{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Åh nej, glemte Bolette udenfor i nat {{forumTopicSubject}}

Uha, det kan gå rent galt, når man søvndrukken vælter ud på toilettet kl. halv fire om morgenen. Hundene vågner og ska' osse tisse, og når det er overstået, så hurtigt i seng igen.

Synes godt nok der manglede en hund, men var for søvning til at tænke videre over det, da en af dem ofte putter i sin kurv.

En halv time senere strøg Bianca og Belvedere ud af soveværelset. Op og se efter, og ja, uden for døren (til terrassen) stod mindstemus lille Bolette. Havde hun da bare gøet, så havde vi hørt det, for hundegården er lige uden for soveværelset.

Ind og få hende til at putte. Hun kravlede ind til mig, og sov trygt ind til vækkeuret ringede lidt i seks. Tænker på hvor godt det var at der ikke var minus grader. Hun virkede ikke ked af det, men hun fik en ekstra morgennuser inden jeg tog på arbejde.

Undskyld Bolette, skal nok være lidt mere vågen næste gang.

Er der nogen af jer der har prøvet noget lignende - det er "sg." ikk' spor morsomt, og den dårlige samvittighed nager.

Gitte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åh nej, glemte Bolette udenfor i nat
  • #1   16. feb 2007 Jepper - Skal man ud om natten her - skal man ik forvente at komme ind igen før jeg lyster at stå op igen -

Nu er det sjældent at jeg står sent op, - men gider simpelthen ik rende frem og tilbage for en voksen hund der ik kan holde sig natten igennem - ss -

Så de kender reglerne - Men har også mulighed for ly inde når de er ude - så de skal ik klage -

Og 3 ud af mine 6 hunde bor jo ude - så de er vant til det - men har eget hus med halm etc - så de klager ikke -

De render rundt og passer på mig om natten - ss -
    Rar fornemmesle -

• #2   16. feb 2007 Gitte.. ja har glemt den gamle tæve udenfor,men det var sommer og varmt..ss.. Hun er jo osse noget større og mere pelset end lille bitte Bolette.. Du må lige forkæle hende lidt,så du kan slippe af med din dårlige samvittighed.. ss.. Sådan kan det gå...:-)

• #3   16. feb 2007 hej!!
    Jeg har glemt bella udenfor fakta en dag(bor 5 sek fra fakta) da jeg kom ind i lejligheden synes jeg at der var lidt tomt også kom jeg i tanke om at jeg havde taget hende med jeg skyndte mig ned igen og hold op hvor var hun sur hun kiggede slet ikke på mig...

• #4   16. feb 2007 Åhh det bette pus........godt hun kunne få varmen under dynen.

Ja vi glemte engang Emma i haven ved den sidste aftentur...........vi gik i seng og jeg sagde til min mand "hvad mon hun laver siden hun ikke er kommet op i seng? "
    Ja hun ligger da nok i stuen var hans svar............men nu kan jeg jo ikke sådan lige sove uden min varmedunk ved fødderne, så efter et stykke tid står jeg alligevel op og kigger efter hende og der ligger mor lille pus i haven helt opgivet af sin familie.......sådan så hun i hvert tilfælde ud.......helt nedtrygt ;o))

• #5   16. feb 2007 he he ja det er hvad der kan ske. Har godt nok aldrig selv glemt en hund om natten men har da før glemt at jeg har lukket en af hundene ud når man har gæster og står midt i madlavningen.

• #6   16. feb 2007 En aften havde vi glemt vores hanhund ude i haven. Efter en halv time undrede vi os over at vi ikke havde set ham og gik ud og kiggede og der uden for døren stod han og ventede. Han var glad og havde vist ikke opdaget at hans mennesker havde glemt ham. Han kan også godt lide at suse rundt i haven så han har nok fået snust til det hele den aften. Og han havde ikke sagt en lyd, bare hygget sig, hehe.
    Med venlig vov
    Ann

• #7   16. feb 2007 det er så frygteligt når man glemmer sin hund udenfor... min søster gik på efterskole sidste år, og vi skulle køre hende derned hver søndag aften. en gang i efteråret da vi skulle afsted, ville min mors rottweiler lige ud og tisse så det kom han... vi kørte afsted, og turen varede ca 2 timer. Da vi kom hjem og gik forbi have kunne vi godt høre der var noget som ike helt var som det plejede... Der stod Darcho så helt alene og forladt... Den dårlige samvittighed rammer godt nok hårdt, men heldigvis virkede han ligeglad og blev bare glad for vi var hjemme igen...

• #8   16. feb 2007 Glemte engamg min første hund i haven.
    Havde været ude og slå græs, og så gik jeg ind. Min veninde ringede, og vi pludrede i telefon ca 2 timer, og pludselig kom jeg til at tænke på hvor Balto var.
    Han sad lige så pænt ude ved døren, totalt grøn i måsen, af at sidde 2 timer på nyslået græs...hehe. Heldigvis var det sommer, så det gjorde ikke så meget, men alligevel havde man det lidt skidt, for så har han bare siddet der og kigget på døren...hmmm

• #9   16. feb 2007 Åh ja. Dog var det ikke mig, men min far, der glemte Mille ud i haven. Det var vinter, men frøs heldigvis ikke ret meget. Så vidt jeg husker begyndte hun at hyle, og til sidst gik min far op for at se hvad der var galt, men hun var ikke i baggangen, hvor hun plejer at sove. Hun bliver ved med at hyle og der sidder hun ude ved terassedøren og vil meget gerne ind. Hun tog nu ikke skade af det og var ikke ude mere end en halv time eller deromkring, men puha. Man bliver alligevel sådan lidt... hvad skal jeg sige? Men tanken om at hun sad derude, den lille hund, er ikke sjov!

Kommentér på:
Åh nej, glemte Bolette udenfor i nat

Annonce