5.069 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 125 Svar

Min mand koger vores hund Min mand koger vores hund

Ja som overskriften siger - min mand er ved at koge vores gamle hund. Hun har ligget i jorden i 2 år - og nu er han ved at koge resterne efter at have gravet hende op igen. Nøj hvor det stinker. Men det skal sgu nok blive fedt - om ikke andet bliver kraniet en fed 'nipsting' til stuen smiley

Morbidt? måske en smule, og jeg holder mig pænt udenfor projektet. Mest er jeg bange for, at vores nuværende hund får fat i knoglerne - for DET ville jeg synes var sært.

Kunne I finde på noget lignende?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min mand koger vores hund
  • #2   3. aug 2018 Nej, det er sgu for bizart til mig smiley

• #4   3. aug 2018 Nej personligt kunne jeg ikke selv finde på det. Men jeg kender flere der har gjort det med deres kæledyr smiley

• #6   3. aug 2018 haha - jeg havde heller ikke kunne gøre det med min gamle-. Men ærligt - så hadede jeg den her hund med et godt hjerte - så hvis han synes det er fint at stå med synes jeg faktisk det er en fedt ide

• #8   3. aug 2018 Det er ikke lige sådan jeg vil gøre når min tøs ikke kan mere, men hun skal brændes, og så skal jeg have hende i en urne i hjemmet istedet for. smiley
    - Selv at stå med knogler osv fra hende gør jeg ikke.

• #9   3. aug 2018 Pia - jeg fik også kremeret min gamle og spredte asken ved vores sommerhus smiley

• #10   3. aug 2018 smiley

• #13   3. aug 2018 Ikke noget jeg kunne finde på ….. men der er jo mange , der gør det med skildpadder for at beholde skjoldet. ……( og mange gør det med fundne dyr / kranier i naturen )
    Jeg købte for mange år siden et skildpaddeskjold på et loppemarked .

Så jeg ved ikke rigtigt om jeg synes det er sååå klamt fordi det er en hund.

Det er måske mere fordi det er ens egen hund , man synes det er ret " underligt " .

Det der støder mig mere er det der skrives til sidst

:...………………… " haha - jeg havde heller ikke kunne gøre det med min gamle-. Men ærligt - så hadede jeg den her hund med et godt hjerte "………………..

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #14   3. aug 2018 syret....

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#16   3. aug 2018 altså som profiler in spe lugter det af troll eller noget alarmerende hahaha

• #17   3. aug 2018 Aldrig i livet smiley

• #21   3. aug 2018 Hver sin smag.
    Kunne ikke finde på det selv.

• #22   3. aug 2018 Indica, du kan jo få en taxidermist til at gøre det.

• #24   3. aug 2018 Jeg overvejede at få lavet min gamle Lucky til et skelet, til at have stående - meeeen... jeg skulle ikke selv forsøge og at få en prof. til det er dælme dyrt. Og så overvejede jeg også lidt hvor pæne fx hans tænder ville være, de var noget slidte etc.

Ville ellers godt ha' haft sådan et flot westie skelet smiley

Tror ikke jeg ville ha' lyst til at "eksperimentere" med det selv, ikke med en hund.

Og tænkte totalt på samme Krumme klip som Ida - og så tænkte jeg samtidig på Hotel New Hampshire, "Sorrow floats" smiley smiley

• #25   3. aug 2018 Altså - er ret sikker på hun ikke opdagede jeg ikke brød mig om hende - men hiun var TRÆLS! Vi mødtes i hundeskoven og havde altså hver vores hunde- Så var ikke en jeg selv havde valgt. Men viste selvfølgelig ikke jeg ikke brød mig om hende og hun fik samme behandling som mine egne. Ikke Troll Lens - har været herinde før smiley og måske Janni er heldig at se resultatet på FB

• #27   3. aug 2018 tja Holly - har da spist mine gamle heste så det havde heller ikke været et problem smiley

• #28   3. aug 2018 Jeg kan egentlig godt lide den slags moderat i indretningen eller brug af knogle i brugskunst osv. Horn, Pels, sten, udstoppede fugle osv.

