1.470 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Adfærdsbehandler på Fyn, billigt Adfærdsbehandler på Fyn, billigt

Har brug et par navne, på nogen gode behandlerer, er det ikke noget med , at man få en ud gennem dkk eller dch, hvor man kun betaler transport?

Prisen er vigtig, ejer er gravid, og det bliver 1000 ting der skal købes.

Hunden er en lille chi mix, 2 år, og den oplever desværre MASSIVE overgreb hver dag, da ejer ikke har redskaberne til at ku få trænet hunden, i bla negleklip, poteberøring, bad og tandbørstning. De er 2 om at fysisk fastholde den lille hund ved de ting.
Det er simpelthen SÅ synd. De har virkelig brug for hjælp.

Dyrlæge har udtalt at hunden er angst og stresset, men prisen på den behandler anbefales er desværre utopi at de vil give pg kan give

Hjælp

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Adfærdsbehandler på Fyn, billigt
  • #1   8. jun 2018 Angst chihuahua der ikke lader sig håndterer, sammen med baby?
    Tør de det alligevel?

• #2   8. jun 2018 Men det er dch der har den aftale om at man kan få en hundetræner ud og vejlede mod betaling af transport.

• #3   8. jun 2018 Dch har gratis adfærdskonsulenter hvor man kun betaler kørsel smiley Du kan finde listen over dem på dch Danmark hjemmesiden smiley

• #4   8. jun 2018 Tak, dch er noteret.

Host host, burde slet ikke have en hund, men nu er hunden der og hun er meget sød, men bange for andre hunde.

Hun bliver aflivet hvis hun bidder barnet. Det er en katastrofe to come.

De har virkelig brug for hjælp! De leger 'stjæler din mad' for hvis de ikke lige får holdt og unge stikker hånden ned når hun spiser.

Ej men det er simpelthen SÅ forkert! De står pt med noget flytning, men hun vil nok gerne have hjælp. Men 3000 for ét besøg og kun mails...

• #6   8. jun 2018 Og ellers så kan jeg anbefale Estel der har Holistisk hundetræning (find hende på facebook), hun holder til på Sjælland men er altid klar på en snak over tlf. Og hun er knald dygtig og up to date på det videnskabelige osv smiley

• #8   8. jun 2018 Puha.. får det helt dårligt. Chi's er i forvejen ikke optimale i familier med uro (og børn). De reagerer meget ofte uhensigtsmæssigt ved det og rigtigt mange har adfærdsproblemer smiley
    Så en angst én i et hus med småbørn... Avs.

• #9   8. jun 2018 Undskyld mig, men i mine øjne.bør de finde et a det hjem til den arme lille misforstået hund.

Hårene rejser sig på mig når jeg hører : leger at stjæle dens mad.
    Hvor er det sørgeligt man ikke engang kan unde et dyr at spise i fred og ro.

Hunden skal aflives hvis den bider baby.??
    Nej, hunden skal ikke aflives, den skal ha e et nyt hjem INDEN den bider baby.
    Hvorfor skal hunden dø kun fordi den er blevet Mishandlet.

Jeg er ret sikker på, at det hellere ikke vil hjælpe at de får en adfærdsbehandmer ud, for det er hårdt arbejde at rette op på sådan en hund, og det ofrer sådanne mennesker ikke evner det, og slet ikke når også der kommer en baby.

Salla prøv om du ikke kan få dem til at afhænde hunden.

• #11   8. jun 2018 Mit hjerte græder også over det.
    Hun holder af sin hund, og føler at jeg så et hint af at hun godt vil tage imod hjælp.

Hunden er ikke madglad, desværre.

Det er ikke en hund og ejer som jeg har omgang med, andet end i kraft af min arbejdsplads....

Jeg nævnte at enten dkk eller dch har adfærdsbehandler hvor man kun skal betale for transport.

Måske ejer vil lytte, måske ikke, er bare nødt til at gøre et eller andet.

• #12   8. jun 2018 Har sendt en pb smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #14   8. jun 2018 Enig ingen seriøs rådgiver vil tage sagen. Børn er ikke forsøgsdyr

• #15   9. jun 2018 Hej .
    Jeg går til hunde træning ude ved Pia Graff Kristensen , som bor på fyn . Hun er hundeadfærdsbehandler , hende kan jeg varmt anbefale tilat hjælpe dig med din hund . Jeg skriver hendes adresse , mail adresse, samt tlf nr .
    Pia Graff kristensen
    Birkevej 54
    5690 Tommerup Fyn
    Tlf nr : 28 69 29 92
    mail.: pia@dyreadfaerdsklinikken.dk
    Håber du kan bruge det til noget .Det er et forsøg vær , men hvad hendes priser er, det ved jeg ikke.
    mvh winnie

• #16   9. jun 2018 Winnie, har du over LÆST mit opslag?! smiley

• #17   10. jun 2018 ja, jeg har læst dit opslag , og når du sådan prøver og hjælpe . smiley . så er det jo med at give dem nogle ideer om , hvor de så også kan prøve og høre , samt fortælle ,Hvad deres problemer er. Jeg kender Pia og ved at hun er rigtig god til sit arbejde. Men det er kun et forslag ,så kan man bruge det eller lade vær. Fortsat god dag smiley

• #18   10. jun 2018 Pia er rigtig dygtig og behagelig hvis de skulle få råd

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#19   10. jun 2018 Ellers så hør om hund og träning ikke har elever. Karen Ulrich ved det. De laver en pokkers masse rådgivninger under deres uddannelse. Jeg tog fx 250 kr for en dengang

Dch har jeg blandet erfaring med... Mest dårlig

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#21   10. jun 2018 Ja titlen er ikke beskyttet så de skal se sig for. Der er nogle der spytter rådgivere ud på en weekend og andre der har flere års uddannelse. I mange år har mange forsøgt at få krav til at følge titlen men indtil nu uden held. Hund og träning går de ikke galt af. Karen er meget dygtig

Kommentér på:
Adfærdsbehandler på Fyn, billigt

Annonce