Åh nej, glemte Bolette udenfor i nat {{forumTopicSubject}}
Uha, det kan gå rent galt, når man søvndrukken vælter ud på toilettet kl. halv fire om morgenen. Hundene vågner og ska' osse tisse, og når det er overstået, så hurtigt i seng igen.
Synes godt nok der manglede en hund, men var for søvning til at tænke videre over det, da en af dem ofte putter i sin kurv.
En halv time senere strøg Bianca og Belvedere ud af soveværelset. Op og se efter, og ja, uden for døren (til terrassen) stod mindstemus lille Bolette. Havde hun da bare gøet, så havde vi hørt det, for hundegården er lige uden for soveværelset.
Ind og få hende til at putte. Hun kravlede ind til mig, og sov trygt ind til vækkeuret ringede lidt i seks. Tænker på hvor godt det var at der ikke var minus grader. Hun virkede ikke ked af det, men hun fik en ekstra morgennuser inden jeg tog på arbejde.
Undskyld Bolette, skal nok være lidt mere vågen næste gang.
Er der nogen af jer der har prøvet noget lignende - det er "sg." ikk' spor morsomt, og den dårlige samvittighed nager.
Gitte
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.635
Nu er det sjældent at jeg står sent op, - men gider simpelthen ik rende frem og tilbage for en voksen hund der ik kan holde sig natten igennem - ss -
Så de kender reglerne - Men har også mulighed for ly inde når de er ude - så de skal ik klage -
Og 3 ud af mine 6 hunde bor jo ude - så de er vant til det - men har eget hus med halm etc - så de klager ikke -
De render rundt og passer på mig om natten - ss -
Rar fornemmesle -
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.988
jul 2004
Følger: 20 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 94 Svar: 1.808
Jeg har glemt bella udenfor fakta en dag(bor 5 sek fra fakta) da jeg kom ind i lejligheden synes jeg at der var lidt tomt også kom jeg i tanke om at jeg havde taget hende med jeg skyndte mig ned igen og hold op hvor var hun sur hun kiggede slet ikke på mig...
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
Ja vi glemte engang Emma i haven ved den sidste aftentur...........vi gik i seng og jeg sagde til min mand "hvad mon hun laver siden hun ikke er kommet op i seng? "
Ja hun ligger da nok i stuen var hans svar............men nu kan jeg jo ikke sådan lige sove uden min varmedunk ved fødderne, så efter et stykke tid står jeg alligevel op og kigger efter hende og der ligger mor lille pus i haven helt opgivet af sin familie.......sådan så hun i hvert tilfælde ud.......helt nedtrygt ;o))
nov 2005
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 2.538
jun 2004
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 5 Emner: 90 Svar: 635
Med venlig vov
Ann
feb 2007
Følger: 24 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 31
dec 2005
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.515
Havde været ude og slå græs, og så gik jeg ind. Min veninde ringede, og vi pludrede i telefon ca 2 timer, og pludselig kom jeg til at tænke på hvor Balto var.
Han sad lige så pænt ude ved døren, totalt grøn i måsen, af at sidde 2 timer på nyslået græs...hehe. Heldigvis var det sommer, så det gjorde ikke så meget, men alligevel havde man det lidt skidt, for så har han bare siddet der og kigget på døren...hmmm
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Åh nej, glemte Bolette udenfor i nat