{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne lys fra elkørestol. 410 kr.
  • Murer 4.000 kr.
  • Hoveddør hænger 1.500 kr.
  • Klipning af ca. 105 meter hæk 5.447 kr.
  • Rengøring med vinduespudsning mv 750 kr.
  • Rengøring på hus 129 m2 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Noah fanger sin hale
  • #1   27. feb 2007 det gør min også- jeg tror det er fordi de er glade og vil lege, så for han sådan nogle flip og det ser så sjovt ud : )

• #2   27. feb 2007 Aya gør det når hun mangler aktivering, hvis jeg ikke har været ude på morgentur eller lagt et spor i haven inden middag, går hun igang med halen, men har hun bare været igennem en af de andre ting så går hun ikke efter halen,

ved os er det et mangel på aktivering/stimulering af hendes sanser

• #4   27. feb 2007 Ja det ser vildt sjovt ud og de glemmer og tjekke om du rammer ind i noget Hehe .. prøv og forstil dig vores gamle rottweiler han som vejede 55 kg da han gjorde det så var virkelig grineren Heeh

• #6   27. feb 2007 Jamen det var jo det de sagde med rocky den gang.. men så spurgte jeg min dyrelæge og hun mente det var leg men at hun ikke vidste det med sikkerhed da folk har så mange meninger om det og hun sagde jeg ikke skulle bekymre mig men kan afligevel ikke lade vær..

• #7   27. feb 2007 Det kan være stress. Stop det ved at aflede hunden fra det.

• #8   27. feb 2007 Jamen når Noah først er igang så kan ingen stoppe han så rander han lidt efter halen og så fare han elleres rundt og tager evt et stykke legetøj i munden så tror ikke det er nødvendigt at stoppe ham men det er også når vi har trænet en masse så det er nok ikke begrund af han ikke har brugt hovedet

• #9   27. feb 2007 Kan Ikke lade vær med at komme med denne, når du skriver at han prøver at fange sin egen hale smiley

Den gamle hundefilosofi:
    En gammel hund så en hvalp jagte sin egen hale og spurgte,
    “ hvorfor jagter du din egen hale “
    Hvalpen svarede
    “ Jeg har forstået filosofien ;
    Jeg har løst problemerne om universet, hvad ingen hund før mig rigtigt har løst;
    Jeg har lært at den bedste ting for en hund er glæde, Og at glæde er min hale.
    Derfor jagter jeg den; og når jeg fanger den, vil jeg have den!”

Den gamle hund svarede:
    “Min søn, jeg, også, har vist min opmærksomhed til problemerne om universet i min unge dage,
    og har dannet nogle meninger.
    Jeg, også, har afgjort at glæde er en god ting for en hund, og at glæde er i min hale.
    Men jeg har lagt mærke til at når jeg jagter den, den bliver ved med at løbe væk fra mig;
    men når jeg går omkring og laver mine opgaver, den kommer efter mig.”
    Taget fra Sunshine Magazine

• #10   27. feb 2007 Hunden mpåå ikke gøre det .. dte kan føres til stres .. måske ser det sjovt ud men det er nok ikke sjovt for hunden .. :o/

• #11   27. feb 2007 Men vil prøve imorgen at tage ham med op til dyrlægen som ligger her hvor vi bor og prøve at snakke med dem (ikke vores faste dyrelæge) og se hvad de siger de har kendt ham fra helt lille og har hjulpet meget ..

• #12   27. feb 2007 Jamen det drejer sig kun om ca 3 omgange også tager han sit legetøj og leger videre så det er nok ikke så alvorligt. og som sagt tager jeg til dyrelægen med ham imorgen og høre dem..

• #13   27. feb 2007 Erika B
    den va go' smiley

• #14   27. feb 2007 Kristina - Hvis din dyrlæge som du har skrevet længere oppe ikke vidste at det kunne fører til stress og hun mente det var leg... så ville jeg skifte dyrlæge .. :o/

Men ved jo ikke om du stadig har hende .. ;o))

• #15   27. feb 2007 på min hund kan det næppe være stress, han smiler og er glad når han gør det, samt han tager bolde og kaster hen til mig for at vil lege...

• #16   27. feb 2007 kristina og kim, hvorfor ringer i ikke til dyrlægen, måske skal du betale for gode råd- det vil d avære dumt- eller se om du kan sende dem en email hvis de har en hjemmeside...

• #17   27. feb 2007 dte kan ikke være stress- måske på nogle hunde hvis de bliver en vane, men hvis det bare ske 1- 3 gange på en måde og jeg kan se hunden tager bolde/lejetøj kan det ikke være alvorligt- ikke efter min menning...

• #19   27. feb 2007 En hund er jagter halen. skygger, lys osv er ikke en sund hund..

Det kan betegnes son en neurotisk lidelse, og skyldes forkert eller ingen stimullering som hvalp/unghund..

Har en veninde hvis hund ville løbe sig selv ihjel ved at fange skygger om sommeren, det skal stoppes og hunden er ikke glad, men stresset..

• #20   27. feb 2007 Altså hvis hunden gør det i stor stil..

Kaoz kan skam også drøne en tur efter sin hale når vi skal på tur..

• #21   27. feb 2007 Som oftest er det pga understimulering.

• #22   27. feb 2007 det er forresten en adfærdsbehandler du skal snakke med, dyrlæger har ikke dedn store uddannelse inden for adfærdsbehandling..

• #23   27. feb 2007 Jazzy gør det også engang imellem, men det er som regel når min mand kommer hjem og der er stor gensynsglæde fra ungerne, mig og hunden. Men vi kan sagtens stoppe ham og han gør det ikke ellers, altså hvis der kommer gæster eller ud af det blå. Han kan også finde på at gøre det hvis ham og min søn leger og de bliver ivrige, men som sagt så kan vi nemt stoppe det.
    Jeg tror heller ikke det for Jazzys vedkommende er stress, mere at han er overgearet og glad. Men vi stopper ham når han gør det da jeg også har hørt at de kan blive stressede af det.
    Til gengæld finder han stor fornøjelse i at gå rundt med sit ene bagben i munden eller voldæde sine kugler ;0)
    Men også det stopper vi, da jeg ikke tror det er godt for ham :0)

Hov, det blev lidt langt :0)

Kommentér på:
Noah fanger sin hale

Annonce