{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Dass muss ich noch sagen ... {{forumTopicSubject}}

Jeg er (næsten) i chok !
Står på stranden og lader Czhaplin svømme ud efter bolde, og så kommer der et ungt par med en FT-spaniel, lille tæve, gående hen ad stranden. De har hunden i snor.
"Er din hund OK med andre" spurgte de.
Jeg "nej, han er vist lidt sær".
"Nå men så går vi lidt længere ned af stranden med vores - den skal nemlig også ud at bade".
Jeg var bare WTF ??!!!
Kan det virkelig være så nemt og enkelt - og ikke ende ud i alt det sædvanlige "den gør ikke noget" - "de har godt af at lege" - "min har kun godt af at blive sat på plads" - "det er synd for din hund at den ikke må møde andre" - "hvis du ikke har styr på din hund, så må du blive væk med den" (det sidste, som oftest fra folk, der har problemer med deres indkald og derfor synes jeg er voldsomt irriterende, at jeg ikke bare lader Czhap spæne rundt med deres hund) .. men nej "så går vi lidt videre"

Jeg blev så overrasket at mit "men tusind tak fordi I gad spørge inden I slap jeres løs" - blev råbt efter dem da de var kommet et stykke videre smiley smiley

Dejlig oplevelse - der findes stadigvæk fornuftige hundeejere her midt i sommerdanmark smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dass muss ich noch sagen ...
Kommentér på:
Dass muss ich noch sagen ...

Annonce