{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
373 visninger | Oprettet:

Blærebetændelse ved hunde eller lign? {{forumTopicSubject}}

Er der nogle synlige tegn man kan være opmærksom på hvis en hund har blærebetændelse?

Vores nye hund som vi har haft i 2 mdr nu har en meget stærk urin lugt det har den været længe faktisk men begynder lige at tænke lidt over det i dag da jeg kommer hjem fra arbejde og gulvet i køkken er tisset til. Det er sket før og først efter vores nye hund er ankommet. Vores nye hund er altså 4 1/2 år gammel.

eller kan det være andet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blærebetændelse ved hunde eller lign?
  • #1   2. mar 2007 Hmm ja - der er andre bakterier samt sukkersyge - leverproblemer osv.
    Jeg ville købe en engangs sprøjte og tage en prøve og aflevere den hos dyrlægen og få ham/hende til at undersøge den først og fremmest.
    Hvad der derefter skal ske finder dyrlægen ud af.
    Du skal under alle omstændigheder have den urin prøve så start der.

Du vil få stillet spørgsmål om hunden drikker meget - hvis ikke får den msåke for lidt væske..

mvh Karin

• #2   2. mar 2007 Ved blære betændelse, vil hunde oftest tisse rigtig ofte og der kan være blod i - prøv at tøre op med hvidt køkkenrulle - så kan man se det. men det kan være svært at fastslå - den kan også blive urenlig - da den ikke længer kan holde sig

• #3   2. mar 2007 Susanne.. De har først været alene de her 7 timer jeg er på arbejde før og jeg tænkte i starten da vi fik ham at det var fordi han satte sit territorium af men i dag var der bare 3 pytter der næsten forbandt hinanden med tis hen til den næste..

jeg fylder vanskålen mange gange om dagen med rent vand men nu har jeg fri i weekenden så vil lige holde øje med hvormeget han drikker..

karin H Tak det vil jeg lige kigge på.

• #4   2. mar 2007 Tja ... mine har ingen problemer med at holde sig i 12 timer! Bare det er under min dyne og sammen med moar her.. så kan de godt nok krydse poter.

Kommentér på:
Blærebetændelse ved hunde eller lign?

Annonce