Men jeg kunne ikke grave en gammel ven op jeg først havde lagt i jorden og sagt sov sødt til.

• #29   3. aug 2018 Det ville jeg ikke kunne.
    Jeg har knogler af en højtelsket kat liggende hjemme i haven hos min mor. Man kunne overveje det. Men jeg tror ikke det ville være godt for noget. Det ville blive for makabert, at den sørgende dyreejer sidder med sit højtelskede dyrs kranie i stuen.
    Det er også lidt over 4 år siden - dur knoglerne overhovedet til noget?

• #30   3. aug 2018 Tja, min veninde kogte kraniet af sin gamle hest. Nogen synes kranier er en fed dekoration. Jeg har et grævlingekranier stående (fundet ved mit sommerhus), men ved sg* egentlig ikke rigtigt om jeg i bund og grund synes den er fed. Overvejer at give min veninde den; hun har flere ganget udtalt at hun gerne ville have den.
    Min hund kunne jeg ikke finde på at 'koge af'; de rejser til DAKA når det er slut og det har jeg det fint med.

• #31   3. aug 2018 Jeg kunne aldrig selv finde på det. Det ville også være noget en opgav hvis det skulle gøres med Diablo og hans spasserbagben som jo ikke hænger fast på resten af skelettet. Det skulle kreative metoder i brug.

Men forarget bliver jeg godt nok ikke

• #32   3. aug 2018 Fedt. Og da hellere et skelet end en udstoppet hund. Jeg ville ikke selv gøre det, men det er da fordi jeg ikke interesserer mig for skeletter.
    Nej det kan nu heller ikke forarge mig smiley

• #34   3. aug 2018 Ikke lige med en hund.. Men jeg har dog overvejet at beholde kraniet fra min hest, når han skal herfra om forhåbentlig mange år. planen er at han skal gives som løvefoder til en zoo eller park eller evt. slagtes til bøffer, hvis det er muligt til den tid.
    kraniet ville jeg gerne beholde, da jeg interesserer mig meget for hestens anatomi. Jeg synes desuden hestens kranie et smukt minde, som kan bruges til såvel pynt som læring smiley

Jeg synes det er så fint hvis folk beholde kranier fra deres kæledyr, men vil dog "nøjes" med et hestekranie selv smiley

• #36   3. aug 2018 #35 jeg tænkte faktisk det samme.

vi er engang ved et uheld kommet til at grave vores gamle kat op igen efter blot 5 mdr. i jorden, og der var der stort set kun skelet tilbage (en smule pels også, men knoglerne var helt pillet for kød)
    Og de knogler var ret misfarvede allerede.

• #37   3. aug 2018 Ikke indendørs i hvertfald.. FOr mig ville den kogning skulle foregå over bål og ikke i sommerheden hvor alle er ude smiley

• #38   3. aug 2018 #35 jeg tror man lægger dem i klorin for at få dem nogenlunde hvide igen.

• #39   3. aug 2018 Jeg har faktisk overvejet, om jeg skulle eksperimentere med et par grisekranier.

Mon ikke man kan lægge dem sådan, at maddikerne kan lave det meste og mest ulækre "arbejde", så kunne man koge det når alt kødet er pillet fra.
    Er der nogen som har prøvet det ?

Jeg ved, at hvaler dem kommer man i kasser og dækker dem med elefantlort, gad vide om griselort også kan gære det ?

• #40   3. aug 2018 ELefanter spiser ikke kød, det gør grise, så tror ikke det er det samme

• #41   3. aug 2018 Hvad er det nu du plaprer om, det her drejer sig ikke om. hvad de forskellige dyr spiser...……..

• #42   3. aug 2018 Anni, det gør det vel? Hvis elefantens gødning er helt præcis god, så handler det vel om gødningens indhold. Når nu grise spiser anderledes, så er indholdet i deres gødning jo også anderledes og så er det jo ikke sikkert at det vil fungere ligeså godt.

• #43   3. aug 2018 Jeg plapre ikke..

der er foreskel på hvordan plantematriale og kødmatriale fermaterer

• #45   3. aug 2018 hvis du gerne vil have noget der minder om elefantens skal du finde et planteædende dyr som fx heste..

