{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.121 visninger | Oprettet:

Så hold dog dine hunde hjemme! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er f..... gal i skralden.

Jeg ville lige sende hundene i haven, og jeg skal love for tøserne røg derud med raketfart, gøende og hoppende op i den anden ende mod skuret. Valde er en tøsedreng så han vidste ikke rigtig om han skulle med. Jeg flyver selvfølgelig efter, og ser en anden hund forsvinde bag skuret. Hele haven er hegnet ind, så det burde ikke være muligt at komme ud den vej, ergo var den fanget med en hund på hver side uden flugtveje.

Udfra hvad jeg hurtigt kunne se lignede det nabonaboens hvalp som en enkelt gang før har været tiltrukket af vore have. Jeg fik derfor fat på tøserne, så de kunne komme ind og jeg kunne få fat på hunden. Valde stod pænt nede på terrassen og ventede på os.

Jeg undrede mig egentlig over at hvalpen var ude så sent, men jeg har jo ikke eneret på at være vågen den halve nat, men den plejede nu heller ikke at være ude alene.

Nå, men hundene blev smidt ind, og jeg greb en håndfuld guffer og så ud for at fange vovsen så den kunne komme hjem. Men i guder hvor var kræet gal, den stod bare i mørket bag skurret og gøede af mig, så jeg turde faktisk ikke gå om til den. Jeg kaldte på den, satte mig ned i lyset så den kunne se mig, men den var lige gal.

Det lignede slet ikke naboens lille hvalp at være så gal, den er normalt mere lalleglad, men den var jo helt alene og det var mørkt. Jeg vadede så hen til naboen og bankede på, men ingen svarede (det havde jeg måske heller ikke gjort hvis nogen bankede på min dør kl kvart over et om natten). Så hjem og finde deres telefonnummer og ringe til dem. Jeg undskyldte selvfølgelig at jeg ringede på denne tid, men jeg var troede jeg havde deres hund i min have. Han kunne så fortælle at han lige havde været ude med den 10 min. før og der havde været to hunde der gøede, og han mente de kom fra XXX, og de kunne godt ligne deres i mørket. Han blev heldigvis glad for at jeg ringede, og jeg kunne ånde lettet op over at bettedrengen var hjemme.

I stedet blev jeg bagefter gal. For hvad f..... ligner det at lade to hunde løbe frit omkring midt om natten. Tilmed nogle arrige nogle af slagsen. Det er ikke første gang jeg det er sket, både nat og dag.

Jeg forventer jo ikke ligefrem at finde en sur hund i min have kl. lort om natten.

Nå, men skulle lige have luft.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så hold dog dine hunde hjemme!
Kommentér på:
Så hold dog dine hunde hjemme!

Annonce