{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Ny hund. {{forumTopicSubject}}

Det er nu 14 dage siden vi med tårefyldte øjne måtte aflive Chewie...
Vi har i dag været nede og se på hvalpe. muttehvalpe født blot et par timer før vi aflivede Chewie. Der er 3 hanner og vælge imellem. Nu kan vi igen glæde os, håber bare ikke vi sammenligner for meget med hvordan Chewie så ud osv.. det syntes jeg faktisk jeg er slem til.

Vi har besluttet os at først vælge i uge 6 så kan vi se deres temperment, vi ved at der skal være kemi, den kan man mærke, men hvordan skelner man ellers hvalpene tempermentsmæssigt, nogle gode råd?

Tak til alle som gav søde ord og støtte den 12 da vi tog den svære beslutning

Lars og Heidi

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny hund.
  • #1   25. feb 2007 at pumpe opdrætteren for oplysninger om hvalpene - et seriøs sted kan fortælle dig om hver enkelt hvalp - om dens temperament osv.
    Det øjebliksbillede i får, når I besøger hvalpene siger ikke meget - en er måske rolig og det tror I lige er noget for jer, men få var den kun rolig, fordi den har spurdet rundt hele formiddagen og går bananas når I får den hjem - håber I forstår hval jeg mener

• #2   25. feb 2007 dejligt at høre i er klar til hund igen :0)
    jeg kigger efter hvem er den mest nysgerrige og livlige, hvem er hurtigt til at søge kontakt. men det er så også fordi jeg kan kan lide en hund med go i :0)

• #3   25. feb 2007 og sørg så for at komme og kigge et par gange inden i vælger, hvis det kan lade sig gøre

• #4   25. feb 2007 Nå´r godt i har fundet herind igen, læste om jeres SMUKKE hund for 14 dage siden, dejligt i har været ude og kigge på hvalpe, det bliver en god trøst.

Kommentér på:
Ny hund.

Annonce