• #46   3. aug 2018 selvfølgelig foregår kogningen udendørs. Og der er stadig hår og kød på - skal så ikke kunne sige om de kan blive pæne

• #47   3. aug 2018 Hold da lige op med dit plapren om noget du ikke ved noget om Frk. Jensen.
    Vores grise her hjemme er IKKE kødædere, de bliver ikke fodret animalsk, det er endda forbudt at give dem kød og kødprodukter, endda benmel er forbudt.
    Så jo, du plaprer som sædvanligt.....

• #48   3. aug 2018 Anni gider du lige..

jeg plapre ikke..

søg på enzymer og plante ædere så kan du se de har nogle enzyner vi andre ikke har, uanset hvordan vi andre lever..

Det er da utrolig så provokerende du er smiley

• #49   3. aug 2018 Jo, du plaprer, de grise vi har i vores stalde her i DK får ikke kød eller kødprodukter og det kan jeg bevise.

• #50   3. aug 2018 Anni - En gris kan altså godt æde kød.
    Dengang jeg var i stalden, kunne man da godt komme ud for, at en so havde ædt en af sine grise, eller dele af den. At det er forbudt, at man giver dem alt muligt, er ikke ens betydende med, at de ikke selv kan spise en af deres egne.

- Men det er jo ikke det denne tråd/emne er blevet lavet for.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#51   3. aug 2018 Det bedste er at lægge det i vand under låg i nogle dage så ordner bakterierne det.... så jeg en gang

og alle der har set Hannibal ved at grise sagtens kan spise kød.... Jeg skal til at finde en ny hobby jvf seriemorder tråden lool

• #52   3. aug 2018 # 42
    AS da jeg så den udsendelse om, hvordan de renser hvalskeletter, fortalte de, at det var elefantlort, fordi de hurtig kunne få store mængder af det, da en elefant jo laver en ordentlig portion.

• #53   3. aug 2018 Anni - Jeg plapre altså ikke..

Det handler ikke om hvad de får at spise nu og her, men hvad de er født med.. Altså igennem generationer..

En vegetar/veganer får jo heller ikke pludselig planteæder enzymerne..

Desuden er elefantlort så rent at man kan spise det hvis man lyster, det er svinelort bestemt ikke uanset hvad den fodres med..

Grise har IKKE planteæderenzymerne.. De er ganske enkelt ikke født med dem.. Så nej det er ikke det samme

• #55   3. aug 2018 # 51

Lens, den har jeg lidt svært ved at tro på.

Det vil tage virkelig lang tid inden bakterierne har fået kål på alt kød, plus at vandet bliver til sådan en ildelugtende gelaagtig væske.

Jeg hælder mere til min teori om at lade maddikerne lave arbejdet, så er knoglerne helt rene bagefter.

• #56   3. aug 2018 De fleste svin herhjemme bliver fodret med altromin, og det er der animalske proteiner i..

• #57   3. aug 2018 Jeg kan love jer for at grise glad og gerne æder kød hvis de får det. De er altædende og æder også en af deres egne hvis denne er død eller bare svag.
    Og maddiker æder FINT kødet af en død gris.

• #58   3. aug 2018 Pointen med elefantlorten og hvalskeletterne er ikke at det er elefantlort. Det er maddikerne man 'bruger' til at rense skelettet. Elefantlort fordi der er rigtig meget af det. Men man kunne bruge alt muligt andet lort også. Man kan også bare sænke det i havet så vil en masse små vandlevende organismer gøre samme arbejde som maddikerne. Men det tager lidt længere tid end et par dage smiley Der var en eller anden hval de skulle rense der lå 1½ år i et havnebassin før den var fin og klar.

• #59   3. aug 2018 Altså da jeg fik "asken" fra min hest, efter hovedet blev obduceret, havde jeg regnet med at få...ja...aske. Men istedet åbnede jeg en kasse og så små kranie stumper, som var det slået i stykker med en hammer.

