593 visninger
|
Oprettet:
jeg skal flytte!!! gisp..! {{forumTopicSubject}}
ja som overskriften jo siger så skal jeg flytte... og min lille chika følger jo selvfølgelig med... men jeg er bare så spændt på hvordan hun tager det... vi får meget mere plads og det hele men vi kommer til at bo på en helt anden måde end før og hun har tidligere haft mange alene hjemmeproblemer og jeg er en lille smule nervøs for at det begynder igen.. :S
er der nogen der har nogle erfaringer med at flytte sammen med deres vuffere? især når de har været de ca 1½ år???
maj 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 49 Svar: 1.513
I min næste lejlighed, så lagde jeg hendes tæppe ud som det første og bedte hende om at gå på plads, så var der ikke noget. Skal så lige siges at bare hun havde sin plads, så var det ligemeget hvor vi var henne.
okt 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 291 Svar: 1.556
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 893 Svar: 11.798
Første skridt for mig var at gøre min hund mere selvstændig bl.a. må han ik følge efter mig.
Der er mange der siger det er en god ide at gå ture inden man flytter i det nye område, så hunden lærer de nye lugte
okt 2006
okt 2006
men er det ikke også en god idé at have hende væk fra hjemmet på selvedagen hvor det hele bliver ryddet ud?
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 123 Svar: 1.519
Er selv lidt bange for det samme, og vi flytter ikke i større, men 100 kvm mindre, så det bliver lidt af en forandring for Amigo.
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Er jeg den eneste der aldrig har haft problemer ved flytning? Så må jeg have været heldig eller?
Dette er ikke et surt opstød, men en nøgtern beskrivelse af et "ikke eksisterende problem" i min verden. Det bedste man kan gøre er bare at lade som om alt er som det skal være. Det smitter af på hunden om man er glad og tilfreds eller bekymret.
Held og lykke med flytningerne.
Gitte
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 146 Svar: 908
for hunde er hjemme der hvor mor er, sådan er det!
VH malene
jeg skal flytte!!! gisp..!