778 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

DUMME HUND(har spist chokolade) DUMME HUND(har spist chokolade)

ja jeg skulle jo køre manden på arbejde idag og kunne ikke have Aya med da de køre sammen(4 voksne lugtende mænd i bilen) så jeg måtte efterlade hende hjemme alene, selvom hun hader det,

nå men da jeg kommer retur 1 time senere, har hun kun tisset 1 tår på gulvet og lavet 1 sted(det faktisk flot af hende)

MEN så hun lige brudt ind i stuen, har været på bordet ædt 2 plader lys chokolade(en med nødder) en pakke cokolade kiks og drukket et halvt glas juice, dvs væltet det og slikket det op,

holdt kæft et svineri i min stue, nå men jeg ringede til doktor dyr, som sagde at den stod på nul mad idag, kun vand og så skulle jeg holde øje med hende,

nu er hun så begyndt at kaste op(chokoladen) har lige snakket med doktor dyr igen og vi ser tiden lidt an, for nu kommer det jo op, ellers så har vi en aftale der imorgen,

så nu hun på fastetur, håber dælme hun lære af det og holder op med at rende på bordet,

det skal måske liiige tilføjes at hun udover at kaste op er nøjagtig som hun plejer at være DUM og hvalpet *GG*

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DUMME HUND(har spist chokolade)
  • #1   8. mar 2007 hehe.. Duuummeee Aya smiley

Malou snupper fra bordet hver gang vi vender ryggen til smiley *Suuk*

• #2   8. mar 2007 mine 2 hunde delte også på et tidspunkt 2 knoppers... aner ikke hvordan de fik papiret af.. men det gjorde de

• #3   8. mar 2007 Jeg tror desvære ikka at hun lærer af det, men du kan da håbe. Men det er da trælst at ryde op efter, vi har lært med vores at det vi ikke gider til at ryde op fra gulvet skal ikke være på bordet når hun er alene.

• #4   8. mar 2007 sandie
    Aya har også formået at spise et helt rugbrød og en bakke smør, uden at ødelægge indpakningen, jeg havde glemt det på køkkenbordet, men der stod en stol, som hun jo lige kunne hoppe op på og vupti så fik hun rugbrød og smør

• #5   8. mar 2007 karen

tror heller ikke hun lærer noget af det, normalt kan hun ikke komme ind i stuen, men jeg havde åbenbart ikke fået lukket godt nok af og en lab spiser jo alt hvad der bare lugter af mad

• #6   8. mar 2007 Karina: Det er ikke kun lab der spiser alt, min Japansk Spids spiser også alt hvad hun kan komme til.

• #7   8. mar 2007 nååe....lømmel.....vi har selv en lige i øjeblikket....føler med dig......G..
    man lærer langsomt at rydde helt op...G.....

• #8   8. mar 2007 nå vi må lige et smut til dyrelægen en tur, nu har hun kastet op 3 gange i træk og temmelig meget alle gangene, det kan jeg ikke lide,

gudskelov for jeg netop idag har bilen hjemme,

• #9   8. mar 2007 Aiij det lyder ikke godt.. krydser alt som krydses kan..
    Naja spiste en punkteret ballon igår.. :o((
    lige efter hvor vi havde været ved dr.dyr med hendes pote.. kan man være mere uheldig ?? :o/

• #11   8. mar 2007 mikkel
    jeg ved godt chokolade er giftigt, det jo derfor jeg har kontakt til dyrelægen og netop er kommet hjem derfra

• #13   8. mar 2007 Altså, de skøre hunde...

