er det bare en haps der er væk på 20 sekunder.

Bella DØR af ting med pels på, i øvrigt. Hun hader at have pels i munden, uanset hvilket dyr det er fra smiley

Kommentér på:
Hundeparadiset - tørrede ting, hvad anbefaler i?

Annonce