{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Boog
  • #2   12. apr 2018 Fik i ham som 7 ugers?

  • #3   12. apr 2018 #1 kæresten vil ikke have ham i soveværelset. Han er ikke alene i dagtimerne. Der er jeg hjemme.

  • #4   12. apr 2018 Ja 2 dage før de var salgs klare

  • #7   12. apr 2018 Fordi opdrætter gav lov og opdrætteren er useriøs... derfor

  • #8   12. apr 2018 første tager man en hvalp fra sin gl. flok, mor og søskende før tid, så giver man den en ny flok i 2 uger, hvorefter man så i nattetimerne vil lade den alene ... selvom den er glad og energisk og faldet godt til så er det stadig en lille hvalp der har behov for sin flok, også om natten ....

    enig med minion, lav en soveplads til ham i soveværelset ... med tiden når den er vokset helt til vil den nok være ligeglad hvor den sover, men lige nu har den behov for den tryghed..


  • #10   12. apr 2018 Hvordan lettere smiley

  • #12   12. apr 2018 Der er gulv tæppe på i soveværelset og nogle gange om natten tisser han når han vågner midt nat Og det er da træls for gulvtæppet

  • #14   12. apr 2018 Okay smiley

  • #16   12. apr 2018 mine har haft en kasse lige ved siden af min seng .. og så har der stået sko og tøj klar, så snart hvalpen begynder at vågne om natten så skal den ud og tisse inden den overhovedet begynder at gå rundt ...

    jeg har haft nogle der var natterenlige på et par uger, og en hvor det tog 4-5 uger før jeg fik en hel nattesøvn, det er en del af "charmen" ...


  • #18   12. apr 2018 Der er en trappe og han kan ikke lide trapper

  • #19   12. apr 2018 nej det kunne mine heller ikke .. så løfter man dem, desuden er det nødvendigt at løfte dem ud om natten så de netop ikke når at sætte sig til at tisse ... har I ikke været ude med ham om natten mens I sov nedenunder?? ... når han bliver ældre så har han vænnet sig til trapper ..

  • #24   12. apr 2018 Jeg spurgte ikke om råd fordi der skal diskuteres i min tråd Tak! God dag:)

  • #25   12. apr 2018 når man spørger om råd på et site for hundeelskere, så får man de råd der er de bedste for hunden ... det er nemlig de råd man går ud fra folk der køber hund ønsker, det bedste for sin hund ...

  • #27   12. apr 2018 Ja smiley

  • #28   12. apr 2018 Igen - en god opdrætter havde vejledt jer i dette. Nu står I med håret i postkassen.
    Hvis det var planen at hvalpen skulle lære at sove alene i stuen, så er det for lang tid at sove ved den i to uger, for derefter pludselig at ændre det hele.
    Rutiner skal indlæres stille og roligt fra dag ét.
    Jeg anbefaler mine købere at sove på gulvet ved hvalpen de to første nætter, for derefter stille og roligt at rykke op i sengen igen. Hvalpen skal naturligvis sove tæt på sin familie, hvis den ønsker det. Man bør aldrig afskære en hvalp fra kontakt. Det giver konsekvenser for hvalpen.
    En hvalp skal tisse om natten i nogle uger efter man har fået den hjem, hvorfor det er essentielt at kunne høre den bevæge sig, så man kan hjælpe den ud om natten.


  • #30   12. apr 2018 Ej men så køb da et lille stofbur han kan sove i i soveværelset.... det giver lidt længere reaktionstid når bettemanden vågner, så i kan nå ud, og ikke får pletter på gulvtæppet...

    Mange af dem kan man åbne i toppen, så du kan smide en hånd ned til ham, og berolige ham...


  • #31   12. apr 2018 Har forstået det

  • #33   12. apr 2018 I gangen ved trappe til soveværelse.

  • #34   12. apr 2018 mine hunde er i soveværelses i det stofbur det først halvandet år, for før synes jeg ikke er ro på dem og får vi ny hund, så ryger den gamle med ind også. og har altid haft hunde der sov hele natten

  • #36   12. apr 2018 Vi ville helst heller ikke have Walther i soveværelset, men havde dårlig samvittighed overfor at lade ham alene om natten. Så vi lod dørene mellem 'hans værelse' (bryggers og entre) og vores værelse være åbne, men han kom kun lige ind og sagde godnat hver aften, så lagde han sig selv ud i bryggerset. Så nu har vi dørene lukkede altid, og han er godt tilfreds smiley

  • #37   12. apr 2018 Og jeg sov de første to nætter hos ham i bryggerset så han lige kunne falde til, hvor jeg lærte at han bare lægger sig på gulvet og sover, end ikke forsøgte at komme op til mig. Alle hunde er forskellige, men han var self også 10 mdr da vi fik ham. Min første hvalp sov fra første nat i bryggerset, indtil han var renlig, så fik han hele huset, men lukkede døre til værelserne. Han trivedes også med det smiley

  • #39   13. apr 2018 Min kæreste mener at B bare skal have noget der dufter af os også kan han sagtens sove selv. Jeg tror han kommer til at stå og hyle.

  • #41   13. apr 2018 Fie, jeg synes stadig at det er godt du spørger, for du har tydeligvis brug for en hel masse hjælp med den hvalp.

    Men omvendt virker det lidt omsonst. Du beder om råd til noget som er en dårlig ide, og når folk så fortæller dig at det er en dårlig ide, bliver du mopset og vil ikke have "diskussion".

    Kan du ikke prøve at overveje med dig selv, om du søger råd og vejledning, eller om du bare vil have ret i det du gør? For hvis det er det sidste, tror jeg at du spilder folks tid.



  • #43   13. apr 2018 Hvordan vil i renlighedstræne jeres hvalp, når den er lukket alene hele natten?

    Er oprigtigt ked af at i har købt ved sådan en klaphat af en opdrætter smiley i havde været klædt så meget bedre på, til at ha hvalp, hvis i havde haft en ordentligt opdrætter i ryggen...


    Og det er hvalpen det går ud over


Kommentér på:
Boog

Annonce