Jeg er lidt splittet i forhold til om jeg synes det er morbid...Et eller andet sted tror jeg ikke det ville være mig, men idéen om at andre gør det har jeg intet imod. Jeg har selv pillet kogte minkhoveder så jeg til sidst stod med kraniet, og det generede mig ikke det mindste. Og jeg tror også sagtens jeg kunne gøre det med en af vores tamrotter eller slanger - Men hestene og hunden? Nej - Det tror jeg faktisk ikke jeg kunne.
    Jeg tror næsten jeg ville have det bedre med at have dem i udstoppet tilstand, end deres kranie.

Samtidig så tænker jeg så også, at hvis vi fandt Maikas kranie i pillet stand (lad os sige hun var stukket af, døde og blev pillet af dyr eller lignende), så tror jeg hellere jeg ville beholde hendes kranie, end jeg ville have det kremeret og knust. Så igen - Splittet. Men interessant emne.

• Kim J
    Kim J Tilmeldt:
    jul 2018

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 678
    #60   3. aug 2018 Det kommer ikke på tale her. Når Luffe en dag står af, bliver han hos dyrlægen, ganske som vores første hund og 5 katte.
    De minder jeg har brug for, samler jeg sammen medens de er i live. smiley

• #62   3. aug 2018 Tjah, hvorfor ikke. Amerikanerne udstopper deres hedengangne kæledyr. Så hvorfor ikke proppe dem i en gryde og koge dem.

Hvor mange undulater skal der mon til, for at lave en fjer-boa?

• #63   3. aug 2018 #60, enig. Jeg glæder mig over mine minder om mine afdøde hunde samt alle billederne af dem.

Men at andre foretrækker det anderledes, er da helt ok.

• #65   3. aug 2018 #64 En urne der også fungerer som fyrfadsstage? Har du et link? Det lyder nemlig præcis som noget jeg kunne tænke mig hvis Charlie en dag skal herfra.

• #68   3. aug 2018 Tak Indica ??

• #69   3. aug 2018 Det kunne jeg ikke.

Vi graver vores hunde ned i haven. Det er et kæmpe arbejde da min køtere jo er store, og de skal ret dybt ned i henhold til reglerne.

Derefter så planter vi et frugttræ ovenpå, og det føles hyggeligt at hver gang vi taler om kirsebærtræet foreksempel, så er det Rasmus træ. smiley

• #70   3. aug 2018 Aldrig. Det er sgu en tand for weird

• #73   3. aug 2018 Martin, det er meget smukt dette med at grave dem ned i haven og plante et træ ovenpå.
    Har du overvejet at få sådan en minni rendegraver, så er det ikke så hårdt at lave hullet.

Jeg kan så ikke finde på at grave mine døde dyr ned i haven.
    Bare tanken om, at en af de næste hunde måske begynder at grave og kommer slæbende med knogler fra foregængeren gør mig dårlig.

Jeg tror faktisk, at jeg bedre kunne klare at have kraniet til at stå frem for at den ligger i haven.

• #74   3. aug 2018 @Anni.
    Det er et eller anden følelse som er ret hyggelig (i mangel af bedre ord) i at grave et hul til sin egen hund som føles rigtigt.

Hullet er 1.40 dybt, så selv en Broholmer graver det ikke bare lige op. Så kunne hundene lige så godt grave kloakrørene op.

Apropo, mine hunde lærer også at de ikke må grave i haven alligevel.

• #75   3. aug 2018 Vi har også snakket om det med at plante et træ. Jeg vil alligevel gerne have lidt frugttræer. Mit problem er bare, at vi har en tendens til at flytte lidt for ofte, og tror ikke jeg kunne bære at efterlade mit mindested. På det punkt er jeg nok en anelse for sentimeltal. Så vil jeg hellere have en dyrekirkegård til urner - Men de er jo desværre heller ikke nemme at opspore.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#76   3. aug 2018 men den er god nok Anni og ja kødvandet skal hældes fra smiley

jeg efterlader mine ved dyrlægen

• #80   3. aug 2018 Karelermutti, jeg har det også sådan, for hvad nu, hvis jeg flytter, jeg ville nødig efterlade en have fyldt med dyrelig.

