{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

min hund ryster {{forumTopicSubject}}

dolph ryster meget tit bl.a hvis han ligger og slapper af, eller hvis vi er ude at gå og han skal stå stille mere end et min. , når vi kører bil ryster han også tit.. men han er ikke køresyg.. tror i han fryser meget, eller skal der bare ske noget og så er for ivrig.. er lidt nervøs for synes det er meget ofte.. skal lige siges det kun er hans bagben der gør det..
nogen der kender lidt til det??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hund ryster
  • #1   6. mar 2007 Det har Milo også haft en tendens til - lige nøjaftig som du forklare det. Men vi gjorde ikke nærmere ved det, og nu er det stoppet. Så tror ikke det er nogetdu skal være urolig for. Men selvfølgelig, hvis du føler ubehag ved at han bliver ved, så snak med dr. dyr. han kan nok fortælle mere :o)

• #2   6. mar 2007 ja det er jo nok "bare" sådan noget.. jeg er måske bare lidt pivet..

• #3   6. mar 2007 christina M: ok, så går det nok også over ved ham når han bliver lidt ældre.. det håber vi ;o) tak for hjælpen

• #4   6. mar 2007 jeg var da også lidt bekymret til a starte med, men så fik jeg jo af vide af kæresten at jeg var for pyldret :oP og tjaaa... måske, men vi elsker jo de "kræ" over alt på jorden... også heller det end at vi ignorere alt og det så går galt :o) men tror nu ikke du skal være alt for bekymret for det... men selvfølgelig, hvis det bliver ved og værre, så ville jeg nok gøre mere ved det

• #5   6. mar 2007 Nårhh.. det er en lille fxterrier du har :oD kan se han heller ikke er så gammel.. det var Milo nemlig heller ikke....
    uden at være proffesionel eller noget, så tror jeg næsten med garanti, at det er fordi de er begejstrede (måske i nogle få tilfælde nervøse)... de er jo nogle ivrige små nogle...-og til tider ret så utålmodige :oP

• #6   6. mar 2007 ja det lyder som dolph du beskriver der ;o) og ja lige nøjagtig, man bliver jo glad for de vovser.. er glad for det lyder som det jeres havde så stopper det nok ;o)

• #7   6. mar 2007 Det tror jeg helt klart det gør.. han er jo stadig en "lille" hvalp :oP og så snart de kender det hele, så er det ikke lige så spændende, som det var før...-så er det jo "bare" normalt :o) hmm... hvor gammel er dolph? tror måske Milo var 1 år da det var ovre, men kan egentlig ikke helt huske det..

Kommentér på:
min hund ryster

Annonce