537 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Korsbåndsskade Korsbåndsskade

Øv,bøv og stakkels Hannibal. I går da jeg kom hjem fra arbejde, haltede Hannibal. Han støttede slet ikke på det ene bagben. Han fortsatte med at halte og i dag var han så ved dyrlægen. Dyrlægen mente, at det var hans korsbånd... Så nu skal han opereres. Er der nogen, der har erfaring med korsbåndsskader, som de vil dele. Jeg er selvfølgelig nervøs for om han kommer sig helt.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Korsbåndsskade
  • #1   7. mar 2007 Helle. Sikke noget. Er din dr.dyr helt sikker på det er det, som er skaden. DEn så lille kompakt fyr er utrolig holbar, så du har slet ingen ide om hvordan det er sket???

• #2   7. mar 2007 Det var min kæreste, som var ved dr. dyr med ham og i følge ham, var han ikke i tvivl. Men jeg var overrasket over det, for han har ikke lavet noget fysisk hårdt eller anderledes. Det må være sket herhjemme - måske han er landet forkert efter et hop fra sofaen. Men det er kun et gæt.

• #3   7. mar 2007 Jeps. Men normalt skal der jo foregå noget voldsom for at korsbåndet ryger.
    Nå jeg har så desværre ikke nogen erfaring på det med en opr. og efter forløbet. Men jeg vil da forvente og forlange, at dyrlægen udførligt sætter jer ind i hvad og hvordan.

• #4   7. mar 2007 I skal være helt sikre på det er korsbåndet, evt. ved en skanning. Lukker de først op og det ikke er korsbåndet kan han få problemer med gigt. Min hund fik en korsbånd/ledbåndsskade sidste år, men haltede kun når han gik til højre. han blev genoptrænet ved waterwalking

Kommentér på:
Korsbåndsskade

Annonce