Men med urner kunne du jo godt lave en mindeplads i haven, urnerne kan jo graves op igen og tages med til det næste hus.

NB. Jeg er gled for, at det går så godt med hunden smiley

• #81   3. aug 2018 Nu efterlader jeg mine døde hunde / katte hos dyrlægen.. og det har jeg det ok med …. jeg ville alligevel ikke have en urne ( eller mange urner med hunde / katte gennem 54 år) stående i stuen … eller begrave dem i min have / haver.

Men jeg tænker sådan lige ….. mange efterlader deres bedsteforældre ,,, forældre … søskende … tanter … onkler osv. i de ukendtes grav ( hvor man end ikke ved hvor de ligger )… og det synes man er ok …..
    Men når det gælder ens hund / kat … osv. … så vil man have dem med rundt , når man evt. flytter... og kunne ikke drømme om at efterlade dem i ens "gamle" have.

Jeg skriver ikke ALLE …. men mange har det sådan.

Ja … ja …. jeg ved godt at man ikke lige må / kan grave ens tante op og tage hende med sig....

• #82   3. aug 2018 Jeg har haft gnavere gennem mange år, og hjemmeaflivningerne er altså bare endt i skraldespanden..

Når man bor i lejelighed er der ikke mulighed for at grave ned i haven.

• #83   3. aug 2018 #82 … Hjemmeaflivningerne ?? … smiley …. nu kunne jeg så ikke finde på selv at aflive nogen af mine dyr hjemme... der må jeg indrømme , at det bliver overladt til dyrlægen.

• #85   3. aug 2018 Jeg ville ikke gøre det. Det er for makabert for mig. Jeg får mine dyr kremeret. At sende dem på Daka kommer aldrig til at ske. Og at grave dem ned bryder jeg mig heller ikke om - når/hvis jeg flytter fra stedet, vil jeg gerne have dem med mig.

• #86   3. aug 2018 NITTIB - Gnavere (de små af dem) kan jeg godt aflive selv.. Men kaniner, katte og større dyr ville jeg aldrig kunne selv, jeg ved ikke om jeg ville kunne gøre det ordenligt i første gok..

Mange gange koster en aflivning 400 kr, og plus dyret skal stresset med en bustur når den i forvejen har det dårligt.. Det vil jeg personligt ikke byde mit dyr, så hellere en hurtig aflivning i hjemlige rammer..

• #87   3. aug 2018 Hjemmeaflivninger... Skal den så sorteres i madaffald (organisk materiale) eller går den under småt brændbart? smiley

• #88   3. aug 2018 AS - Vi har ikke organisk sortering smiley Så de ryger i alm dagrenovation.. Tvivler på udlejer ville blive glad for at der lå en død gnaver i det vi sortere nede i kælderen smiley (Dagrenovationen er ude i gården)

• #90   3. aug 2018 #83
    Jeg afliver selv vores rotter, som enten er syge eller gamle. Jeg ville aldrig byde dem en tur til dyrlægen, når jeg kan klare det hjemme. Nok lyder det brutalt, men hvis man tænker over det, er det langt mere humant.
    - De kommer ikke ud på en lang køretur alene (eller med en anden rotte som så også risikerer stress og skal hjem igen alene). De kommer ikke et sted hen med fremmede lugte, samt håndteres af en fremmed. De bliver ikke stukket med en nål.
    - Istedet bliver de hjemme i trygge og vante rammer, bliver håndteret af madmor eller madfar som de kender og er trygge ved, de bliver nusset og hygget om helt indtil de får et splitsekunds sving og et gok i hovedet de ikke når at registrere før de er væk. Det bliver gjort hurtigt og effektivt, og derefter bliver de fodret til slangerne så deres død ikke virker forgæves, samt deres død har sparet livet på en anden rask rotte.
    Sådan foregår det hjemme hos os, for så ved vi at vores slanger får kvalitetsfoder der har haft det godt, og ikke været udsat for stress, og rotterne bliver ikke bare smidt ud, gravet ned eller lavet til sæbe.

