{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Bare et lille ÆV herfra {{forumTopicSubject}}

ÆV ÆV ÆV og atter ÆV: Perle har beskadiget et ledbånd over i en tå smiley I mandags blev hun pludselig halt på højre for, da hun hoppede ned fra sofaen - sen eftermiddag selvfølgelig. Jeg kunne ikke se noget som helst og hun virkede ikke synderlig øm når man manipulerede benet og poten. Jeg valgte at se tiden an. Tirsdag morgen var der ingenting at bemærke. Hun trådte måske ikke helt igennem på højre forben, men det var småting. Så tænkte at det nok var det og at hun måske havde trådt lidt forkert. Tirsdag da vi kom hjem fra tur ved 18:30-tiden (hun havde ikke haltet blot ikke trådt helt igennem på benet) satte hun sig som sædvanligt op på sin elefantfod for at få en godbid. Pludselig var det meget synligt at den ene tå var hævet. Hm... det måtte vist hellere en tur forbi dr. Dyr. Vi fik en tid her til eftermiddag. Dyrlægen kunne heller ikke se at der skulle være trådt noget op i tåen og den virkede ikke betændt og Perle står bare og finder sig i det uden at sige piv eller noget. Til gengæld synes dyrlægen at der var noget der 'knasede', når hun manipulerede tåen og hun synes det virkede som et skadet ledbånd. Vi tog rønten for at udelukke et brud: fine knogler og et meget flot billede af en ikke bedøvet hund smiley Så dommen lød 'beskadiget ledbånd'. Så nu er Perle på smertestillende og skal holdes meget strengt i ro i en uge. Må kun skridte smiley og herefter 3 uger med skridt og trav. Dvs. ingen hoppen ned fra ting, ingen fræsen rundt osv. PUHA det bliver svært smiley Hun har fået grønt lys til at træne spor, meeeeen eftersøgningstræning i aften har jeg meldt fra; det falder vist ikke helt i 'ro'-kategorien smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bare et lille ÆV herfra
Kommentér på:
Bare et lille ÆV herfra

Annonce