{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

Fordøjelse ved hvalpe {{forumTopicSubject}}

Jeg syntes den seneste tid at bemærke at Nones afføring har ændret sig.

Han får mad 3 gange om dagen, og kommer ca af med lige så mange gange. Tidlig morgen er pøllen fin og lige til at samle op, oftes sen formiddag hvor det så har ændret sig, og det bliver noget løsere, det kan stadig lade sig gøre at samle det op, men det også kun lige. Til aften er pøllen normalt fin og til at samle op, eller det vil sige, den første halvdel af den. Bør jeg skifte foder ? Jeg har tænkt om det er fordi fordøjelsen ikke kan følge med?
Når han går de 10 timer fra aftensmaden til tidlig morgen, så ser der jo fint ud.

Han er jo begyndt at få en del mere foder, så måske kan maven bare ikke følge med, hvad tænker i ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fordøjelse ved hvalpe
  • #2   20. aug 2018 Så det er normalt nok at han ofte har blød mave ? Jeg tænkte egentlig også det nok var fordi han havde en hurtigere fordøjelse pga han røre sig meget om dagen

  • #4   20. aug 2018 Tak for svar smiley så tror jeg bare vi ser tiden an, og beholder ham på wb smiley

  • #5   20. aug 2018 Ziva var nærmest er år om at skide færdig på tur. ofte afleverede hun kun lige præcist det mest pressende og så måtte resten vente til der var tid hjemme på stuegulvet og senere i haven.

  • #7   20. aug 2018 vi havde 3 spændende start måneder med blærebetændelse og en Ziva der ikke gad spilde sin udetid på noget så småligt som at gøre sig ren smiley

  • #8   20. aug 2018 Nones kan sagtens blive færdig, problemet er mere at han har løs mave, kan kan godt levere over 2 portioner lige efter hinanden, hvor den første er lige til at samle op, og anden er meget løs. Man det må være fordi hans fordøjelse er for hurtig. Ofte er afføringen om formiddagen altid løs og svær at samle op! Forestiller mig det er morgenmaden som hurtigt kommer ud igen, fordi der gang i ham.

  • #9   21. aug 2018 det matcher ikke helt giardia symptomerne men så igen nogen går helt uden symptomer og jeg var for længe om at opdage Zivas fordi jeg bare kaldte det hvalp. en test koster vist nok 300 kr og er du nervøs synes du skal udelukke den mega irriterende parasit i tarmene. nogle få herinde kan fortælle hvor træls det er hvis den får lavet meget ravage i tarmene. nones lyder nu helt normal

  • #10   21. aug 2018 Det vil jeg lige tænke over, han skal alligevel snart til dyrlægen smiley men andre gange er det jo normal nok afføring. Jeg må se tiden lidt an smiley

  • #12   21. aug 2018 Bodil. Ja det har jeg også tænkt. Men det er først noget der er kommet, efter han er begyndt at spise en del mere foder. Han fik en overgang skåne tørfoder fra dyrlægen, fordi han havde spist noget ubestemmeligt som gav dårlig mave og opkast, og det bliver i hvert falde ikke bedre af at han får det.

Kommentér på:
Fordøjelse ved hvalpe

Annonce