• #91   3. aug 2018 Kareler - Jeg har så ikke slanger, og de rotter jeg har haft har været købt til kæledyr med strange formaninger om ikke at bruge til foder smiley

• #92   3. aug 2018 #80
    Nej, det ville jeg heller ikke synes var fedt, selvom de jo formulder med tiden.

Ja hvis man ikke bruger nedbrydelige urner, så er det selvfølgelig en mulighed, men jeg ved ikke om urnen vil tage skade?

Tak skal du have. Det går super med hende ^_^

• #93   3. aug 2018 #86 …. Nu er jeg så bare ikke lige den , der kan "gokke" mine dyr en , når de er syge … og håbe på de dør i første "gok" …. men der er vi jo så forskellige .

Derfor kommer de til dyrlægen.

• #94   3. aug 2018 NITTIB - Jeg håber heller ikke, jeg ved det smiley

Nogle bruger også nakketræk, det kan jeg ikke finde ud af, så det gør jeg ikke..

• #95   3. aug 2018 #91
    Vi har i flere år avlet både tamrotter med tavle og foderrotter. Vores foderrotter har været valgt udelukkende efter om de har været egnet til kæleavl eller ikke. Hvis ikke sindet har været der, har de været brugt til foderavl, men selve rotterne har været kælerotter og har fået lov at leve til det sidste på samme vilkår som de rotter vi har brugt til kæleopdræt. Samme foder, samme plads, samme avlskrav (med undtagelse af sind) og samme mængde opmærksomhed. For mig er det det vigtigste når en rotte bruges til foder.

• #96   3. aug 2018 Hvilket navn opdrættede i under?

Jeg har fået 2 kuld for år tilbage, jeg opdrættede som Ratster Zoo

• #98   3. aug 2018 #96
    Gemstone Rattery

• #99   3. aug 2018 #98 okay, det har jeg ikke hørt om smiley

• #106   3. aug 2018 hehe - er sgu sjovt at se hvordan en tråd om en kogt hund kan føre til råd om kaninparring (og det er positivt ment)

• #112   4. aug 2018 Altså hvis den er død er det muligvis derfor at den ikke knalder ..

• #114   4. aug 2018 Så er man satme også syg smiley

• #117   4. aug 2018 Jeg snakker sådan helt generelt .. smiley

• #119   4. aug 2018 Knaldning smiley

Nej den klatre bare på buret

• #123   5. aug 2018 Ja, du lægger vel billeder op af resultatet ?

• #124   5. aug 2018 Jeg er bekymret for din mand. Tror han har set for meget Dexter smiley
    Det er meget foruroligende og ja morbidt.

• #126   5. aug 2018 Ja sgu Ida og Figo smiley - Hvad koger han næste gang, eller hvad har han kogt før?...

• #131   6. aug 2018 han er ikke blevet færdig endnu - men skal nok lægge billeder op smiley Ingen andre kranier herhjemme endnu

• #132   6. aug 2018 Bruger han din suppegryde til det ? smiley

• #133   6. aug 2018 Nej da!! Han bruger sin søsters smiley

• #135   6. aug 2018 Det lyder omstændigt minion :b

• #136   6. aug 2018 hun udlånte den nu frivilligt

• #139   6. aug 2018 @Canmax.
    Må jeg fremover bede om, at du advarer om så ekstreme ytringer!

Lige nu ligger jeg i fosterstilling og græder, mens jeg prøver at billederne ud af mit hoved. I mit univers er den slags meget forkert! smiley

• #143   6. aug 2018 tror kogningen er færdig - er i hvert fald blevet bedt om at købe brintoverilte i dag - gryden hænger så jeg ikke kan nå den så kan ikke tage billeder før han er hjemme

• #144   6. aug 2018 Hvor spøjst. Har lige skrevet at jeg nok hellere ville have mit kæledyr udstoppet, end have skelettet fra det, og idag støder jeg så på dette album hvor man ser en hest blive udstoppet:
    www.facebook.com/pg/drew.turner.733076/photos/?tab=album&album_id=1582053881813047

Efter at have set dette holder jeg fast i min holdning. Jeg tror faktisk jeg bedre kunne leve med at have min hest eller hund udstoppet - hvor morbid det end lyder - end blot at have skelettet.

