Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund er deprimeret
  • #3   14. jul 2018 Ja han drikker meget

• #4   14. jul 2018 Der er flere muligheder:
    1) Hunden er syg. Tag dens temperatur.
    2) Der er løbetid i nærheden
    3) Varmen. Hunden får ikke motioneret og oparbejdet appetit

• #5   14. jul 2018 Jeg kan nu ikke se, at det er en katastrofe at hunden en enkel gang ikke spiser sit mad.
    Som andre skriver, så kan det skyldes mange ting, men ikke fordi den er deprimeret.
    Det kan skyldes noget så simpelt som manglende sult.,
    Det samme sker vel også for dig, altså at du engang imellem ikke er sulten og springer er måltid over, og af den grund er du vel ikke deprimeret ?

• #7   14. jul 2018 Kan være varmen. Eller løbetidstæver i nærheden.
    Kan også være sygdom. Hold øje med ham, om han får feber, diarre, opkast eller lignende smiley Gider han spise godbidder stadig?

Min husky spiser heller ikke meget her i varmen. Den anden grovæder som altid smiley

• #8   14. jul 2018 Ikke så meget godbider

• #11   14. jul 2018 Nej den drikker ikke mere end normalt

• #12   14. jul 2018 Hos os er det et klart sygdomstegn. Det sker udelukkende, hvis der er noget galt.
    Det er et symptom som jeg med mine hunde aldrig vil ignorere.

• #15   14. jul 2018 Det kune jo være praktisk hvis TS var lidt mere meddelsom. Plejer hunden at reagere på tæver i løb, har han feber, har der været lignende episoder i løbet af de sidste par måneders hede, har hunden dårlig mave, virker den træt?

Var det min ene hund, ville det være normalt. Var det den anden, ville hun ryge akut til dyrlæge.

• #16   14. jul 2018 Virker hunden nedtrykt, siden du skriver, at den er deprimeret?
    En hund, som både går fra kosten og som ændrer adfærd og virker trist, vil jeg hive til dyrlæge med det samme. Det er ikke normalt for min hund.
    Tristhed er heller ikke typisk for løbetidsramte hanhunde. Jovist pives der i døgndrift, men man tænker ikke “depression” - man tænker nærmere “hvis du ikke holder mund nu, så laver jeg futsko af dig”

Kommentér på:
Min hund er deprimeret

Annonce