{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

børnehave opførsel hvorfor????? {{forumTopicSubject}}

Jeg har de sidste dage siddet og læst flittigt på en masse indlæg som folk har skrevet, men må indrømme jeg er noget "lost" når jeg ser noget af det folk skriver herinde.......Det er jo den rene børnehave ( og jeg er ikke engang sikke på at det kan gøre det!!!!!)

I sviner hinanden til og beskylder folk for det ene og det andet HVORFOR??????

Jeg tænker på om det virkelig kan passe at der er så mange useriøse mennnesker, der ikke har andet at tage sig til end at sidde og sladre???

er det for meget at forvente en vis etikette og voksen opførsel selvom vi befinder os i cyberspace????

lige et par sure opstød jeg måtte af med :o)

Mange venlige hilsner fra "pædagog" Christina

PS. Jeg nyder at læse alle de andre indlæg som IKKE handler om hvem der er "latterlig" "fake" eller har en grim hund. For heldigvis er der da også mange af dem *SSSS*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  børnehave opførsel hvorfor?????
  • #1   4. apr 2005 øhh det gør vi så ikke

  • #2   4. apr 2005 Jeg tror at en af grundene til at der for tiden er en "skarp" tone af og til, er at der er utrolig mange fakes for tiden.

    Altså hunde, hvor en eller anden har fundet billeder på nettet, kopieret dem og sat dem ind som egne hunde.

    Sådan noget gør man bare ikke!

    Jeg ved ikke hvad de folk får ud af det.

    Men jeg synes nu at det gode langt overskygger det, og jeg går da bare udenom de tråde, som handler om at svine hinanden til..

    Ellers er jeg vildt glad for at have fundet Hunde Galleriet, for hold op hvor har jeg "mødt" mange skønne mennesker, som hellere end gerne øser af deres erfaringer.

    Jeg elsker at bruge tid herinde :o)
    Som du måske kan se på mængden af indlæg jeg afleverer dagligt *gg*

    Hilsen herfra :o)


  • #3   4. apr 2005 Hej Belinda

    Jeg vil give dig ret i at det er absolut IKKE i orden at kopiere billeder af hunde der ikke er ens egne!!!

    og derfor må man jo så vende henrettelse til rette vedkommende for at få hunden fjernet.....

    Jeg kan godt forstå du godt kan lide at bruge tid herinde og som sagt der er bestemt også masser af gode indlæg og masser af dejlig, seriøse eller hyggesnak indlæg :o) så der er jeg helt enig med dig

    smil fra Christina


  • #4   4. apr 2005 Att Bodino :o)

    du skriver at "2000 brugere ikke altid kan være enige" du har ganske ret. MEN i det virkelige liv findes også "regler" for hvordan vi mennesker omgås hinanden det kaldes alm. høflighed og voksen opførsel. Så ja man kan være med eller ej.......Men man kan også bare "håbe" på at folk kan se ud over deres egen lille næse og lade være med at "gå i små sko"

    Smil herfra:o)


  • #5   4. apr 2005 Nu har jeg da heller ikke været her så længe, men jeg syntes da generalt tonen er ok her, jeg har da haft mange hygge stunder her og mødt mange rare mennesker, der er da hist og pist nogle der ikke opfører sig så pænt og genere alt og alle, nå det sker kan jeg da godt forstå at der er flere der bliver små i sproget, vi er her vel alle for at vi er glade for hunde og gerne vil dele det med andre der har det på samme måde
    Knuss Tina


  • #6   4. apr 2005 det er derfor vi siger det.......altså man behøver ikke stemme dem ud hvis man synes det er iorden med fake !!

  • #7   4. apr 2005 Hej didumdidej :o)))

    Ja det er fantastisk vi er forskellige, og en god debat er det bedste der findes men...... Spilleregler skal der jo være, selv børn har brug for faste rammer!! :o) samt at få og vide hvad der er "dårlig opførsel"

    som sagt det er en genrel personlig observation jeg har foretaget :o)

    ikke en kritik af den fri debat og at folk er uenige.....længe leve ytringsfrihed!!!! uden vi sviner hinanden til :o)

    smil herfra



  • #8   4. apr 2005 Ja, man skal s** respektere hinanden...

    Dem der ikke gør det, hører ikke til herinde, for her skal være rart at være skal her!

    Og det er det heldigvis som regel :o)

    Fortsat rigtig god aften til alle :o)


  • #9   4. apr 2005 Heididumdidej

    Jeg er ked af hvis du føler dig "truffet" som du giver udtryk for. Jeg syntes ellers jeg gjorde det klart at det var min generelle opfattelse og IKKE en opfattelse af specifikke personer.

    Men som du selv skriver alle har ret til deres mening inklusiv dig!! ergo vores diskussion er slut ;o)

    ha en fortsat god aften...smil herfra



  • #10   4. apr 2005 pu ha al den Pædago snak gør mig lidt ør i hovedet


  • #11   4. apr 2005 go-go-go Benny *LOOOOOOOOOL*

    ...er lige kommet på igen og er så gået glip af denne herlige pædagogiske diskussion.....*SS*...


  • #12   5. apr 2005 *LOOOL* Benny og Karina!

Kommentér på:
børnehave opførsel hvorfor?????

Annonce