• #145   6. aug 2018 Nina, hvor længe har den kogt ?
    Og når den er færdig, gider du så lægge "opskriften" her ? smiley

• Jette J
    Jette J Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 9
    #146   7. aug 2018 Jeg synes det er uhørt, og selvfølgelig kunne jeg aldrig gøre det. Det er simpelthen perverst og ulækkert.

• #147   7. aug 2018 perverst ligefrem

• #148   7. aug 2018 Anni - jeg aner det helt ærligt ikke - er mest min mands projekt smiley men skal nok spørge ind til opskrift

• #149   7. aug 2018 Fedt smiley Ville egentlig godt have min gamle hunds skelet, men tror nok de nye ejere af grunden hvor hun er begravet ville finde det en kende underligt hvis jeg kom og gravede hende op smiley Og så er jeg sgu lidt sart med den slags, så er ikke helt sikker på at jeg har maven til at kunne koge hende..

Men held og lykke med stuvningen smiley

• nina J
    nina J Tilmeldt:
    sep 2014

Svar: 1
    #150   8. aug 2018 FØJ for satan,vores dyr skal osse hvile i fred smiley

• #151   8. aug 2018 # altså nu har min mand selv valgt at hans krop skal gives til videnskaben - så han har nok lidt andet forhold til at 'hvile i fred'

• #152   8. aug 2018 # 151
    Enig, min krop er også doneret. smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#155   8. aug 2018 me too john

• #157   8. aug 2018 Hvor bliver billederne af?

Af min krop? smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#159   8. aug 2018 hahaha anni

• #160   8. aug 2018 # 156: "#154 og 155- spændende , gider I skrive når I er døde ? Så arrangere jeg en HG tur til Louisiana"

Ja, hver sin smag. Min første tanke var, at det gad jeg i hvert fald ikke betale for at se.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#163   8. aug 2018 Ja Lene jeg logger herind det lover jeg hahaha

• #164   8. aug 2018 Jeg var ude og kigge i gryden men den var fyldt med snasket vand. Han regner med at ordne noget med det i morgen og så skal I nok få billeder- Han arbejder ret meget og vi har to små børn så vi har ikke mange timer at gøre med smiley

• #165   11. aug 2018 så langt så godt

profilbillede
  • #168   11. aug 2018 Ren Engelsk Bulldog Indica

• #170   11. aug 2018 hehe ja det er lidt specielt

• #173   11. aug 2018 grim var den i hvert fald

• #174   11. aug 2018 Det bliver da noget af et puslespil at samle den.
    Jeg er spændt på at se det færdige resultat.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#178   11. aug 2018 Ja send send til Hersted v så er den samlet på rekordtid

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#181   11. aug 2018 men der er mange andre talenter i Hersted

jeg kan også lige gøre hvis i kører den til lokum ... hov lånum

• #182   11. aug 2018 Havde den ingen tænder?

• #183   11. aug 2018 jo - de sidder der da også?

• #184   11. aug 2018 Okay.. jeg må indrømme jeg synes det kranium er sindsygt sært, og tænder kan jeg umiddelbart ikke se...

• #185   11. aug 2018 altså underkæben kan du jo ikke se på billedet - men fortænder og hjørnetænder er der på billedet

• #186   11. aug 2018 i levende live

profilbillede
  • #190   11. aug 2018 Holly nej - men regner med jeg skal have en stola af corgien når hun dør smiley

• #193   11. aug 2018 hahaha god plan minion

• #198   11. aug 2018 ja faktisk Minion

• #201   11. aug 2018 Holly - hun koges udendørs

• #203   14. aug 2018 smiley

profilbillede
  • #204   14. aug 2018 smiley

profilbillede
  • Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#205   14. aug 2018 Den fylder ikke meget nu

• #207   14. aug 2018 Nej Lens - utroligt at det har været 21 kilos hund engang

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#208   14. aug 2018 Det er vildt faktisk

• #209   14. aug 2018 ja

• #210   14. aug 2018

profilbillede
  • #211   14. aug 2018 Jeg glæder mig til at se det færdige resultat

Kommentér på:
Min mand koger vores hund

Annonce