{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

jeg skal flytte!!! gisp..! {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften jo siger så skal jeg flytte... og min lille chika følger jo selvfølgelig med... men jeg er bare så spændt på hvordan hun tager det... vi får meget mere plads og det hele men vi kommer til at bo på en helt anden måde end før og hun har tidligere haft mange alene hjemmeproblemer og jeg er en lille smule nervøs for at det begynder igen.. :S

er der nogen der har nogle erfaringer med at flytte sammen med deres vuffere? især når de har været de ca 1½ år???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• To træer skal beskæres 1.800 kr.
  • Samling af seng 700 kr.
  • Tilslutning af bruse blandingsbatteri 1.500 kr.
  • Lyskontakten i lejlighedsopgangen fungerer ikke 550 kr.
  • Beskæring 2.210 kr.
  • Opgravning og bortanskaffelse af jord 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg skal flytte!!! gisp..!
  • #1   14. feb 2007 Jeg har prøvet det, og det var kun da vi tømte huset at hun fartede rundt og ikke kunne finde ud af det.
    I min næste lejlighed, så lagde jeg hendes tæppe ud som det første og bedte hende om at gå på plads, så var der ikke noget. Skal så lige siges at bare hun havde sin plads, så var det ligemeget hvor vi var henne.

• #2   14. feb 2007 ja okay... jeg har planlagt at fredag aften så kommer hun over på mini ferie hos en af mine venner så hun ikke oplever at det hele bliver flyttet.. (flytter lørdag) og så kommer jeg og henter hende igen lørdag aften... men jeg er stadig lidt nervøs for at alene hjemme problemerne kommer igen.... hun er nemlig meget mors hund... er vi nogen steder så går hun efter mig med mindre der altså er andre som har mad eller sådan noget... hihi... hun er vel en lab.. smiley

• #3   14. feb 2007 Sidsel- det er der jo altid en chance for at de gør...... nu har jeg selv en hund med store alene hjemme problemer, og får hjælp af en adfærdsterapeut.
    Første skridt for mig var at gøre min hund mere selvstændig bl.a. må han ik følge efter mig.

Der er mange der siger det er en god ide at gå ture inden man flytter i det nye område, så hunden lærer de nye lugte

• #4   14. feb 2007 mange tak C., V. & Co. smiley

• #5   14. feb 2007 ja jeg ville også gerne have været ude og lufte hende det nye sted inden.. men har simpelthen ikke haft tid.. der har været alt alt alt for meget der skulle ordnes osv... så det har jeg desværre ikke nået og nu er alt simpelthen for stresset så det bliver ikke...

men er det ikke også en god idé at have hende væk fra hjemmet på selvedagen hvor det hele bliver ryddet ud?

• #6   14. feb 2007 Står selv og skal flytte, skal faktisk flytte idag...

Er selv lidt bange for det samme, og vi flytter ikke i større, men 100 kvm mindre, så det bliver lidt af en forandring for Amigo.

• #7   14. feb 2007 Forstår ikke folks bekymringer. Da jeg var konsulent flyttede vi en del, og der har ALDRIG været problemer med vores dengang 4 hunde, en lab mix og 3 chihuahua'ere. De vidste jo at vi var med, og var vi det, så var det OK. De flyttede bare med, og var ikke "væk" på dagen hvor vi flyttede.

Er jeg den eneste der aldrig har haft problemer ved flytning? Så må jeg have været heldig eller?

Dette er ikke et surt opstød, men en nøgtern beskrivelse af et "ikke eksisterende problem" i min verden. Det bedste man kan gøre er bare at lade som om alt er som det skal være. Det smitter af på hunden om man er glad og tilfreds eller bekymret.

Held og lykke med flytningerne.

Gitte

• #8   14. feb 2007 Jeg har flyttet med Nemo 3 gange her hvor jeg flytter til Roskilde, men ialt har Nemo jo flyttet 5 gange, Født i Tjekkiet, hentet hjem til hundehandleren og derefter solg til mig. Han er en dejlig hund og man kan slet ikke mærke noget uro omkring flytning på ham. Jeg er osse sikker på at Philly nok skal klare det fint Han har jo flyttet 4 gange her nu. De kommer jo til at bo i de samme ting, der lugter af "hjemme". Desuden flytter jeg til Roskilde hvor der er mere græs og bedre luft og i en større lejlighed hvor de har mere plads at løbe på, det blir bare skide godt for dem. Så jeg er enig med Gitte:
    for hunde er hjemme der hvor mor er, sådan er det!
    VH malene

Kommentér på:
jeg skal flytte!!! gisp..!

Annonce