{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gudrun Frantsen
  • #2   23. apr 2018 Er det en almindelig dyrlæge eller med speciale?

  • #3   23. apr 2018 Gudrun er almindelig dyrlæge og homøopat smiley

  • #4   23. apr 2018 Hvor i landet? smiley

  • #6   23. apr 2018 Og hvordan ses det på hendes behandlinger at hun er holistisk?

  • #8   23. apr 2018 årh oki:) jamen jeg vil gerne høre fra nogen som bruger hende i forbindelse med situationer "almindelige" dyrlæger ikke har kunne hjælpe i.f.eks sygdomme, stress osv

  • #10   23. apr 2018 Er hun ikke herinde? Synes hun skrev i aslans tråd...?

  • Jette M
    Jette M Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 10
    #11   15. aug 2018 Dyrlæge Gudrun Frantsen: Prøv at gå på facebook og slå op på; Dyrlæge Gudrun Frantsen....Her kan du læse flere skønne klienthistorier...Gudrun har praksis i Beder udenfor Århus, er dyrlæge gennem mange år og hun er SÅ meget mere end det...Gudruns tilgangsvinkel til det enkelte dyr er holistisk, hun SER hele dyret og behandler derudfra...
    For 3 år siden fik min skønne hund en knude ved halsen, en biopsi, prøve derfra viste det var hurtigdelende celler, højst sandsynligt kræftceller..Dyrlægen ville operere med det samme, hvor min hund selvfølgelig skulle i narkose..Så kom jeg i tanke om Gudrun som jeg havde kendt mange år tidl.(Hun flyttede ).. Jeg kontaktede hende, ankom hos hende med min skønne hund nogle timer efter...Med omlægning af kost og kinesisk urtemedicin, gennemgang af min hunds tilstand efter 5-elements teorien m.m. forsvandt knuden efter en måned!! Senere har han haft en skade på et bagben, som Gudrun behandlede effektivt med akupunktur..For 5 måneder siden henviste jeg en bekendt til Gudrun, da hendes hest virkede psykisk utilpas...Det blev noget af en øjenåbner, Gudrun brugte endnu engang sin fantastiske viden og helt unikke tilgang til hesten. V.h.a. bl.a. 5-elementsteorien blev det helt klart, at hesten hidtil var blevet behandlet helt forkert adfærdsmæssigt..Det er gået fremad siden, da rytteren har fået helt nye indsigter om lige præcis hendes hest...
    Jeg har haft dyr i mange år, heste og hunde, og jeg har aldrig mødt så kompetent en dyrlæge som Gudrun Frantsen er..Hun er så meget mere end en dyrlæge, helt unik og så er hun et fantastisk menneske...Gudrun har været `min` dyrlæge de sidste 3 år, og hvis hun flytter igen, må jeg jo rejse efter...Kan kun give Gudrun mine bedste og varmeste anbefalinger...


Kommentér på:
Gudrun Frantsen

Annonce