{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Kræsen hund - favorit tyggeting hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Min franske bulldog Mille på omkring 1år og 9mdr er efterhånden blevet lidt kræsen med hvilke tyggeting hun gider, både rå og tørrede...

Hun gider feks tyre/kalve penis, ting der er hurtigt spist feks oksespiserør eller hestespiserør, tørret laks, grisehjerter, tørret fiske stænger.. Hun kan også li parmaben og andet forskelligt.. hun gider også godt (ihvertfald oftest) rå okseben af forskellig art..

Tilgengæld er hun ikke vild med hest generelt set og feks heller ikke oksehalespidser, okseører, griseører, hovedbund/pandebrask, kaninører, lammeører, lammehud, vildtribben, hjortehud og hun er gået død i ko yver bla..

Derfor tænkte jeg at jeg måske kunne få lidt inspiration fra hvad I gir jeres hunde og hvad de elsker..

Trænger til noget nyt! Sys jeg har prøvet det meste og er gået lidt død i det fordi hun er så selektiv/kræsen..

Kan både være rå ting men også gerne tørret - gør bestemt heller ikk noget hvis der skulle nævnes hvilke yndlings godbidder I har fundet frem til (selvom hun er grådig og altædende mht godbidder).. Må også gerne være opskrifter på ting man selv kan lave til feks kong/starmark eller kiks/godbidder osv..

So.. Hit me smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kræsen hund - favorit tyggeting hjælp
Kommentér på:
Kræsen hund - favorit tyggeting hjælp

Annonce