446 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Heidi L
Heidi L
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

Efterladt alene! Efterladt alene!

Hej alle sammen,

Mig og min veninde var et smut ude i hundeskoven og nyde det gode vejr sammen med Chaca (Min vens dejlige vovse)
Efter en lille times tid derude, vil vi vende hjem ad og går mod udgangen. Så mødte vi en unghund - nok nærmere en hvalp?
Den var bange og pev helt vildt! Vi prøvede først bare at gå videre og se om den ejer ikke snart dukkede op. Den lille hvalp fulgte efter os op til udgangen af skoven, og der ventede vi så. Da ejeren ikke kom, blev vi enige om at finde ejeren. Det skal lige siges at den lille stakkel ikke havde noget halsbånd smiley

Nå, men altså vi ledte rundt og mødte en masse folk, ingen kendte til hvalpen, eller havde set en med den?
Efter vi forgæves i næsten 1½ time havde ledt alt igennem. Tog jeg hvalpen med hjem - var det meget forkert?
Den lille stakkel var udsultet, tynd og skrækslagende!
Jeg har ringet til dyrelægen, for det kan være han så kan se hvem der er ejeren af hvalpen?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterladt alene!
  • #1   10. feb 2007 syntes at det er helt fint, men du skal kontakte politiet så de videre kan aføgeres hvad der nu skal ske.

havde selv gjort det samme

• #2   10. feb 2007 Næ, sikkert et fjols der har efterladt den der.
    Man kan glemme mange ting, men tager man i hundeskoven, så glemmer man ikke at få sin hund med hjem.
    Så du har sikkert ret i den er blevet forladt.
    Godt du tog dig af den.

• #3   10. feb 2007 Jeg synes bestemt i gjorde det rigtige i at tage hvalpen med hjem - og god ide at tage forbi dyrlægen og se om den er chippet - ville jo være dejligt - selvom i nok ikke skal regne med det -

Åhhh får grimme tanker om at nogen ku ha sat den af fordi de ved der kommer hundefolk der som ik ville lade den blive -

Håber at i finder en løsning og evt en ejer - ss -

Held og Lykke...

• #4   10. feb 2007 Alt andet ville have været forkert.........

Husk at ringe til politi og internater også.

• #5   10. feb 2007 Nårh det var da synd for den :o((

Mærkeligt at i ikke fandt nogle der ville kende til den...men synes du skal skynde dig at smutte til dyrlægen med den så han kan scanne den og se om den har en chip, for tænk nu hvis den var smuttet ud af halsbåndet, og ejeren render rundt og leder efter den :o(

Er det en stor hundeskov i var i?

• #6   10. feb 2007 Åh da det lille pus er nok kommet væk hjemmefra:-(

Næh jeg synes ikke det var forkert.. Kan du evt få den op til dyrlægen og tjekket for en evt. chip?

Tyder på den måske har været væk hjemmefra lidt tid hvis den er tynd og udsultet:-(

Når du giver den mad, så nøjes med lidt af gangen og bland evt noget a38 op i.

• #7   10. feb 2007 Julie - tænkte faktisk det samme :o(

• #8   10. feb 2007 Hej

Godt i tog den med hjem.

Ring til politiet og sig at i har den.

Hvis i kan tage et billede sætter jeg den gerne under fremlyst på min hjemmeside skriv også lidt om hvor den er fundet og hvornår.

• #9   10. feb 2007 puha, godt i kom forbi og tog den med hjem *S*

• #10   10. feb 2007 Se forresten også lige om den skulle være efterlyst på siden.
    (link fjernet)

• Heidi L
    Heidi L Tilmeldt:
    jan 2007

#11   10. feb 2007 Hej alle sammen, kan fortælle jer at jeg har kontaktet politiet og dyrelægen.
    Og vi kan komme ind her kl 2.
    Lige nu er han mere forvirret end bange, han leder vist efter nogen. Håber også mest af alt, at han blot er stukket af, men stadig.. hvordan skulle han kunne være kommet ind i skoven af sig selv? der er jo hegn?

Han har fået en smugle mad, lidt af gangen, og blandet op med a38- for så gammel er han i hvert fald heller ikke, vil skyde på en 4 - 5 mdr.

• #12   10. feb 2007 Synes det var super godt at du tog den med hjem.. Den er jo fortvivlet og bange, så det var klart det helt rigtige at gøre..
    Hvad er det for en race?
    Skriver du ikke lige når du har været forbi dyrlægen med den, så vi ved hvad der videre sker?
    -Dina.

• Heidi L
    Heidi L Tilmeldt:
    jan 2007

#13   10. feb 2007 jo, skriver så snart der er nyt om det hele smiley
    Hm, tror det kaldes en hvid hyrdehund?
    Sådan en ligner han i hvertfald.. en schæfer.. bare krid hvid smiley rigtig flot lille hund

• #14   10. feb 2007 majbritt>> hvis hunden ingen ejer har, har jeg nogle utrolig søde venner der måske ku komme i betragtning som ny ejer. Post mig hvis det er...

Synes det stort af jer at tage den lille hund med... håber det bedste for hvalpen

• #15   10. feb 2007 Stakkels lille pus, syntes det var helt rigtig at tage den med hjem, håber at nogle savner den, om ikke ellers så held og lykke med at finde et nyt hjem til den.

Kommentér på:
Efterladt alene!

Annonce