{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Mad-grådig efter løbetid normalt? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Mille var i løbetid her for måske ca 1mdr siden (en mdr siden hun kom ud af løb) og på det seneste er hun ikke bare Mad-glad, nej hun er direkte GRÅDIG! Hun danser rundt om en for godbidder, sidder nærmest helt oppe i ens ansigt når man spiser, er virkelig grådig når hun så får mad/godbid og hun spiser virkelig meget mad i forhold til hvad hun gjorde før.. og hun spiser sig samtidig også overmæt..

Er det normalt? - Har kun hørt om falsk drægtige tæver der går fra kosten, ikke det modsatte..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mad-grådig efter løbetid normalt?
  • #1   2. jun 2018 Jeg oplever, at når de er forbi den uge med lidt ændret humør pga. hormonniveauet (falsk drægtighed), så bliver de overkvikke, ekstremt på samt vældigt sultne. Måske det er det du oplever nu?
    Du skal selvfølgelig begrænse hendes adgang til mad, så hun ikke bliver overvægtig.


  • #2   2. jun 2018 Hun er heldigvis ikke i risiko for at blive for tyk sådan lige - hun har indtil nu været lige til den tynde side og en lille smule mere på sidebenene ville ikke skade men selvfølgelig skal jeg stoppe det i tide smiley

    Men super dejligt at det er normalt..

    Hun løb væk i ca 30min (ind i en indhegning til får i hundeskoven) uden opsyn da hun var i løb og selvom der ikk var andre hunde var jeg da alligevel ved at tænke om hun mon var blevet drægtig da jeg aldrig har hørt om/oplevet den slags grådighed efter løbetid før udover hvis tæven var drægtig..


  • #3   2. jun 2018 En tæve i løbetid … uden snor … uden opsyn i 30 minutter … i en hundeskov … hvor der kan stå glade han-hunde gemt bag hvert træ , som du ikke kan se …. ligesom du ikke kunne se din egen .


    Det bliver spændende at se , hvordan de eventuelle hvalpe kommer til at se ud …. smiley smiley


  • #4   2. jun 2018 Hun var ikke højløbsk og vi var de eneste der var der men ja, bliver spændende om de kommer til at sige mæh eller vov smiley

    Må hellere lige tilføje at hun hverken før eller siden er løbet væk så jeg ikk kan se hende.. hun holder sig altid MEGET tæt på da hun er bange for at blive væk fra mig..

    Samt klokken var 22 om aftenen = hvis man ikk er alene så er der måske en anden deroppe..


  • #5   2. jun 2018 #4 …. tjaaa …" hvis man ikke er alene … så er der måske en anden deroppe " …. hi hi …

    Det er jeg stensikker på du har ret i … smiley smiley smiley


  • #6   2. jun 2018 Jeps, så klog er jeg smiley smiley

    Nu skal du ikk gøre mig nervøs for om jeg ender med x antal gadekryds smiley


  • #7   2. jun 2018 Sally er akurat lige så ædelysten som altid smiley Og hun er som du ville skrive det - GRÅDIG smiley

  • #8   3. jun 2018 Nu er det ikke for at drille, men jeg synes det er underligt, at du ikke ved, om det er en eller to måneder siden, at din tæve var i løbetid. Særlig når hun har været uden opsigt i en kort periode under løbetiden. Det er ret smart at have styr på dette. Desuden er en tæve I løbetid totalt upålidelig.
    Jeg ville ikke blive forbavset, hvis du pludselig har et par ekstra hvalpe.


  • #9   3. jun 2018 Det er præcis en mdr siden hun kom ud af løb - jeg har såmænd skrevet det ned.. jeg havde bare ikke adgang til det dengang jeg lavede tråden, så jo det har jeg skam styr på smiley

    Og skulle det ske at hun er drægtig, så må jeg ta det derfra.. (hvilket jeg tvivler meget på - der var bogstaveligt talt INGEN andre i hele hundeskoven på daværende tidspunkt) - jeg kan ikke lave om på det der er sket..


  • #11   3. jun 2018 Er heldigvis blevet lidt mindre smiley Hun æder trods alt ikk hele hånden når man vil gi godbidder længere smiley

Kommentér på:
Mad-grådig efter løbetid normalt?

Annonce