658 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Berner Senne... Berner Senne...

Hej.

Til jer der her Berner har jeg et spørgsmål. Med hensyn til deres poter, klipper I så hårene under deres poter? Det kan jo godt blive lidt langt. Det er ikke noget der genere ham, men jeg ved ikke om det ville være mest behageligt for ham hvis jeg klippede dem. Så de er er længere end hans trædepuder.

PÅ FORHÅND TAK...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Berner Senne...
  • #1   25. feb 2007 Jeg har ikke berner, men jeg klipper min Sheltie under fusserne... Det er ret godt så der ikke hænger ting fast

• #2   25. feb 2007 Nu har jeg ikk berner... men ved at de ska klippes de hår mellem trædepuderne... Især når der er dårligt vejr med is og sne, da der nemt kan komme til at sidde sneklumper i hårene, og så står de oss bedre fast på glatte underlag når de ikk træder på hår.

• #3   25. feb 2007 Super, tak for jeres svar:0)

• #4   25. feb 2007 her når det er sådan et vejr som det er, er det en meget god ide at hårne bliver klippet, da sneen da klumper sig sammen til små kugler som de træder på, og får mellem trædepuderne...

Her bliver hårene klippet, så de ikke er længere end trædepuderne, Olympia slider selv hårene væk, så der er som regl ikke meget at komme efter.. men tjekker da lige hendes poter efter når vi har sådan et vejr som vi har nu.

• #5   25. feb 2007 Jeg har slet ikke det problem med Boss - ved ikke om han bare er heldig eller om han selv slider det af da vi konstant er ude?!

• #6   25. feb 2007 Bertram har heller ikke rigtig noget, men han elsker også at rende rundt udenfor og graver huller:-)

Kommentér på:
Berner Senne...

Annonce