Opdatering - Pan Opdatering - Pan
Nogle har jo nok læst, min statusbesked. Den hvor jeg skriver, at Pan var begyndt at halte/gå pasgang samt nogle gange slæbe oversiden af poten over jorden.
Vi har været til den helt store gennemgangs/udrednings procedure i dag, samt røntgen.
Hun er øm i ryggen, samt i lår. Hun halter/går meget pasgang, hvis hun går på en lille cirkel, specielt meget ved venstre bb.
Hun har ikke ujævn muskulatur, tilgengæld syntes ortopæden, at hun var meget jævn, ligevægtig og med god muskulatur.
Han synes derudover hun var i fantastisk foderstand.
Der blev taget røntgen, og billederne var så flotte! Mage til mere jævne og flot afrundede knogler, syntes han.
Flotte hofter, smuk ryg, nakke og lænderyg, bagben samt hale.
Der er INTET at se.
Nå, nu prøver vi med smertestillende og ro, hvis der ingen bedring ses, skal hun i ct eller mr scanner.
Det drejer som om 3 ugers ro (ja, det bliver sjovt med en unghund). Med ro menes: gåture i snor, ingen træning, ingen leg med andre hunde, samt ikke være for vild. Ja, godaw do....
Men som han understregede: så vidt muligt.
Så er spændt på om det kan være noget, som han foklarede det, som er trænet skævt op, så hun simpelthen er gået hen og blevet øm.
Det er første scenarie.
Andet scenarie kunne være, er der er noget mikroskopisk han overser på røntgen, derved skal der scanning til.
Ok så, nu gider jeg saftsusemig ikk flere syge hunde!!!!!!! Er der nogen der gider fortælle mig, at det ikke bliver ved!!?? For er træt i både hoved og krop
Magter IKKE mere....
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 2.892
mar 2007
Følger: 69 Følgere: 288 Hunde: 5 Emner: 135 Svar: 4.299
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.727
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 158 Svar: 12.848
feb 2015
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 66 Svar: 384
Opdatering - Pan