366 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Når hvalpe og forældre mødes senere? Når hvalpe og forældre mødes senere?

Ja sad og tænkte lidt over det, at hvis nu maxi var til træf og nogle af søsterne eller brødrene eller mor og far var der om han så kan huske dem ? eller om de kan huske ham ? eller om de kan lugte de er i familie ?
noget i den stil smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når hvalpe og forældre mødes senere?
  • #1   13. feb 2007 Det er meget forskelligt, men for det meste kan de ikke!!

• #2   13. feb 2007 har læst at de ikke kan..
    hvad jeg synes er lidt ærgeligt.

• #3   13. feb 2007 når vi besøget phocos mor. så tror jeg godt han kunne huske stedet, pag. når han var på fremmede pladser så var han meget stille og rolig... han var jo så heldig at de fikk besøg af hans bror også!!! de hygget seg meget

• #4   13. feb 2007 heh jah det er lidt neder de ikk kan smiley

• #5   13. feb 2007 hvalpene kan godt kende deres mor, har jeg hørt med moderen kan ikke kende hendes hvalpe. Ved ikke hvor rigtigt det er. Men jeg kan sige så meget at da Tyson var ca. ½ år gammel der var vi på besøg i den kennel han er købt i . Han klappede tænder og fråede helt vildt da han kom ind til båsene. Der var ingen tvivl om at han vidste at der havde han være da han var lille

• #6   13. feb 2007 Emma kan helt sikkert kende hendes hvalpe............hun blev fuldstændig vild i varmen da vi var nede og besøge en af dem........og det var tydeligt, at hvalpen også kunne kende hende...........sidst den var på besøg tissede den hele vejen ind i gangen af glæde da den så Mor Emma.........noget den aldrig har gjort før.......den kunne jo nok også kende sit første hjem ;o)

• #7   13. feb 2007 mange dyrearter i naturen kan kende hinanden, selvom de er blevet adskilt fra fødslen. De udfører endda altruistisk (selvopofrende) adfærd overfor søskende og halvsøskende hvis det skulle komme så vidt ad de kan "redde" nogle af deres "egne" gener til videreførsel.
    Jo længere "ude" familiemedlemmer er rent genetisk des mindre gider de sætte deres eget liv på spil. Den altruistisk adfærd følger et matematisk mønster, ret sjovt synes jeg! Og mærkeligt hvis hunde ikke kan genkende deres eget afkom.
    peace

Kommentér på:
Når hvalpe og forældre mødes senere?

Annonce