{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

Pu ha... {{forumTopicSubject}}

Ja i går, troede jeg godt nok at det ville gå galt...

Vi var ude at gå i går aftes, som vi plejer. Og så går vi forbi en hæk...Og vi kan så godt høre at der er en der står og siger du blir her, Vi går selvfølig bare vider men lige pludselig kommer der en hund ud fra hækken gisp...Og vi kunne kun se at hunden var sort, vores var i snor. Da hunden nærmer os, ser vi at det er en amstaff og den løber hen imod vores hund...Og prøver med det samme at dominere vores, og vores siger fra ikke at den bider men den fortæller lad mig være og der går det galt... Og den anden siger fra... Idet kommer ejerne føst hen til hækken...Hov...det må i undskylde siger han, og så fortæller han at det også gik galt med en lille hund den anden dag....FORHELVEDE og der kunne jeg ikke holde kæft... Han fik at vide at hvis han ikke hegnede den have ind ville jeg melde ham.... Så kom han med den dårlige undskylding at det var en dele hund...

Og dette indlæg er ikke myntet på amstaffen overhovedet, det kunne bare ha gået galt... Og forstår ikke folk ikke kan hegne deres haver ind hvis de ved at hunden løber efter andre hunde...

Synes bare at folk har et ansvar, når man har hund....
Og jeg kan ikke ta sådan nogen useriøse hundeejere..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pu ha...
Kommentér på:
Pu ha...

Annonce