{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.214 visninger | Oprettet:

Ud i det vilde, med hund. {{forumTopicSubject}}

Har ambitioner om at tage ud og overnatte med hundene i den vilde, frie natur, i min ferie i august, hvis vejret er til det ?

Og er derfor begyndt at træne hundene i at sove i telt, hjemme i min have. Vi overnattede derude for første gang i nat. Og det gik meget bedre end forventet smiley Så jeg satser på at projektet lykkes smiley

Ved jo at flere herinde, har overnattet i det fri, med hund, og tænkte om nogen kan anbefale gode steder ?
Det skal være naturskønt, og helst meget isoleret, med mulighed for at køre bilen helt hen til teltpladsen.
Helst et sted, hvor der ikke er andre, da hundene ikke er begejstrede for fremmede (og jeg gerne vil have fred og ro smiley ) Kun i Danmark, da det kun bliver en enkelt overnatning.

Nu hvor der er afbrændingsforbud, må man så heller ikke bruge gasblus til madlavning i det frie ?

Én af mine hunde har desværre den dårlige vane, at hun bider i sin snor, hvis hun bliver viklet ind. Hun stopper hvis jeg siger nej. Men hvis hun skal stå tøjret i forbindelse med at jeg slår telt op, laver mad eller lign. på en telttur, skal hun selvfølgelig kunne tøjres i en stærk snor/kæde/wire, som ikke kan gnaves over. Nogen gode bud på noget brugbart ? Hunden vejer kun omkring 5 kg, så det skal helst ikke være en al for tung Line.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ud i det vilde, med hund.
Kommentér på:
Ud i det vilde, med hund.

Annonce