Jeg voksede op med en gravhundetæve, som var intet mindre end fænomenal til at stjæle! Da vi engang havde besøg af min farmor (som altid havde mintkarameller i tasken) så lynede hun lynlåsen i hendes rejsetaske op, og fiskede den lukkede pose med karameller op, mens vi ikke var hjemme, og da vi kom hjem lå der ét styk tom pose og karamelpapir rundt omkring (det meste havde hun dog spist). Desuden havde hun pillet en ost op af tasken, og gjort et godt indhug i den! Hun var allevegne, den lille snu tingest! Og så var hun altædende; åd alt lige fra mosdræber og til balloner og mintkarameller! Og hun blev skam alligevel 16 år ;o)

• #14   8. mar 2007 så er vi kommet hjem fra dyrelægen, han ville gerne lige se hende, da 200g lys chokolade kan være farligt for 12,5 kg hvalp,

men det var posetivt hun kastede op, så jeg *kastede* hunden ind i bilen og skyndte mig derover, hvor han lagde ud med at fortælle mig hvilken skøn hund jeg havde(klart det derfor jeg har hende*SS*) så undersøgte han hende og konstanterede hun var lidt stresset men ellers virkede okay, men han ville gerne have lov til at give hende en gang brækmiddel for at være sikker på at få så meget som muligt ud og det fik hun,

og nøj hvor fik hun det skidt, jeg måtte tilsidst holde hende, mens hun kastede op, men op kom det hele og ind og blive undersøgt igen, hvor klovnen giver hende aktivt kul, så den stakkels Aya begyndte jo at kaste op igen, nå men mig ud på græsset og få hende i leg, så hun kunne få arbejdet det brækmiddel ud, og så ind igen,

nu sidder vi så herhjemme igen og Aya er rimelig frisk igen, har fået lidt aktiv kul kapsler med hjem til hende til idag og 3 dage frem og så må hun ikke få fuld dosis af sin mad før det slut så kun 1/4 idag og 1/3 imorgen, så 2/3 i 2 dage og så som hun plejer,

hendes vaccination og chip blev så rykket en uge,

men stakkels hund, hver gang hun slår en prut flyver det bare ud med afføring, så hun bliver helt bange for sig selv og hendes kurv skal renses hele tiden, for ikke snakke om jeg skal vaske gulv konstant,

men imorgen skulle hun gerne have det bedre, ellers så skal hun indlægges, selvom hun faktisk ikke har haft det skidt, men hun er jo knap så frisk nu

• #15   8. mar 2007 Karina, med skønne Aja og alle andre der har lignende problem, så er det altså ikke hunden der er den dumme, tvært imod den er sgu da kvik nok. Det er altså jer ejere der er de dumme og for uforsigtige, hvis ikke I gemmer tingene helt væk, i stedet for at lukke døre. Hunde kan åbne døre, også selv om de ikke bliver undervist i det, så man må tage de nødvendige forbehold. Det er sværere at lære en hund ikke at tage fra bordet, hvis der altid står mad fremme og ligefrem pakket op fx. et glas juice. Så ryd da op inden I forlader hytten. Jeg har personlig ALDRIG chokolade, rosiner, nødder og lignende i bordhøjde (hundehøjde), det er altid gemt væk højt oppe.

Jeg overvejer altid hvad der bare er en lille smule farligt for min hund eller jeg ikke vil have han tager inden jeg smutter og gemmer det væk. Han kan frit gå rundt i alle rum, når han er alene hjemme. Fx. kan han være så forslugen at han kan kværkes lidt i et griseøre nogengange. Selv om det kun tager ham 4½ min. at fortærre, så har han det ikke, når han er alene, kun sit legetøj, ikke noget småt han kan sluge og få galt i halsen (husk på hunde er lidt som babyer, de skal smage på alt og have det ind i munden). Så er jeg hjemme, når han får det, til at give ham heimlich, hvis det nu bliver nødvendigt ;O)

Mvh. Sonja

• #16   8. mar 2007 sonja
    godt for dig, men mit liv drejer sig nu ikke kun om hunden, og er der lukket af for et rum hvor hun normalt, er det nok fordi der er ting derinde som ikke kommer hende ved, at hun så kan bryde igennem er jo så ikke liiige til at se, hun er jo så kun en hvalp der IKKE kan åbne døre

• #17   8. mar 2007 min gamle hund spiste en hel toblerone ( de helt store ) og blev slet ikke syg puha

• #18   8. mar 2007 held og lykke med hende...

Kommentér på:
DUMME HUND(har spist chokolade)

Annonce